Big Brother

Kijk nu hun gesprek terug, maar echt wat verschrikkelijk hoe hij tegen haar praat. Zo anders dan tegen de andere bewoners. En doen alsof zij niks zegt. Vera is rustiger, maar via de livestream zag ik haar wel altijd hele gesprekken hebben met Kristof en Grace. Dimi kan het zo verwoorden dat het vooral aan haar ligt :unamused:. Echt een naar mannetje
Vera lacht veel weg, maar je ziet in haar ogen dat het haar wel wat doet.

Ahh ik hoop echt dat Dimi naar huis gaat en dat Vera meer los komt. Vind het echt sneu voor haar dat ze onderaan de ranking staat. Herken me heel erg in haar dat vrienden maken lastig is en dan voel je je echt zo’n buitenbeentje. Vertelde ze niet aan het begin ook dat ze weinig vrienden heeft? Echt kut ook dat mensen je precies daarom ook minder leuk vinden maar wat kan zij eraan doen? Zij is gewoon niet zo aanwezig, en heeft misschien wat meer tijd nodig en is misschien beter 1-op-1 met mensen.

4 likes

Echt deze gast…

6 likes

Nog een paar uur voordat Dimi eruit is! Zin in!

10 likes

Deze beelden met Vera helpen hem ook niet mee

Heerlijkkkkk

2 likes

Die kop van Salar ook haha, blij dat een van hun sowieso gaat!

6 likes

Heerlijk dit. Ik ben heel benieuwd of we nu een andere/leukere kant van Vera gaan zien.

7 likes

Ik kan niet kijken… maar Dimi is dus weg? :grin:

1 like

Yes!

Neemt die nog normaal afscheid van Vera of is zelfs dat voor hem te veel?

1 like

Ik schakelde echt net in toen hij naar buiten liep maar ik gok dat hij niet veel aandacht aan haar besteed heeft. Nu is hij in tranen, want ja, daar gaat zijn winst/geld :roll_eyes:

1 like

Zo blij dat hij er uit is

5 likes

Arme jongen 🥲

1 like

Ja echt hè.
Eerst heeft Grace Vera wat getroost maar nu zijn het juist Leroy en Julio die op haar inpraten en er voor haar zijn. Vind dat wel opvallend, niemand van Dimitri zijn buddies

1 like

Tobias is te druk met Nawel zwart te maken.

2 likes

Pfff hij kan nogeens normaal afscheid nemen. Snap echt niet dat je zo kan zijn. Hoop dat Vera’s ogen nu opengaan al ben ik ook beetje bang dat ze gaat lopen sippen.

1 like

Ik hoorde gisteren op de livestream Tobias en Kristof tegen Vera zeggen dat Dimi echt gek op haar is en hij op haar wacht. En zij helemaal glunderen. Ik snap echt niet waarom ze haar valse hoop geven… of ze zien echt iets anders dan wij :woman_shrugging:

3 likes

Denk dat ze haar gewoon willen geruststellen voor de tijd dat ze daar nog is

1 like

Ja snap ik hoor, maar vond het een beetje overdreven om te zeggen dat hij zo gek op haar is

1 like