Die Leroy, serieus…
Huilt ie om steen, papier, schaar??
Echt, wat een kleuter.
‘Ik vind niemand die daar staat aantrekkelijk’
Hij komt er mooi mee weg.
Terwijl ook gewoon hartstikke duidelijk was dat ie niet op de tellen daarvan mee deed Hij leek niet goed te begrijpen hoe het werkt, maar zeg dat dan gewoon. Ook dat doen alsof Peter vals speelde door niet weer voor hetzelfde te gaan met z’n ‘ik ben ten minste eerlijk en oprecht…’
En hij kwam indd veel te makkelijk weg met dat douche-gebeuren. Ook dat die meiden er blindelings vanuit gaan dat hij zoiets nooit zou doen. Hallo, er hangen 100 camera’s in dat huis, ze hebben de beelden heus goed gecheckt en een berisping krijg je niet zomaar. Dan ga je toch op z’n minst twijfelen eraan, maar dat leken zij helemaal niet te doen. En Nouchine leek het uberhaupt compleet vergeten te zijn? Hele rare situatie iig.
Walgelijke vent, bah. En die actie van Peter? Echt raar.
Haha ja dat laatste over dat uitschelden heb ik ook eerder gezegd hier, dan zie je een echte kant van hem.
Er gaat nu trouwens ook een filmpje rond waarbij Leroy naar beneden bukt om z’n schoenen te fixen en naar de billen van Grace (in bikini) kijkt… Echt zo’n viezerik.
Genomineerden zijn bekend:
Nawel, Peter en Salar.
Ik hoop Peter naar huis!
Peter zijn prank? Ik vond dat eigenlijk wel grappig. Tenminste beetje originele actie in het huis. Anders is het altijd wasmachine-liedjes of gekke dansjes. Zal wel heel tof zijn voor de groepssfeer, maar als kijker vind ik zo het zot houden met elkaar wel leuker.
Achter elkaars rug plannetjes smeden en insinuaties maken, daar doen ze allemaal aan mee. Maar een mopje is meteen foute timing.
Ugh serieus, onbegrijpelijk nog steeds dat ze hem erin hebben gelaten.
En jammer van de genomineerden, had namelijk gehoopt nu Leroy niet kon iig Kristoff wel genomineerd zou worden. Helaas.
Ja ik weet niet, hou best van een grapje maar misschien is de timing na de ranking met vertrouwen beetje ongemakkelijk of zo?
Peter riep de eerste weken dat hij drama wilde, heeft hij nu.
Ik weet niet of iemand de stream heeft gezien afgelopen uur maar Nawel en Leroy waren lekker aan het roddelen over Nouchine. En grof ook. Er is echt een steekje los bij die gast. En Nawel gaat erin mee ook. Heb nu niks meer met haar.
Zo vermoeiend is hij blijft er maar over doorgaan…
Waarom is Tobias uit het de gameroom? Ik heb de uitleg van het spel gemist, weet niet of het daar uitgelegd wordt. Volg het even niet
Leroy zat vandaag ook naar Grace’s achterwerk te loeren door zogenaamd te bukken terwijl zij een ‘sexy’ badpak aan had echt een walgelijke gast!! De camera ging tijdens het spel ook op haar achterwerk inzoomen, vind dat echt niet kunnen dit is geen love of temptation island.
Van mij mag Salar naar huis. Gisteren tijdens het koken lopen janken om een vlek in zijn kleding. Vorige nominatie tegen Nawel zeggen we beginnen met een schone lei, dat is te zien…
In het voorstukje zie je Leroy losgaan op Peter om zijn grap. Leroy heeft net een pin gepakt, waarom doet hij alsof hij het zelf zo eerlijk speelt -.-
Vind het zo erg dat Leroy deze week er gewoon niet uitgaat . Kan hem echt niet uitstaan
Meerderen maken zich daar druk om daar. Ik heb het niet gezien maar zou ook balen als dat bij een dure trui gebeurt. En Nawel wilde vandaag niet helpen koken omdat ze een mooie trui aan had waar al te veel vlekken op zaten En over het laatste, Nawel en Salar gaan nu volgens mij wel oké met elkaar om, heb ze niet veel zien praten over elkaar maar ja stemmen uiteraard wel nog op elkaar.
Op de streams zie je wel echt een groot verschil: Leroy, Nawel en Julio zitten constant over de anderen te roddelen… @Kuidaore ik had slechts een klein stukje meegekregen maar zat Nawel ook echt mee te praten of alleen een beetje te knikken? Leroy was echt heel heftig bezig inderdaad, zo wil je toch ook niet op de stream/TV komen??
@Loempia Ja Leroy gebruikt die grap ook als excuus voor het pakken van de immuniteitspin… Terwijl iedereen weet dat hij ‘m sowieso had gepakt natuurlijk
Vooral knikken want Leroy kon niet stoppen maar ze gaf meerdere keren aan dat ze niet ontkent wat hij zegt. Ze is vooral gepikeerd dat Nouchine goed om kan gaan met iedereen en te wispelturig is. Daarnaast vind ze dat Nouchine de situatie na de quiz (met de vraag: met wie zou jij in de finale willen staan?) niet goed heeft gehandeld. Ze stond aan Leroy z’n kant ondanks zijn manier van de vraag formuleren.
Die avond had ik live gekeken en Nawel was alleen maar bezig met Nouchine te overtuigen dat zij te soft is en als ze problemen had, dat met Leroy afgesloten moest uitpraten en niet gaan wenen om de bank voor zoiets kleins. Ze vond het overdreven hoe Nouchine had gereageerd. Want nu had Nouchine Leroy als een boeman neergezet in de groep en owee als dat gebeurd.
Leroy is Nawels downfall.
Ja, Nawel gaat goed op Leroy’s loyaliteit maar Nouchine is goed bevriend met meerdere mensen waar ze niet op wil stemmen voor Nawel…
Had dat inderdaad ook een beetje gevolgd over die top 3 en Nawel’s reactie; vond haar inderdaad zo onverschillig doen terwijl Nouchine half aan het huilen was.
Hoe meer ik het kijk, hoe meer ik een hekel begin te krijgen aan mensen hahaha. Ik vind nu eigenlijk alleen Salar echt leuk (die de meesten hier haten, maar why? :-)) en Nouchine als ze niet met Nawel chillt. Grace is ook wel leuk eigenlijk maar skip haar verhalen vaak wel.