Voordeel we zijn van Leroy af en van het gemis en geklef van Vera om Dimi 
Ooohmy hahahah ik weet al waarom ik het zo kort vond⦠Ik tunede om half 9 in ipv 8 uur 
Ja, maar nu beginnen ze met āGraciasā (pleaaaaseeee
)
Same!! 
Was jij voor Vera dan?
Volgens mij gaan we hen allebei echt niet missen in het huis
Ik dacht dat Leroy 2 weken in het huis zat. Was het blijkbaar 35 dagen haha. Hoe dan?
Niet persƩ haha. Was vooral voor dat Leroy naar huis ging. Ik gun Vera haar tijd met Dimi, want in het huis bracht ze weinig toevoeging. Ik ga haar niet missen. Hoopte ook dat Nawel zou blijven.
Vind ook tof voor Nawel. Ze heeft elke keer op die lijst gestaan en nu heeft ze het gewoon weer gered.
Dus nu is het 4 tegen 4 weer met NL en BE?
Ja klopt gunde het Nawel inderdaad ook echt.
Hebben ze dit gedaan zodat er meteen 2 NLers naar huis gingen of zo? @puntjes Ja dacht ik dus ook net aan!
Ja, moest even wat recht getrokken worden lijkt het wel. In de finale moet ook sowieso 1 Belg en 1 Nederlander zitten.
Welke Nederlander komt sowieso in de finale?
- Salar
- Tobias
- Grace
- Julio
0 stemmers
Welke Belg zit sowieso in de finale?
- Hanne
- Nawel
- Nouchine
- Kristof
0 stemmers
Ahw komt toch nog een feestje voor Nawel!
Ik vrees Tobias maar hoop Salar en Grace!!
Ik hoop ook Salar en Grace en als Belg Nouchine!
Feestje laat echt op zich wachten. De stream wordt ook steeds onderbroken door Geraldine. Ze zegt ook iets van we gaan eruit met een bang! en jij kan kiezen (ofzo) en dan zie een filmpje van een paar bewoners en Vera
gevolgt met jouw stem is belangrijkā¦
Of is het feestje al geweest? 
Yes! Eindelijk! 
Snap er niks van⦠ik dacht dat Nawel een feestje kreeg in de gameroom. Nu staan heel leuk haar vrienden en familie daar, maar ze kan ze alleen zien via een scherm. En wij als kijkers zien we er niks van 
Vind zo stom dat wij er niks van mogen zien als kijker. Had leuk geweest als wij ook een kijkje kregen in de gameroom. Zou leuk zijn om te weten waar Nawel op reageert.
Je zag net een paar seconden van de game room. Wel echt heeeel tof voor Nawel!
Ahw zie het nu! Ziet er zo leuk uit. Waarom filmen ze niet gewoon hele tijd het scherm. Oogt veel leuker
Haha ja heel vet dit, echt wel leuk gedaan zo!
De deelnemers aan Big Brother hebben inmiddels meer contact met de buitenwereld dan ik de afgelopen weken. Dat leven in afzondering is ook erg afgezwakt zeg.