Oei dit maakt Nawel echt een stuk minder leuk. Vind haar echt geen loyale vriendin (meer). Ook elke keer dat ze tegen Nouchine zegt als die ff haar ei kwijt moet “dat is uw probleem, niet de mijne.”. Bitch. Als ze er morgen niet uit gaat dan wel volgende week denk ik zo… Morgen zal het vast Peter zijn.
Ik ben wel toe aan nieuwe mensen.
Denk niet dat die er nog gaan komen Snap er bij BB sowieso het nut niet van? Want gebeurt eigenlijk alleen de eerste 2 weken, en het enige wat je ermee bereikt is dat die een lastigere start hebben in de groep. Dus zie er de toegevoegde waarde niet van in.
Ja inderdaad dat: als u ergens mee zit, moet u dat zelf oplossen.
Ik wil Leroy er echt uit hebben. Gisteren zei hij ook: ‘als ik op het bord sta tegenover iemand, wordt het echt spannend want ik heb veel aanhang thuis.’ Ik geloof er niks van hahaha.
Maar ze zitten er 100 dagen, zitten nu nog niet op de helft… zouden er dan niemand meer bij komen?
Ik denk dat het vooral interessant is voor de dynamiek in de groep.
Ik betwijfel of het vorig jaar oorspronkelijk de bedoeling was dat er zo laat in het spel nog 3 nieuwe bewoners bij kwamen.
Na 10 dagen is Theo (=Nl) er vrijwillig uit gestapt en paar weken later opnieuw 3 Nederlanders.
Ze moesten die 4 vrijwillige vertrekken wel opvullen met nieuwe Nederlanders. Vandaar dat Matt, Jerrel en Mike er nog bij kwamen, denk ik.
Daar kwamen Julie en Zoey toch voor in de plaats? Volgens mij kwamen die drie echt om onrust te zaaien.
Neen, ik ben het gaan opzoeken op Wikipedia. Daar staat een vrij duidelijk schema van 2021.
Zoey, Jill en René zijn dag 9 erbij gekomen.
Julie, Michel en Patrick zijn er op dag 20 bijgekomen.
Pas op dag 31 zijn Daniëlle, Jowi en Nathalie vertrokken.
De 3 mannen (Matt, Mike en Jerrel) zijn op dag 36 in het huis kunnen komen. Dat klopt dan met 5 dagen quarantaine.
Het is wel een veronderstelling van mij dat de 3 mannen er zijn ingekomen door het vertrek van de 3 Nederlanders (en daarvoor Theo, ook Nl).
Maar het lijkt mij geen toeval dat het weer 3 Nederlanders waren die in het Huis werden geplaatst. Ze konden toen uit 3 mannen en 1 vrouw kiezen en het zijn de 3 mannen geworden. De nationaliteit van de overgebleven vrouw ben ik vergeten.
Nee ik verwacht het niet! Degenen die er vorig jaar als laatsten bij kwamen waren indd vervangersvd vrijwillige opstappers. En dat was alsnog volgens @stervis d’r bericht dus op een eerder punt dan waar we nu zitten.
Vind het feit dat we nog niet eens halverwege zijn het wel des te storender maken dat ze het nu al steeds hebben over met wie ze in de finale over willen blijven
Vind t echt geen boeiende groep dit jaar. Weet niet precies waarom. Sommige vind ik echt heel ergerlijk en sommige doodsaai.
Vond de australische bb echt leuker vorig jaar, hopelijk zenden ze die weer uit.
Ik vind het eigenlijk wel een betere groep dan vorig jaar. Maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, vorig jaar was de eerste keer dat ik BB keek.
Ik vind ze veel creatiever wat betreft spelletjes en zich bezig houden met elkaar.
Zo naar hoe Leroy zegt dat Nouchine overal tussendoor glipt en van twee walletjes probeert te eten. Hij kan het gewoon niet hebben dat ze niet een kamp kiest.
Oh en Vera nu Dimitri weg is: onopvallend maar tenminste niet meer zo dat clingy bevestiging vragend meisje. Good for her. Hoop dat ze zelf ook gaat zien dat ze beter verdient dan Dimitri.
Ik kijk nu de aflevering terug van gisteren maar waarom is het nu pas echt de eerste opdracht met een angst (van Hanne)? Zooo teleurstellend! Helweek had echt zoveel beter kunnen worden met elke dag enge dingen enzo. En dat de verwarming uit moest hebben ze volgens mij ook helemaal geen last van gehad.
Maar dat horror geluid in de ochtend was toch echt hell joh? Echt qua uitvoering mist de productie alle creativiteit.
Ja ik zie ze de hele tijd in hun tanktops en t-shirts rondlopen dus vraag me af of die verwarming überhaupt wel uit stond?
De helweek was voor de kijkers want ik kan mij alleen die grap van Peter herinneren (vond dat een goede toevoeging, beetje angst tussen de bewoners) en het feit dat Leroy zoveel tijd heeft gehad op de stream. Er hadden zoveel andere enge dingen kunnen gebeuren.
Ik vond trouwens dat Nawel en Leroy er nog heel goed vanaf kwamen in de aflevering van gisteren. Als je alleen de afleveringen kijkt, krijg je zo weinig mee.
Ik had ook hoge verwachtingen en hoopte beetje op bb Australië invloeden. Daar moesten ze in een huisje met hun grootste angst. Dat was leuke tv.
Dit was voor een hell week zo saai. Ik had ook verwacht dat er nog wat zou gebeuren met die “horror clown” en dacht ook van nu komt het! Maar nee
Gezien de jacuzzi niet gebruikt mag worden, ze beperkt warm water krijgen en kachels die uit worden gezet, vermoed ik dat bb dit jaar stuk minder budget heeft gekregen dan vorig jaar.
Ja, hoe lastig is het om clownpoppen uit de lucht te laten vallen terwijl Vera dat filmpje moest kijken bijvoorbeeld… Of ratten en muizen in een kooi te stoppen of de bewoners iets zachts te laten aaien en hen laten denken dat het een echt dier is. (Ervan uitgaande dat ze geen echte dieren in contact willen laten brengen met de bewoners, dat hok in BB Aus was wel echt tof inderdaad.) Echt een fail.
Ben benieuwd wat voor week zondag begint.
@Kuidaore Ja vind ik dus ook! Alhoewel, ik snap ook wel weer dat ze Leroy niet zo opgefokt scheldend op TV lieten zien…
Had deze uitslag echt niet verwacht! Wist niet dat Peter zo impopulair was
Zitten we nog steeds met Salar
Ik zelf vond het niet heel verrassend. Hij had zich natuurlijk ook niet populair gemaakt met zijn immuniteitspinnen grap. Ook heeft Nawel best grote aanhang online. Ik las online ook echt alleen stem op Nawel of Salar. Peter werd niet echt genoemd. Dus ik vond het vooral jammer dat het weer zo voorspelbaar was.
En qua Salar. Hij doet qua populairiteit wel goed zowel in NL als BE. Zal mij niet verbazen als hij de finale zal halen. Dus ik wens je nog sterkte haha
Zou ook wel leuk vinden als er gewoon weer 2 op de nominatielijst staan i.p.v 3. Dan word het denk ik net wat spannerder om te kijken.