Big Brother

Maar iemand die niet in de gevarenzone zit hoeft toch ook niet gemeen te spelen? Ik vind het zo makkelijk praten van Tobias en Grace, dat ze hun stemmen niet hoeven te bespreken met anderen. Ja logisch, jij komt er niet op te staan omdat je weet dat geen van de bewoners je gaat nomineren… Ik vind dat meer egoïsme tegenover je maten dan “leuk spelen”. Overigens vraagt hij anderen (Vera, Salar via Kristof) vervolgens wel op wie ze gaan dus ik vind het ook nog eens sneaky…

Salar wordt/werd als arrogant gezien maar volgens mij was hij gewoon onzeker in het begin en heeft hij het nu gewoon leuk.

Blijkbaar heeft Salar Kristof gered. Hij kreeg een populairiteitslijst te zien van de kijkers. Kristof stond blijkbaar onderaan en Salar stond ook laag.

Dit was de uitslag:

1. Grace
  2. Tobias
  3. Hanne
  4. Julio
  5. Nouchine
  6. Vera
  7. Salar
  8. Nawel
  9. Leroy
  10. Kristof

Eerlijk ik vind het echt een verrassende lijst. Had gezien de fanbase online Salar en Nawel hoger verwacht. Misschien is Dotan de fanbase van beide 🥲. En vind ook verrassend dat Hanne zo hoog staat.

3 likes

Die lijst is waarschijnlijk opgesteld ogv de vraag “wie zou jij nomineren?” Salar, Nawel, Kristof en Leroy hebben veel haters dus dan is dit niet heel verrassend!

2 likes

We mochten gisteren (? of eergisteren) toch als kijker de bewoners ranken? Misschien daarop?

1 like

Ik vind het ook heel onduidelijk waarop het gebaseerd is. Je kon ook een populairiteitslijst maken en dat lijkt dus hier wel op, maar je had paar dagen terug indd de vraag wie nomineer je? Dan is indd de lijst niet verrassend. Misschien is het een combinatie van beide uitslagen?

Oooh vind het wel stom dat hij Kristof dan kan redden als het publiek eeeeeindelijk een keer mag stemmen. Als het aan de groep ligt, komt hij voorlopig niet op de nominatielijst :frowning:

1 like

@stervis
Op insta stond bij de link naar de populariteitsvraag, de opmerking dat het om een secret mission ging, dus denk dat het is gebaseerd op de eerste vraag over nomineren. Verklaart ook waarom Hanne en Julio zo hoog staan :sweat_smile:

1 like

Merk wel echt dat ik veeeel minder kijk dan vorig seizoen. Loop inmiddels ook een paar afleveringen achter

2 likes

Oh! Ja dat geeft indd meer duidelijkheid over waarom sommige zo hoog staan

Die Leroy is zo irritant, zo’n kort lontje en zo negatief over alles

5 likes

Echt een zeurneus die Leroy.

1 like

Haha dat hoofd van Vera tussen de deur terwijl ze naar “Marco” en Nawel kijkt :see_no_evil::sweat_smile:

Hij heeft het precies ook mee gekregen van thuis.
Deze middag waren ze hun brieven van hun geliefden aan elkaar aan het voorlezen.
In de meeste brieven stond ongeveer hetzelfde: we steunen jou, we houden van jou, je doet het goed, we zijn trots op jou, met de kat/hond/kind gaat het goed,…
Dat stond ook in de de brief van de moeder van Leroy, maar er stond ook in: we steunen je als je het moeilijk hebt omdat je je onheus behandeld voelt want dat is soms ook zo.

Dat waren niet de exacte woorden, maar ik hoop dat ze hem thuis niet steunen dat het verschrikkelijk was dat hij over legoblokken heeft moeten lopen en dat de stroom bij hem harder stond en dat hij nog nooit een beslissing heeft mogen maken…

Als irritainment hoop ik echt dat hij blijft zaterdag en dat saaie, lieve Vera weg gaat, maar zal wel niet.

En wat vinden we van Gracias? Of is dat al besproken? Dit doet mij echt denken aan de relatie tussen Jill en Thomas, dat is uiteindelijk ook hier geworden.

Ja, dan heb je het zwaar in het leven…

1 like

Nawel is jarig vandaag maar heeft niets gehad van BB? Geeneens een gebakje of zo? Er is vanavond een feestje maar dat is waarschijnlijk vanwege de 50e dag… Vind dit echt karig.

Kan me van vorig seizoen nog wel herinneren dat er dan een taart kwam en Nawel had gisteravond ook iets van een drankje verwacht. Wel jammer, want zou ook wel passen bij het thema van deze week. En dan is er ook nog een kans dat Nawel vanavond gewoon naar huis gaat.

Ik denk dat ze vorig jaar zelf iets bakten, maar toen hadden ze ook meer ingrediënten.

Er gaan 2 bewoners er uit!! Was tijdens de reclame op rtl5 blijkbaar dat ze dat kenbaar maakte…
Ik vind dat meer het einde van hel week dan love week!

3 likes

Daaaag Leroy

2 likes