Big Brother

Same! Maar vervolgens mij hebben veel kijkers liever iemand die onzichtbaar is dan een trol.

Die in het huis blijft? Ik weet niet. Op dit moment van het spel heb ik liever actie.
Ik vind Leroy verschrikkelijk, maar dat hij er nog maar even in blijft. Ik wil hem wel eens zien ontploffen. Momenteel kan Julio hem rustig houden, maar hopelijk geeft hij die coaching rol snel op en knapt Leroy eens.
Al gaat daar dan wel een bewoner het slachtoffer van zijn.

1 like

Denk niet dat er veel gebeurd is met haar fanbase. Ik vermoed dat zij ook veel stemmen heeft gekregen van team Salar. En ze heeft zich wellicht ook niet populair gemaakt door over Nouchine te roddelen met Leroy. Nouchine is volgens mij ook wel populair.

Volgens mij (niet zeker) van wat ik zie, zijn de fanbases van Salar en Nawel het meest online actief.

Ja dit vond ik ook zo leuk haha. Gingen ze heel zachtjes praten en dan opeens indd Zender check, en dan wisten ze genoeg. Heb nu ook vaak gefluister gehoord en dan van “dat mogen we niet zeggen” en dan boem! verspringt het beeld. Vorig jaar waren ze (Jill voornamelijk) ook heel erg bezig met die spiegel in de slaapkamer. Dat mocht toen ook niet. Terwijl ik juist benieuwd ben naar achter de schermen.

3 likes

Ik zit er hetzelfde in als jij denk ik. Vera voegt imo echt niets toe aan het huis: heeft nooit leuke of grappige gesprekken, doet nooit iets bijzonders… Ja ze lijkt me lief als huisgenoot maar een Nawelis dan gewoon leuker om naar te kijken, ook al vind ik haar niet per se leuk. Leroy is een verschrikkelijke kwal maar als hij vertrekt dan weten we toch al hoe de rest van de nominaties gaan verlopen? Ik hoop daarom ook dat Vera moet vertrekken ook al kan ik Leroy niet uitstaan.

3 likes

Even een polletje. Welke 4 bewoners mogen van jou de finale halen?

• Grace
  • Vera
  • Tobias
  • Salar
  • Leroy
  • Julio
  • Nouchine
  • Nawel
  • Hanne
  • Kristof

0 stemmers

1 like

Oeeeh ik twijfelde heeeel erg tussen Tobias en Salar. Ik vind Salar wel leuk. Tactisch maar kan wel heel erg om zijn domme dingen lachen. Tobias lijkt mij gewoon echt zo’n lieverd. Zelfde geldt voor Julio. Die mag van mij winnen, of Grace. Ik kon Grace niet uitstaan de eerste paar afleveringen maar ik ben haar wel gaan waarderen. Vind alleen wat ze bij Nawel en Vera heeft gedaan écht niet okay en ik hoop dat ze daar een waarschuwing voor heeft gekregen en daar van leert. Valt mij sowieso op dat ze vaak ‘rare’ dingen zegt. Zoals “ik ga je tietjes wel likken” enzo…

Edit: Nouchine kan voor mij niks fout doen. Vind haar ook heeeeel erg leuk maar iets minder opvallend dan de rest waarop ik heb gestemd. Zie haar voornamelijk veel met Nawel

2 likes

Ja ik twijfelde ook over Julio omdat ik hem eigenlijk heel leuk vindt maar hij heeft ook echt zo veel zitten roddelen… Aan de ene kant snap ik dat je dat kan doen in een groep waar je nieuw bent en “moet overleven” maar die gouden kamer heeft dat nooit op dezelfde wijze als de groene kamer (minus Nouchine) gedaan. Salar is echt mijn favo en snap die haat niet. Tobias vind ik juist niets, heb nog steeds het idee dat hij grotendeels een rol speelt en ik kan gewoon ook echt niet lachen om z’n flauwe grappen en slechte accenten.

Nouchine vind ik ook heel leuk :grin: En Grace gunde ik de winst altijd, maar klopt, ze heeft rare uitspraken en dat in de kruis grijpen… Hopelijk snapt ze nu dat dat niet kan.

2 likes

Ja, ze heeft een apart gevoel voor humor. Ze heeft ook eens gezegd: ‘Ik wil alles voor je doen, maar ik ga niet je kutje scheren.’ Dat vond ik ook wel een speciale opmerking die ik niet eens zou kunnen bedenken.

Maar goed iemand fysiek betasten en dan daar ook nog eens commentaar op geven valt niet meer onder humor te plaatsen. Daar moet ze toch wel op aangesproken worden, maar is volgens mij deze voormiddag of 's middags ook echt gebeurd.

Tobias mag van mij hoog eindigen omdat hij heel neutraal is, het spel nog niet gemeen heeft gespeeld en goed in de groep ligt. Maar hij is zo saai. Ik heb ook het gevoel dat je nooit de 100% echte Tobias ziet. Hij laat zich nooit helemaal gaan ofzo. Misschien is hij ook gewoon zo.

Maar ik kijk liever naar echte mensen met meer emoties die wel soms fouten maken: bijvoorbeeld Nouchine. Ik vind haar echt een groepsdier. Ik vind dat je merkt dat ze uit een groot gezin komt en op internaat heeft gezeten. Ze kan echt functioneren in zo’n hysterisch huis.

Ik durf het nog niet helemaal toe te geven omdat ik eerder nogal duidelijk mijn haat naar hem toe heb uitgesproken, maar ik vind Salar niet meer zo verschrikkelijk.

6 likes

Maar iemand die niet in de gevarenzone zit hoeft toch ook niet gemeen te spelen? Ik vind het zo makkelijk praten van Tobias en Grace, dat ze hun stemmen niet hoeven te bespreken met anderen. Ja logisch, jij komt er niet op te staan omdat je weet dat geen van de bewoners je gaat nomineren… Ik vind dat meer egoïsme tegenover je maten dan “leuk spelen”. Overigens vraagt hij anderen (Vera, Salar via Kristof) vervolgens wel op wie ze gaan dus ik vind het ook nog eens sneaky…

Salar wordt/werd als arrogant gezien maar volgens mij was hij gewoon onzeker in het begin en heeft hij het nu gewoon leuk.

Blijkbaar heeft Salar Kristof gered. Hij kreeg een populairiteitslijst te zien van de kijkers. Kristof stond blijkbaar onderaan en Salar stond ook laag.

Dit was de uitslag:

1. Grace
  2. Tobias
  3. Hanne
  4. Julio
  5. Nouchine
  6. Vera
  7. Salar
  8. Nawel
  9. Leroy
  10. Kristof

Eerlijk ik vind het echt een verrassende lijst. Had gezien de fanbase online Salar en Nawel hoger verwacht. Misschien is Dotan de fanbase van beide 🥲. En vind ook verrassend dat Hanne zo hoog staat.

3 likes

Die lijst is waarschijnlijk opgesteld ogv de vraag “wie zou jij nomineren?” Salar, Nawel, Kristof en Leroy hebben veel haters dus dan is dit niet heel verrassend!

2 likes

We mochten gisteren (? of eergisteren) toch als kijker de bewoners ranken? Misschien daarop?

1 like

Ik vind het ook heel onduidelijk waarop het gebaseerd is. Je kon ook een populairiteitslijst maken en dat lijkt dus hier wel op, maar je had paar dagen terug indd de vraag wie nomineer je? Dan is indd de lijst niet verrassend. Misschien is het een combinatie van beide uitslagen?

Oooh vind het wel stom dat hij Kristof dan kan redden als het publiek eeeeeindelijk een keer mag stemmen. Als het aan de groep ligt, komt hij voorlopig niet op de nominatielijst :frowning:

1 like

@stervis
Op insta stond bij de link naar de populariteitsvraag, de opmerking dat het om een secret mission ging, dus denk dat het is gebaseerd op de eerste vraag over nomineren. Verklaart ook waarom Hanne en Julio zo hoog staan :sweat_smile:

1 like

Merk wel echt dat ik veeeel minder kijk dan vorig seizoen. Loop inmiddels ook een paar afleveringen achter

2 likes

Oh! Ja dat geeft indd meer duidelijkheid over waarom sommige zo hoog staan

Die Leroy is zo irritant, zo’n kort lontje en zo negatief over alles

5 likes

Echt een zeurneus die Leroy.

1 like

Haha dat hoofd van Vera tussen de deur terwijl ze naar “Marco” en Nawel kijkt :see_no_evil::sweat_smile: