Heerlijkkkkk
Heerlijk dit. Ik ben heel benieuwd of we nu een andere/leukere kant van Vera gaan zien.
Ik kan niet kijken… maar Dimi is dus weg?
Yes!
Neemt die nog normaal afscheid van Vera of is zelfs dat voor hem te veel?
Ik schakelde echt net in toen hij naar buiten liep maar ik gok dat hij niet veel aandacht aan haar besteed heeft. Nu is hij in tranen, want ja, daar gaat zijn winst/geld
Zo blij dat hij er uit is
Arme jongen 🥲
Ja echt hè.
Eerst heeft Grace Vera wat getroost maar nu zijn het juist Leroy en Julio die op haar inpraten en er voor haar zijn. Vind dat wel opvallend, niemand van Dimitri zijn buddies
Tobias is te druk met Nawel zwart te maken.
Nee nauwelijks. Een knuffel net na de uitslag, maar keek haar eigenlijk nauwelijks aan daarbij of erna. Zij kwam toen ze naar buiten gingen ook nog wat richting hem toe gerend gezien hij zo doorliep, maar hij liep gelijk door richting de deur en ze kreeg geen kus meer van 'm ofzo.
Hoop echt dat zij zich op zichzelf gaat richten en gaat beseffen dat ze daar een veel leukere tijd zonder hem kan hebben. En dat ze niet nu nog wekenlang gaan zitten sippen om hem dat ze hem mist en hoopt dat ie op haar wacht etc. Want ugh, hij leek echt geen flikker om haar te geven verder.
Pfff hij kan nogeens normaal afscheid nemen. Snap echt niet dat je zo kan zijn. Hoop dat Vera’s ogen nu opengaan al ben ik ook beetje bang dat ze gaat lopen sippen.
Ik hoorde gisteren op de livestream Tobias en Kristof tegen Vera zeggen dat Dimi echt gek op haar is en hij op haar wacht. En zij helemaal glunderen. Ik snap echt niet waarom ze haar valse hoop geven… of ze zien echt iets anders dan wij
Denk dat ze haar gewoon willen geruststellen voor de tijd dat ze daar nog is
Ja snap ik hoor, maar vond het een beetje overdreven om te zeggen dat hij zo gek op haar is
Wow, iemand dit ook gezien? Big Brother-kijkers stomverbaasd na grensoverschrijdend gedrag - Love & Reality
Ah bah wat een nare actie zeg! Al super smerig dat hij met z’n piemel gaat spelen terwijl er anderen bij zijn (en hij kijkt nog naar de camera, maar denkt ws dat als ie zich wat draait de camera het door de badrand niet ziet?), maar dan ook nog gaan opstaan en bij die meiden over de doucherand kijken Nouchine zegt nota bene ook nog eens dat ie dat niet moet doen en hij blijft gewoon staan. Wtf zo niet oke. Benieuwd of Big Brother hier iets mee doet.
Ik ben dan misschien zo naïef iemand die denkt dat hij zijn little brother gewoon aan het wassen is, alleen waarom doe je dat open en bloot. En dat gluren is echt walgelijk. Ook gewoon blijven staan terwijl Nouch er iets van zegt. Hij zegt alleen “ik kijk niet ”. Rare reactie… je zou denken je zegt dan, als perongeluk was, sorry en ga gelijk weg. Dat die gewoon zo blijft staan vind ik heel kwalijk. Mag hopen dat BB ingrijpt.
Kan Leroy er aub uit? Hij zorgt voor zo’n rare sfeer. Gisteren kroop hij in de slachtofferrol nadat Nouchine verdrietig werd van een ontzettend botte opmerking van hem. En vandaag moet hij huilen omdat hij had verloren met steen papier schaar en vond dat er werd valsgespeeld. Na dat hele gedoe in de badkamer vind ik het storend om zijn kop te zien bij de live.