Big Brother

Wat wordt er door Dimitri gezegd dan? Ik heb zelf geen Twitter en het nog nergens voorbij zien komen.

En van Kristoff verbaast het me niet maar extra zorgelijk dat hij dus ook nog eens voor de klas staat.

Hopelijk gaat BB strenger optreden dan dit.

Liese Luwel van vorig jaar heeft een clipje getwitterd. Hij gebruikt het n-woord voor de grap om ergens naar te verwijzen en vind dat dood normaal

Ben ook niet verbaasd, ik vind Dimitri en Kristof echt de Nick van vorig seizoen

2 likes

Thanks, dat maakte het makkelijk zoeken! Maar wat bezielt je dan, hoe komt het uberhaupt zo in je op?! En ook dat niemand reageert erop? Walgelijk.

1 like

Genomineerden:

Eveline, Julio en Nawel

3 likes

Ik hoop dat Julio iig mag blijven, hij komt op me over als een lieve man.

2 likes

Ga inderdaad op hem stemmen

En de muur is weer weg! :grin:

1 like

En als aanvulling op gisteren. Dimi is gisteren aangesproken door bb in de dagboekkamer over zijn racistische woorden. En Kristof heeft volgens mij niks gehoord. Dus ging dan toch blijkbaar alleen over Dimi…

1 like

aaaaah hoezo geen Vera

7 likes

Dimitri werd aangesproken op een verkeerde uitspraak, de opsplitsing zit erop en alle bewoners krijgen hun koffers terug - Big Brother Nederland.nl

Was benieuwd dus ging zoeken, maar blijkbaar heeft ie dus ook super laconiek daarop gereageerd. Benieuwd of ie in de dagboekkamer wel excuses heeft gemaakt, al zullen die naar mijn idee dan weinig oprecht zijn. Zowel door hoe laconiek hij het tegen anderen vertelde, als dat ie het zich niet eens kon herinneren. Bevestigt voor mij dat ie het dus doodnormaal vindt zulke dingen te zeggen.

1 like

Pff echt wat een figuur. Ja, ben benieuwd of dit wordt uitgezonden met zijn uitspraak en het gesprek in de dagboekkamer.

Hoop wel dat het nog wat spannender gaat worden met nomineren. Nu heb je weer zo groep (met idiote als dimi en kristof), die zichzelf buiten schot kunnen houden. Die voelen zich echt te veilig

2 likes

Nawel gaf aan dat zij niet echt vlees of kip in haar lichaam heeft sinds ze bij Big Brother is… Maar ze eet toch vegetarisch?

1 like

Dit snapte ik ook niet echt :sweat_smile:, wellicht is ze pas vegetarisch gaan eten in het bb huis?

Ze eet halal en daardoor vaak de vleesvervangers die worden aangeboden door BB

5 likes

Oja nu je het zegt! Ze eet indd halal. Was dat ook even helemaal vergeten.

1 like

Dit artikel beschrijft een gesprek tussen Nouchine en Salar. Salar voelt zich wel echt de koning. Zo naar dat groepje van Salar, Kristof, Dimi en Tobias. Zij voelen zich zo veilig en denken het spel al gespeeld te hebben. Hoop echt dat de immuniteits pinnen niet weer bij die groep terecht komen volgende week.

Het artikel

1 like

Ja ik ook. En daarom dat ik het ook jammer vind dat zij eruit is, zorgde wel voor wat opschudding

2 likes

Jeetje Vera brengt wel heel veel tijd door bij dat luikje zeg. Moet Evelien en Nawel gelijk geven dat ze het ook nauwelijks lijkt te proberen het leuk/fijn daar te maken.

1 like

In hoop echt dat die vier uit elkaar worden gehaald

Hoe Salar ook praat… zo vol van zichzelf, walgelijke gast

3 likes