Big Brother

Ben het helemaal met je eens. Hoop dat hij de volgende is die vertrekt

1 like

“Dimitri is natuurlijk niet iemand die je zomaar vergeet”

LOL alsof het niet de zoveelste 13-in-een-dozijn volstrekt gemiddelde, inwisselbare witte hetero man is. Gurl.

Relevant

afbeelding

6 likes

Ik vermoed dat hij sowieso wel op de nominatielijst staat van de andere bewoners. En als hij erop komt te staan denk ik dat de kijker niet op hem zal stemmen om te blijven. Dus als bb hem er niet eerder uithaalt zitten we op z’n slechts nog tot zaterdagavond met hem.

Edit: moet hij natuurlijk geen immuniteit krijgen, maar denk als dat gebeurt bb echt veel shit over zich heen krijgt van de kijkers.

2 likes

Big Brother-bewoner Leroy krijgt waarschuwing na ongepast gedrag | Show | AD.nl

Raar zero tolerance beleid :roll_eyes: En dat ie in gesprek is gebracht met een psycholoog die hem leert waarom het niet oke is te gluren of aan jezelf te zitten in andermans bijzijn
 Net alsof ie niet wist dat dat niet oke was, kom op zeg. Daarmee zwak je het ook gelijk af, door te doen alsof een man zoiets niet begrijpt dus dat ie daardoor niet wist dat ie iets fouts deed.

En duidelijk dat dit alleen maar is door de ophef die erdoor is gekomen, gezien BB zelf het filmpje geplaatst had en er zelf dus blijkbaar geen probleem in zag.

4 likes

Toch onbegrijpelijk dat bb hem er niet uitgooit. Helemaal met wat er nu allemaal speelt.

7 likes

Ja geef je toch weer het signaal dat het allemaal niet zo erg is.

4 likes

Gadverdamme

Vraag me af of Nouchine en Grace hier ook van op de hoogte zijn. Dat 'ie moest praten met een psycholoog. Die willen toch niet meer met zo’n bewoner samenwonen??

2 likes

:face_vomiting:

Ik heb Damn Honey een bericht hier over gestuurd, wellicht dat zij het onder de aandacht kunnen brengen en dat er met meer geluid erover wat mee gedaan wordt

5 likes

Lees online dat hij zijn waarschuwing besproken heeft met een aantal anderen in de groene kamer, ga dat fragment proberen opzoeken op Twitter. Ik ben echt fan van Julio, hij zei blijkbaar ook dat Leroy moet oppassen met zeggen wat er allemaal besproken/tegen hem gezegd is in de dbk

2 likes

Klopt, hij noemt de productie een stelletje fucking mongolen. Heel volwassen.

3 likes

Eveline neemt het ff op voor Leroy

“SoRrY, MIjn mEnING” :unamused:

2 likes

Hij doet het af als onzin, zo is hij helemaal niet bla bla. Maar hij zei zelf in het filmpje iets van: ik zag je tepels! Twee keer zei hij dat zelfs. Dus hij kijkt wel over het muurtje, benoemt vervolgens dat hij Nouchine haar tepels ziet maar hij is niet zo? Hoe dan?

3 likes

Slachtofferrol natuurlijk, what’s new

5 likes

Dat hij het dus zelfs na zo’n berisping en er op te kunnen reflecteren nog dikke bullshit vindt zegt veel over hoe hij is :face_vomiting:

4 likes

Moet zeggen dat ik in eerste instantie ook dacht aan zichzelf wassen (dat gebeurt ook voor hij op de rand gaat staan). Wanneer hij rechtstaat lijkt hij eerst ook enkel naar zichzelf te kijken in de spiegel, maar waarom dan op de rand gaan staan
 Alleen daarna zegt hij inderdaad dat hij haar tepels ziet, echt heel vreemd dit

1 like

Al liggend in bad was dat echt niet onschuldig zichzelf wassen iig. Hij leek ook eerst een stijve te krijgen en ging er toen uitgebreid aan zitten in z’n boxer. En als je je wel zou wassen daar terwijl je daar in bad ligt in het zicht van iedereen doe je dat toch even snel vluchtig? Maar dat deel zou ie iig al dan niet terecht wel op wassen kunnen afschuiven, maar door het deel met het gluren en blijven kijken als Nouchine zegt dat ie ermee moet stoppen en daar bovenop dan ook nog eens meermaals zeggen dat ie d’r tepels heeft gezien, valt het gewoon niet meer recht te praten hoor. Zo misplaatst ook dat ie nu in de slachtofferrol gaat zitten.

En erger, hij heeft weer een immuniteitspin las ik dus hij kan ook deze week weer niet genomineerd worden :cry:

2 likes

Ik vond leroy sowieso al een naar ventje. Krijg daar echt bad vibes bij.
Ik had het via live gezien en dacht echt wtf. Het bad gedeelte dacht ik nog ja hm wassen kan. (Maar waarom niet gewoon in het douchehokje?) alleen dat kijken bij nochine vond ik echt niet oke juist omdat ze nog zei niet kijken leroy. En hij dan zegt tepeltjes tepeltjes gast echt

En buiten dat zwerft hij altijd in de badkamer rond als de vrouwen aan het douchen zijn?!

BB heeft hem dan op het matje geroepen en vervolgens zegt hij in een gesprek op de ‘groene kamer’ dat ‘ het mongolen’ zijn. (Neem aan de productie?!)

en dan heeft hij dus een pin gepakt vandaag en kan hij er niet uit? Zo iemand moet toch direct verwijderd worden uit het spel?!

Vraag mij wel af of de andere bewoners het weten? Want hij heeft het alleen tegen Nochine Nawel en Julio verteld

3 likes

Echt hou op! :sob::sob:

1 like

Ja kan echt niet, vind dat in het bad ook best duidelijk maar zelfs als dat alleen wassen was, gaat dat spieken en die opmerkingen te ver. Echt een viezerik, snap ook echt niet dat hij er niet uit is gegooid en dat hij er nu nog een week in zit!!!.

Ik kijk nu ook af en toe de streams en erger me nu nog meer aan Tobias. Hij speelt het spel echt goed, doet alsof hij betrouwbaar en neutraal is maar hij haalt overal informatie op en houdt dat voor zichzelf, deelt dat ook niet met Grace of Kristof bijvoorbeeld. En nu gaat hij tegen iedereen zeuren dat hij zich buitengesloten voelt vanwege grapjes die hij niet meekrijgt en dat het hele huis is veranderd in die week dat hij er niet was
 Snap dat je fomo hebt maar grow up.

2 likes

Ik kijk geen streams maar heb sowieso wel het idee dat Tobias zich beter voor doet dan ie is. Ook zeggen dat hij tijdens z’n quarantaine veel na heeft gedacht en oa niet meer tactisch wil gaan stemmen/in groepsverband, maar gewoon echt met wie hij persoonlijk het minst heeft, en dat verder ook gewoon voor zichzelf willen houden omdat het praten over stemmen slecht is voor de sfeer en blabla. Om enkele dagen later er weer meteen actief aan mee te doen :roll_eyes: En ook hoe ie eerder Kristoff uitschold nadat ie verloor liet mij wel denken dat z’n ware aard wellicht anders is, en dat ie over het algemeen gewoon heel bewust is van de camera’s en likeable willen zijn.

3 likes