Aaah vandaar! Dat klinkt logisch inderdaad
Tegelijkertijd heel onzeker denk ik. Ook dat ie meteen zān benen gaat ontharen nadat iemand een opmerking over zān beenhaar maakt⦠En sowieso dat obsessieve met zān uiterlijk.
Salar doet me qua gedrag een beetje denken aan Huub van de Gouden Kooi.
Tobias is afgevoerd naar het ziekenhuis, nadat hij tijdens de warming up van het sporten verkeerd is terecht gekomen op zijn voet/enkel. Zag er vreselijk uit hoe het gebeurde.
In welk opzicht? Huub kwam daar echt om te rebelleren en er alles aan te doen om de rest weg te werken, hoe ver dat ook ging. En dat ging er dus ook echt ver aan toe. Totaal niet te vergelijken in mijn ogen. Ja Salar speelt ook een spel, maar daar houden de overeenkomsten in mijn ogen op?
Mij doet Salar mij vooral denken aan Dave Roelvinkā¦
Jaa inderdaad, precies dezelfde stem!
Mwua ik vind salar niet erg netjes. Zoals hij nouchine probeerde te overtuigen hoe kut nawel was ondanks dat nouchine meerdere malen had aangegeven zich er niet in te vinden en niks over te willen horen. Zulk vies stookgedrag vind ik wel echt huub gedrag.
Heb nergens gezegd dat ik Salar het netjes vindt spelen? Maar daarmee doet zān gedrag me nog totaal niet aan Huub denken. Dan zou de halve cast ieder Big Brother seizoen en nog tig andere reality spel programmaās op Huub lijken.
Vind het trouwens wel jammer dat het bij sommigen, oa Salar, vanaf week 1 al gaat om hoe en met welk groepje precies ze in de finale willen komen En wie ze op welke manier kunnen gebruiken om dat te bereiken. Irritant om naar te kijken ook, vond ik vorig jaar ook toen mensen zich als āinner circleā gingen beschouwen. Hoop dus ook dat er meer macht bij de kijker blijft/komt qua nomineren, anders wordt het lekker voorspelbaar op een gegeven moment.
Ben wel benieuwd naar de populariteit van de bewoners bij het publiek.
Iets heel anders maar vond wel ff eng dat Nouchine met haar haren zo dichtbij de kaarsjes zat in het bad . Was bijna een āin-bad-gaan-gaat-foutā
moment
Van mij mochten ze praten over nomineren etc verbieden⦠Al is het maar een weekje.
Salar is zo manipulatief bah baaaaah. Hoop dat volgende week de kijker mag nomineren en we er lekker Salar, Dimi enzo erop kunnen zetten
Wow maar waarom wordt Nawel zo gehaat? Echt heel vreemd. En waarom irriteert Tobias zich aan Grace? Ik snap het niet.
Vandaag is bb gestart met judgement week. Nog geen idee wat het inhoud alleen dat bb, kijkers en beeoners āspiegelsā voor ze/elkaar zou houden. Ook is er blijkbaar een ranking geweest. Ik kan daar nergens iets over vinden alleen op Twitter⦠En vond dit lijstje
In elkgeval is het nu al drama in het huis. Het wordt denk ik geen (zoals Zoey dat vorig jaar vaak zei) ākumbayaā week š„². Ben nu vooral benieuwd naar zo lijstje maar dan opgesteld door de kijkers. Ik vermoed dat die er wel anders uitziet.
Ik snap er echt helemaal niks van⦠Blijkbaar is er dus ook zo lijst van de kijkers (wanneer hebben we mogen stemmen??) en de bewoners verdiende geld als er overeenkomsten waren. Alleen de ranking van Tobias en Dimi komt overeen met de lijst van de kijkers. De rest is dus anders.
En blijkbaar was de vraag wie is het belangrijkst in het huis? Of iets in die trant
Direct na de aflevering kon er via de site een lijst gemaakt worden. Maar t gekke is, dat Tobias daar helemaal niet bij stond.
Nooo stom zeg. Ik heb de aflevering gisternacht terug gekeken, maar heb dit helemaal gemist. Ik heb de aflevering blijkbaar een paar seconden te vroeg afgezet
Maar wel heel raar dat Tobias daar dan niet bij stond⦠En ben ook nog best verbaast dat Dimi op 8 staat. Had hem bij de kijkers lager geschat.
Je kan nu weer stemmen op wie de waardevolste bewoner is van de groep. Je kan ze rangschikken.
Ik kijk nu de live-stream en ze laten een gesprek tussen Vera en Dimi zien. Het gaat over huizen en Dimi zegt āmijn mama en ik wonen in een wijk (legt uit dat het een ronde straat is). En ons huis is het grootste van de straatā
-Vera zegt niks-
Dimi: āen het duursteā
Ik zie Dimi Vera nog wel dumpen, als ze de ranking bekend maken.