Ja, ze heeft een apart gevoel voor humor. Ze heeft ook eens gezegd: âIk wil alles voor je doen, maar ik ga niet je kutje scheren.â Dat vond ik ook wel een speciale opmerking die ik niet eens zou kunnen bedenken.
Maar goed iemand fysiek betasten en dan daar ook nog eens commentaar op geven valt niet meer onder humor te plaatsen. Daar moet ze toch wel op aangesproken worden, maar is volgens mij deze voormiddag of 's middags ook echt gebeurd.
Tobias mag van mij hoog eindigen omdat hij heel neutraal is, het spel nog niet gemeen heeft gespeeld en goed in de groep ligt. Maar hij is zo saai. Ik heb ook het gevoel dat je nooit de 100% echte Tobias ziet. Hij laat zich nooit helemaal gaan ofzo. Misschien is hij ook gewoon zo.
Maar ik kijk liever naar echte mensen met meer emoties die wel soms fouten maken: bijvoorbeeld Nouchine. Ik vind haar echt een groepsdier. Ik vind dat je merkt dat ze uit een groot gezin komt en op internaat heeft gezeten. Ze kan echt functioneren in zoân hysterisch huis.
Ik durf het nog niet helemaal toe te geven omdat ik eerder nogal duidelijk mijn haat naar hem toe heb uitgesproken, maar ik vind Salar niet meer zo verschrikkelijk.