Big Brother

Hij heeft het precies ook mee gekregen van thuis.
Deze middag waren ze hun brieven van hun geliefden aan elkaar aan het voorlezen.
In de meeste brieven stond ongeveer hetzelfde: we steunen jou, we houden van jou, je doet het goed, we zijn trots op jou, met de kat/hond/kind gaat het goed,…
Dat stond ook in de de brief van de moeder van Leroy, maar er stond ook in: we steunen je als je het moeilijk hebt omdat je je onheus behandeld voelt want dat is soms ook zo.

Dat waren niet de exacte woorden, maar ik hoop dat ze hem thuis niet steunen dat het verschrikkelijk was dat hij over legoblokken heeft moeten lopen en dat de stroom bij hem harder stond en dat hij nog nooit een beslissing heeft mogen maken…

Als irritainment hoop ik echt dat hij blijft zaterdag en dat saaie, lieve Vera weg gaat, maar zal wel niet.

En wat vinden we van Gracias? Of is dat al besproken? Dit doet mij echt denken aan de relatie tussen Jill en Thomas, dat is uiteindelijk ook hier geworden.

Ja, dan heb je het zwaar in het leven…

1 like

Nawel is jarig vandaag maar heeft niets gehad van BB? Geeneens een gebakje of zo? Er is vanavond een feestje maar dat is waarschijnlijk vanwege de 50e dag… Vind dit echt karig.

Kan me van vorig seizoen nog wel herinneren dat er dan een taart kwam en Nawel had gisteravond ook iets van een drankje verwacht. Wel jammer, want zou ook wel passen bij het thema van deze week. En dan is er ook nog een kans dat Nawel vanavond gewoon naar huis gaat.

Ik denk dat ze vorig jaar zelf iets bakten, maar toen hadden ze ook meer ingrediënten.

Er gaan 2 bewoners er uit!! Was tijdens de reclame op rtl5 blijkbaar dat ze dat kenbaar maakte…
Ik vind dat meer het einde van hel week dan love week!

3 likes

Daaaag Leroy

2 likes

Dan vrees ik voor Vera. Ik ga nog even op haar stemmen!!

1 like

Oooh echt! Ik dacht inderdaad dat er een verjaardagstaartje was maar dat was dan inderdaad die zelfgemaakte taart die een hele nacht ongedekt op de keukentafel lag :stuck_out_tongue_closed_eyes: Hadden ze met een ander gelegenheid dan wel een taart of zo? Kan me nog wel een mooie taart herinneren.

Yesss ik hoop op Vera en Leroy eruit! Zouden ze dan toch naar die datacenter gaan…?

Ik vind het ook wel een rare plot twist voor het einde van Love week. Schrok er gewoon van. Vind wel voor de bewoners erg. Nu is hun kans kleiner geworden. Wordt spannend denk ik!

Hoop wel dat Leroy daar sowieso bij zit. Eén voordeel is dat de kans nu wel groter is dat hij eruit gaat.

1 like

Nawel heeft ook de hele dag op bed gelegen vandaag :rofl: dus zelf heeft ze er ook weinig aan gedaan haha

1 like

Heeft Leroy en zijn (ex?)vriendin nou hun dochter vernoemd naar de dochter van Nicolette van Dam? Lola-lily is wel erg specifiek haha.

Ja ik schrok ook even, 2 eruit. Echt bizar. Dimi moet gas gaan geven als hij Vera wilt ophalen! Al mag ze van mij nog even blijven.

2 likes

Ik baal echt dat Kristof gesaved is, want mocht het publiek een keer beslissen. Hij is in het huis veel te populair. Nu met de dubbele exit was de kans lekker groot geweest dat hij ging. Echt jammer.

@NewBlood hahah hier dat ik ook aan te denken. Al kan het toeval zijn natuurlijk…

3 likes

Oh echt hahaha. Ik had gisteren wel dat ‘feestje’ gezien en dat ze dan 00:10 naar bed gingen hahaha zo droog. Maar vind het heel gaar dat Big Brother er niet bij stil stond. Misschien vanavond nog, denk echt niet dag Nawel eruit gaat namelijk!

@puntjes Nu je het over Dimi hebt, hij is ook wel heeel snel van 0 affectie tonen naar Ik hou van je gegaan??

3 likes

Missen jullie Peter trouwens? Ik ben hem eigenlijk al weer compleet vergeten haha.

6 likes

Salar die zegt dat het publiek heeft moeten kiezen voor hun favoriet. Dat is dus helemaal niet zo. De vraag was: wie wil je nomineren? Jill had vorig jaar ook veel haters maar ook veel fans dus dan is het logisch dat iemand "slecht’ eindigt bij wie wil je nomineren.

Natuurlijk ook kut dat Kristof nu weet dat hij laatste stond. Hij zal er nu echt alles aan doen om een immuniteitspin te kopen/winnen/krijgen.

Ja heel gek?? Peter mis ik ook totaal niet inderdaad… Ben zooo benieuwd wat er gebeurt met die 2 die weggaan, een twist zou echt leuk zijn maar komt er zeker niet of wel.

Gek dat ze het nog niet hebben verteld aan de bewoners trouwens…?

1 like