Ze is daar ook over aangesproken. Ze zei net in de hottube tegen Tobias dat ze denkt dat ze iets stoms heeft gedaan en dat ze dat niet meer mag doen.
Ze worden heus wel aangesproken in de dagboekkamer op hun gedrag of over wat ze zeggen. Alleen mogen ze daar in het huis eigenlijk niet over praten, al doen ze dat soms wel eens. Nu werd de stream onmiddellijk veranderd. En dat gebeurd best frequent. Ook als je een random zender-check hoort, wil het zeggen dat iemand iets vertelt wat niet mag. Al vond ik dat ze dat vorig jaar veel lieten horen.
Ze krijgen volgens mij veel meer instructies in de dagboekkamer dan wij mogen weten.
Ook over kleine zaken worden ze aangesproken: geen merken noemen, niet over bb2021 praten, niet praten over hoe het programma gemaakt wordt, niet praten over de kennis die ze hebben van achter de schermen, geen zichtbare merken in beeld: die moeten ze afplakken met tape, maar dat kan bijvoorbeeld niet met de rand van een onderbroek: dus hebben ze daar tips over gekregen dat ze de rekkeband moeten omdraaien.
Vorig jaar viel het mij op dat als ze over de productie begonnen te praten, de stream werd veranderd. Ik vond dat net leuk om te horen, maar was heel duidelijk dat de kijker daar niets over mag weten.