Big Brother

Yes, gevonden. Dankje!

2 likes

Er komen zelfs bb baby’s! Ja bizarre omslag!

1 like

:joy:
Vera is echt super zenuwachtig joh!

2 likes

Laat vooral zien dat hij indd in het huis vooral bezig was met het spel. Denk doordat hij uit bb is pas echt kon nadenken over Vera en zijn gevoelens en de kans kreeg om haar te missen. Vond wel echt een lief filmpje en brief. Kwam zo anders over dan in het huis.

Salar heeft Kristof echt gered. Anders lag hij eruit

1 like

Denk het ook!

Mij valt trouwens op dat Tobias lachte tijdens de bekendmaking dat er 2 naar huis gaan

@Loempia Ik vind het echt too much en weet niet wat ik ervan moet geloven hoor, lijkt meer of hij het voor aandacht doet maar ok interesseert me verder ook niet zo :sweat_smile:

3 likes

Ben ook bang dat dit de enige kans was
 Hij gaat nu natuurlijk vol voor de immuniteitspin

2 likes

Haha ja het is wel heel kleef, maar ik geloof het nu wel meer. Hij haalt er nu ook geen voordeel uit. Misschien aandacht, maar enige van de ex bewoners die graag de aandacht zoekt is Evelien. Zij duikt ook overal op als het over bb gaat. Vooral toen het over Leroy ging moest zij ook even haar zegje doen.

Ben benieuwd wat er straks nog gaat komen want dit is ook super vroeg in de uitzending?

Kom maar op met die uitslag

1 like

Ja, please. Wat een slechte interviews.

1 like

Ik vind die moeder van Vera wel lief hahaha

@Loempia ja ik zag Evelien ook langskomen in zo’n filmpje met Fawry, wist geeneens dat zij en Leroy close waren joh

1 like

Nee hoor, uitzending is al bijna afgelopen. Duurt tot 21uur dacht ik

2 likes

hehe

Huh echt zo kort. Voor mijn gevoel duurde het normaal langer maar dan vergis ik me haha.

Bye Leroy!!

Jaah dat gedag zeggen en in de studio komen duurt toch langer dan 5 min?

Aaah yess Nawel!!!

1 like

Als de goude kamer Nawel kwijt wil raken moeten ze der tegenover Tobias gaan zetten. Enige kans denk ik.

Dimi gassen!

1 like