Big Brother

Daar is nog niks over bekend. BB heeft alleen gezegd dat de bewoners niet hoeven te nomineren. Er is volgens mij niet iets gezegd over dat er (n)iemand naar huis gaat. En gezien we als kijker wel gestemd hebben op “wie je zou nomineren” denk ik ,dat ze net als vorig jaar die uitslag gaan gebruiken. Maar dat weet ik niet zeker, is een vermoeden.

Kan best zijn dat na de aflevering van vanavond weer gestemd kan worden op “wie zou je nomineren?” :thinking:

2 likes

Ik wilde net zeggen, wat een kleuter weer…

2 likes

Jezus wat zit Leroy weer te lullen over dat zijn schokken erger waren -.-

1 like

I see what u did there :joy:

Haha omg ik zie wel vaker dat de ondertiteling totaal niet klopt met wat ze zeggen, snap ook niet dat ze dat niet even door meerdere mensen laten checken of überhaupt naar de context kijken. Maar goed, vandaag spande wel de kroon. Je hoort Tobias terwijl hij aan het stoeien is met Grace zeggen ‘vrede op aarde, vrede op aarde’ en nu hebben ze ervan gemaakt ‘gele paarden, gele paarden’?!?1!

5 likes

Ik stikte bijna in mijn drinken toen ik dat zag op tv :joy:

Was dit al besproken?

Ik dacht dat zou hun ‘stop’ woordje zijn ofzo hahah.

3 likes

Niet besproken nee, maar ja heel ongepast als Grace dat doet :flushed: Daar mag ze ook wel op aangesproken worden! Was zij nou ook niet die ene die op de bank zat met een andere bewoonster en vroeg of ze haar borsten mocht zien? Dus dat ‘aanrakerige’ en nieuwsgierige zit echt in haar, maar ze moet het gewoon vragen… Vera schrok van haar staat in die reacties?!

Wel irritant dat er in dit soort nieuwskoppen het woord grensoverschrijdend gedrag tussen aanhalingstekens geschreven wordt alsof het overdreven is ofzo.

5 likes

Vind eigenlijk dat hier ook wel een officiele waarschuwing aan mag hangen.

4 likes

Ik ook!

Er wordt nu op de stream een tafeltennistoernooi gehouden. En ze zijn allemaal verkleed. Hoop nu eigenlijk dat bb ze zo roept voor een spel :laughing:

1 like

Nog over Grace, echt niet okay. Maar ze is een vrouw en lieveling, dus denk dat het voor haar weinig gevolgen gaat hebben. Allemaal onder het mom van “Grace is gewoon gek” of “gewoon gek doe met vrienden”. Ik vind het echt zo raar, waarom pak je iemand bij de kruis? Ook als grap is dat toch super raar? Ze is toch geen kind meer, die nog niet weet wat grensoverschrijdend gedrag is.

6 likes

Wel leuk om te zien hoe de sfeer echt compleet veranderd is ten opzichte van twee weken geleden.

2 likes

Genomineerden zijn bekend.

Vera, Leroy en Nawel

2 likes

Wel echt flauw dat de stream stopte op het moment van bekendmaking

Wow dat Nawel alweer genomineerd is. Zou daar super onzeker van worden als ik haar was

3 likes

Idd! Wat is er gebeurd met haar fanbase?

1 like

Ze is daar ook over aangesproken. Ze zei net in de hottube tegen Tobias dat ze denkt dat ze iets stoms heeft gedaan en dat ze dat niet meer mag doen.

Ze worden heus wel aangesproken in de dagboekkamer op hun gedrag of over wat ze zeggen. Alleen mogen ze daar in het huis eigenlijk niet over praten, al doen ze dat soms wel eens. Nu werd de stream onmiddellijk veranderd. En dat gebeurd best frequent. Ook als je een random zender-check hoort, wil het zeggen dat iemand iets vertelt wat niet mag. Al vond ik dat ze dat vorig jaar veel lieten horen.

Ze krijgen volgens mij veel meer instructies in de dagboekkamer dan wij mogen weten.
Ook over kleine zaken worden ze aangesproken: geen merken noemen, niet over bb2021 praten, niet praten over hoe het programma gemaakt wordt, niet praten over de kennis die ze hebben van achter de schermen, geen zichtbare merken in beeld: die moeten ze afplakken met tape, maar dat kan bijvoorbeeld niet met de rand van een onderbroek: dus hebben ze daar tips over gekregen dat ze de rekkeband moeten omdraaien.

Vorig jaar viel het mij op dat als ze over de productie begonnen te praten, de stream werd veranderd. Ik vond dat net leuk om te horen, maar was heel duidelijk dat de kijker daar niets over mag weten.

2 likes

Ik denk dat ze ook veel tegenwind heeft.
Veel mensen moeten haar niet, dus snel genomineerd. Maar omdat ze wel voor animo zorgt in het huis, ook weer telkens gered.
Ik heb haar niet persé graag, maar ze is wel boeiend in het huis.
Ik wil altijd dat de saaiste weg gaat: dus Vera.

Wat is hier eigenlijk de regels met spoilers? Ik weet niet goed waarom we dat doen.
Of willen jullie wachten op de uitzending? Maar die kijk ik dan weer nooit. Enkel (veel te vaak) livestream.