Haha wow klinkt als een kleuter? Snap echt niet wat Vera in hem ziet.
Ik vind Salar nog steeds leuk. Hij zit in het groepje van die jongens en probeert Nouchine mee te nemen daarin en haar “te beschermen”. Hij kwam inderdaad wel hard over met zijn drie keer “wat heb ik aan jou??” maar in zijn ogen zit hij in een sterk groepje dat tot nu toe de overhand had en Nouchine die deed tot een dag geleden niets aan tactiek maar deed alles op gevoel en chillde daar gewoon. Daar doelde hij gewoon op. Ik vind hoe Salar het spel speelt juist fijn, open en ook sportief als hij wat verliest of zo. En dat ‘ie zelfspot heeft.
En er is zoveel haat op Nawel omdat zij totaal geen zelfreflectie heeft? Die ruzie met Peter waarbij ze gewoon niet wil toegeven dat ze echt niets deed in het huis behalve liggen? Ik vind haar verder wel oké en leuk met Grace en Nouchine maar snap die haat wel.
Ik had vanaf het begin al het gevoel dat Tobias echt een good guy rol speelt en heb het idee dat we nu steeds meer van hem gaan zien (voordat ie weg was dan). Hij is in zijn gesprekken echt zo politiek correct als wat maar na die Break Up week en hoe hij Kristof uitmaakte voor dikzak… En dat is dan een PT/lifestyle coach?