Ik vond die grap van Peter dus wel grappig, dus snap de ophef niet zo.
Anyway: Salar en Nawel stonden bij die ranking helemaal onderaan. Dus ben wel verbaasd ja, met name Salar, zo’n arrogante kwal.
Ik vond die grap van Peter dus wel grappig, dus snap de ophef niet zo.
Anyway: Salar en Nawel stonden bij die ranking helemaal onderaan. Dus ben wel verbaasd ja, met name Salar, zo’n arrogante kwal.
Oh nee ik heb liever 3 genomineerden, anders wordt het nog voorspelbaarder wie erop komen te staan!
Ik vond het ook echt komisch.
Ligt er ook aan wie erop staan natuurlijk. Maar Salar is naar mij idee echt populair en ik was benieuwd als alleen Peter en Nawel erop stonden op wie de kijkers (die op Salar stemmen) dan zouden stemmen. Dan had het misschien wel anders kunnen zijn.
Ik vond het zelf ook niet echt boeiend, maar in de aflevering werd hij daardoor wel slechter neergezet. Dus voelde het wel aankomen.
Ja die ranking ging over betrouwbaarheid, maar niet persé over populariteit. Salar is niet te vertrouwen, maar veel kijkers vinden hem wel heel leuk.
Nee ik bedoel niet dat het dan voorspelbaarder wordt wie er uiteindelijk door het publiek gekozen wordt, maar dat het voorspelbaarder wordt welke 2 er door de bewoners genomineerd worden! Gezien zij er maar 2 kunnen nomineren hebben zouden ze dan meer invloed hebben op wie het precies worden.
Oja nee daar heb je wel gelijk in! Ik las het te snel
Even een random post. Ik heb over Leroy gedroomd. Mijn oudste collega was verdrietig omdat Leroy haar smileytaart had genoemd.
Salar is Little Brother en kan deze week niet genomineerd worden. Vrienden en familie van de bewoners hebben tegen elkaar moeten strijden.
Nou het ging aan het eind tussen Leroy, Salar en Tobias. Ik ben allang blij dat het niet Leroy is. Nu ook hopen dat hij niet degene is die boodschappen mag doen in de minimall want ik zie hem zo de immuniteitspin kopen van het boodschappengeld.
Ja. Please. Ik wil Leroy er zo graag uit. Alleen al om zijn hoofd te zien.
Bij mij zit Kristof juist heel erg in de irritatiezone
Bij de bewoners trouwens ook. Op de stream hoor je ze ook vaak praten over Kristof en zijn ‘leraren houding’ en zijn manier van communiceren. Tobias was er ook klaar mee al denk ik niet dat hij Kristof snel zou nomineren. Maar het zou mij niet verbazen als hij binnenkort op de nominatielijst komt te staan.
Al vermoed ik dat ze nu eerst op Leroy gaan. En dat Leroy eruit gaat (maakt denk ik niet uit met wie hij erop staat)
Afgelopen twee dagen waren best leuke streams, gaan ze non stop domme liedjes zingen en zo, echt gezellig. Ik heb het idee dat er ook minder geroddel is geweest en dat Nawel ook wat chiller doet.
Valentijn mini mall spoiler:
Salar heeft als Little Brother mogen shoppen en heeft voor iedereen iets uit de mini mall meegenomen, wat is gestuurd door hun familie/vrienden. Bijna iedereen deelt hun snoep en kaas en salami en Vera heeft 10 eieren en gaat dat niet delen omdat ze er dan zelf maar eentje heeft… Echt lekker gierig weer en gewoon onhandig vind ik ook? Vervolgens wel kaas aannemen van Tobias en salami van Nawel.
Vond het wel echt een leuke twist dat de vrienden en familie van de bewoners streden in de gameroom
De hottub is beschikbaar voor de bewoners
De bewoners hebben blijkbaar een dansmarathon in de gameroom. Ze moeten (wat uit de gesprekken is opgemaakt) 10uur dansen in duo’s. Ze moeten elkaar steeds afwisselen.
Je ziet er alleen dus helemaal niks van op de stream… -.- Beetje jammer
Die pakken
Nominatie: De bewoners hoeven deze week niet te nomineren. Wij als kijker konden eerder stemmen op wie wij zouden nomineren, dus ik vermoed dat dat het addertje onder het gras is.
Dus dat er zaterdag dan alsnog iemand naar huis gaat bedoel je of zijn ze allemaal safe?
Kristof:crossed_fingers:t2: