Big Brother

Salar is echt manipulatief richting Nouchine met z’n ‘ik doe alles voor jou’ en tussendoor ‘wat heb ik aan jou’ en dan ‘kan ik jou dus ook niet meer vertrouwen’. Ook echt :triangular_flag_on_post: op vriendschap niveua

12 likes

Een aantal bewoners, diegene die het laagst op de lijst stonden, hebben een spel gespeeld (iets met ruiken) om little brother te zijn.

leroy is gewonnen

4 likes

Haha wow klinkt als een kleuter? Snap echt niet wat Vera in hem ziet.

Ik vind Salar nog steeds leuk. Hij zit in het groepje van die jongens en probeert Nouchine mee te nemen daarin en haar “te beschermen”. Hij kwam inderdaad wel hard over met zijn drie keer “wat heb ik aan jou??” maar in zijn ogen zit hij in een sterk groepje dat tot nu toe de overhand had en Nouchine die deed tot een dag geleden niets aan tactiek maar deed alles op gevoel en chillde daar gewoon. Daar doelde hij gewoon op. Ik vind hoe Salar het spel speelt juist fijn, open en ook sportief als hij wat verliest of zo. En dat ‘ie zelfspot heeft.

En er is zoveel haat op Nawel omdat zij totaal geen zelfreflectie heeft? Die ruzie met Peter waarbij ze gewoon niet wil toegeven dat ze echt niets deed in het huis behalve liggen? Ik vind haar verder wel oké en leuk met Grace en Nouchine maar snap die haat wel.

Ik had vanaf het begin al het gevoel dat Tobias echt een good guy rol speelt en heb het idee dat we nu steeds meer van hem gaan zien (voordat ie weg was dan). Hij is in zijn gesprekken echt zo politiek correct als wat maar na die Break Up week en hoe hij Kristof uitmaakte voor dikzak… En dat is dan een PT/lifestyle coach?

2 likes

Volgens mij beschermt hij haar helemaal niet maar ziet hij haar alleen als een extra stem, niks meer en daarom manipuleert hij zo

9 likes

Haha sorry maar ik vind het heel bijzonder dat je Salar leuk vindt

7 likes

:woman_shrugging:t3:

@Mavrick Ik heb het idee dat ze wel echt maatjes zijn. Met Kitty en Nawel was het meer een bondje maar Salar en Nouchine gaan verder wel echt leuk met elkaar om?

1 like

Hoe Salar en Dimi over vegetarisch eten praten, wat een kleuters

@Jalapeno ja klopt, omdat Salar weet dat Nouchine in de finale kan komen. Zonder haar komt hij niet ver, dus daar maakt ‘ie lekker gebruik van

5 likes

Ooooh wat goed, hoop echt dat een van de twee mannen naar huis gaat!

En haha ja dat deed Dimitri bij die ranking ook al :crazy_face: (hebben de bewoners trouwens genomineerd?)

1 like

Het faken van die relatie met Vera lijkt hem ook steeds meer moeite te kosten :laughing:

1 like

Misschien even in een spoiler zetten?

Ik hoop dat Dimitri er dan uitvliegt!

2 likes

Ik hoop dat Salar mag blijven. De andere twee boeien me eerlijk gezegd allebei weinig.

4 likes

Eindelijk een goede nominatie! Hoop dat Dimi eruit gaat :partying_face:

6 likes

Verrassend (not) bespreekt Vera vandaag haar twijfels over Dimi met Grace. Vera wilt gewoon graag kletsen, maar dat komt weinig van Dimi’s kant. Hij geeft haar wel een kus en knuffel als ze langsloopt, maar verder hoeft ze niet veel te verwachten. Hij heeft weinig aandacht voor haar. Ze gaf als voorbeeld dat ze met Dimi op de bank ging praten. Hij was al stil, want nominaties, maar dat begreep ze wel. En toen ging hij blijkbaar opeens wel met Peter praten, terwijl Vera tegen hem aan het praten was op dat moment.
Grace zegt dat het buiten het huis beter zal zijn en dat hij dan echt kan focussen op Vera. Hij is nu gewoon teveel met het spel bezig. :unamused:

Ik snap echt niet wat Vera in Dimi ziet, want hij is gewoon niet aardig tegen haar. En ook dit gedrag (zie afbeelding) van Dimi lijkt mij gewoon :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

2 likes

Vera en dimi hadden/hebben nu een gesprek en het gaat echt zo als het hier geschreven wordt (nog een tandje erger zelfs) en Dimitri is echt toxic as fuckkkk :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:rennen meid

Salar zijn ego is gekrenkt en daarom heeft ie het over naar huis gaan.

5 likes

Kijk nu hun gesprek terug, maar echt wat verschrikkelijk hoe hij tegen haar praat. Zo anders dan tegen de andere bewoners. En doen alsof zij niks zegt. Vera is rustiger, maar via de livestream zag ik haar wel altijd hele gesprekken hebben met Kristof en Grace. Dimi kan het zo verwoorden dat het vooral aan haar ligt :unamused:. Echt een naar mannetje
Vera lacht veel weg, maar je ziet in haar ogen dat het haar wel wat doet.

Ahh ik hoop echt dat Dimi naar huis gaat en dat Vera meer los komt. Vind het echt sneu voor haar dat ze onderaan de ranking staat. Herken me heel erg in haar dat vrienden maken lastig is en dan voel je je echt zo’n buitenbeentje. Vertelde ze niet aan het begin ook dat ze weinig vrienden heeft? Echt kut ook dat mensen je precies daarom ook minder leuk vinden maar wat kan zij eraan doen? Zij is gewoon niet zo aanwezig, en heeft misschien wat meer tijd nodig en is misschien beter 1-op-1 met mensen.

4 likes

Echt deze gast…

6 likes

Nog een paar uur voordat Dimi eruit is! Zin in!

10 likes

Deze beelden met Vera helpen hem ook niet mee