Big Brother

Neemt die nog normaal afscheid van Vera of is zelfs dat voor hem te veel?

1 like

Ik schakelde echt net in toen hij naar buiten liep maar ik gok dat hij niet veel aandacht aan haar besteed heeft. Nu is hij in tranen, want ja, daar gaat zijn winst/geld :roll_eyes:

1 like

Zo blij dat hij er uit is

5 likes

Arme jongen 🄲

1 like

Ja echt hĆØ.
Eerst heeft Grace Vera wat getroost maar nu zijn het juist Leroy en Julio die op haar inpraten en er voor haar zijn. Vind dat wel opvallend, niemand van Dimitri zijn buddies

1 like

Tobias is te druk met Nawel zwart te maken.

2 likes

Pfff hij kan nogeens normaal afscheid nemen. Snap echt niet dat je zo kan zijn. Hoop dat Vera’s ogen nu opengaan al ben ik ook beetje bang dat ze gaat lopen sippen.

1 like

Ik hoorde gisteren op de livestream Tobias en Kristof tegen Vera zeggen dat Dimi echt gek op haar is en hij op haar wacht. En zij helemaal glunderen. Ik snap echt niet waarom ze haar valse hoop geven… of ze zien echt iets anders dan wij :woman_shrugging:

3 likes

Denk dat ze haar gewoon willen geruststellen voor de tijd dat ze daar nog is

1 like

Ja snap ik hoor, maar vond het een beetje overdreven om te zeggen dat hij zo gek op haar is

1 like

Wow, iemand dit ook gezien? Big Brother-kijkers stomverbaasd na grensoverschrijdend gedrag - Love & Reality

1 like

Ik ben dan misschien zo naĆÆef iemand die denkt dat hij zijn little brother gewoon aan het wassen is, alleen waarom doe je dat open en bloot. En dat gluren is echt walgelijk. Ook gewoon blijven staan terwijl Nouch er iets van zegt. Hij zegt alleen ā€œik kijk niet :roll_eyes:ā€. Rare reactie… je zou denken je zegt dan, als perongeluk was, sorry en ga gelijk weg. Dat die gewoon zo blijft staan vind ik heel kwalijk. Mag hopen dat BB ingrijpt.

1 like

Kan Leroy er aub uit? Hij zorgt voor zo’n rare sfeer. Gisteren kroop hij in de slachtofferrol nadat Nouchine verdrietig werd van een ontzettend botte opmerking van hem. En vandaag moet hij huilen omdat hij had verloren met steen papier schaar en vond dat er werd valsgespeeld. Na dat hele gedoe in de badkamer vind ik het storend om zijn kop te zien bij de live.

6 likes

Ben het helemaal met je eens. Hoop dat hij de volgende is die vertrekt

1 like

ā€œDimitri is natuurlijk niet iemand die je zomaar vergeetā€

LOL alsof het niet de zoveelste 13-in-een-dozijn volstrekt gemiddelde, inwisselbare witte hetero man is. Gurl.

Relevant

afbeelding

6 likes

Ik vermoed dat hij sowieso wel op de nominatielijst staat van de andere bewoners. En als hij erop komt te staan denk ik dat de kijker niet op hem zal stemmen om te blijven. Dus als bb hem er niet eerder uithaalt zitten we op z’n slechts nog tot zaterdagavond met hem.

Edit: moet hij natuurlijk geen immuniteit krijgen, maar denk als dat gebeurt bb echt veel shit over zich heen krijgt van de kijkers.

2 likes

Toch onbegrijpelijk dat bb hem er niet uitgooit. Helemaal met wat er nu allemaal speelt.

7 likes

Gadverdamme

Vraag me af of Nouchine en Grace hier ook van op de hoogte zijn. Dat 'ie moest praten met een psycholoog. Die willen toch niet meer met zo’n bewoner samenwonen??

2 likes

:face_vomiting:

Ik heb Damn Honey een bericht hier over gestuurd, wellicht dat zij het onder de aandacht kunnen brengen en dat er met meer geluid erover wat mee gedaan wordt…

5 likes

Lees online dat hij zijn waarschuwing besproken heeft met een aantal anderen in de groene kamer, ga dat fragment proberen opzoeken op Twitter. Ik ben echt fan van Julio, hij zei blijkbaar ook dat Leroy moet oppassen met zeggen wat er allemaal besproken/tegen hem gezegd is in de dbk

2 likes