Zo benieuwd hoe dat verder gaat. Heb redelijk wat red flags bij hem gezien in het huis, maar die brief bv was wel lief (wel echt een ommeslag) en dat ie direct naar haar toegaat ook.
Ik heb gisterenavond de stream een beetje gevolgd en het was zo gezellig. En Tobias heeft een roze streep op zijn voorhoofd, want dat lintje dat hij gisteravond droeg heeft afgegeven. Vandaar die gekke bandana 
Ik vind het grappig dat iedereen Nawel weg wil hebben maar dat het ze niet lukt. Dus ik hoop dat ze wint.
Ik vind de streams dit jaar wel echt stuk slechter. Vaak zijn stream 1 en 2 hetzelfde en de stream wordt zo vaak onderbroken -.-
– De bewoners hebben Salar geschilderd. Op insta stem je op een schilderij (je weet niet wie wat heeft gemaakt). De bewoner met de meeste stemmen wordt little brother.
Grace is Little Brother!
Er hebben vier spelers (Salar, Tobias, Nawel en Nouchine) een spel gespeeld. Winnaar wint immuniteitspin en de verliezer komt op de nominatielijst. Salar heeft waarschijnlijk gewonnen. De winnaar zal later vandaag naar de dagboekkamer worden geroepen. Het ging tussen Tobias en Salar. Er was nog onduidelijkheid over de uitslag. Nawel heeft verloren en is daardoor weer genomineerd… -.-
Update: Salar heeft de pin
Edit: ik kan geen bericht plaatsten, want anders spam ik haha
Dus dan even zo…
Die karaoke opdracht had ook echt iets voor de hel week kunnen zijn
Wat een slechte planning als ze eerder moeten stoppen omdat er te weinig deelnemers zijn. Zonde.
Dat heeft er toch niets mee te maken? Eerder budget denk ik…
Tobias heeft dus ook een pin, echt balen, van mij mag hij echt op het bord komen snel. Denk niet dat ze hoeven te nomineren deze week maar dat alles via spellen gaat, vanmiddag is er iig een om 16:00 waar je via Twitter kan “meebepalen”…
Ja, lijkt er inderdaad op dat ze het vroegtijdig willen laten stoppen wegens te weinig succes.
Aan het aantal deelnemers zal het wel niet liggen. BB heeft er ook zelf voor gekozen om vorige week onverwachts 2 bewoners te laten gaan ipv 1. Nu weten we waarom.
Ja precies. Vraag me wel af hoe de kijkcijfers zijn in vergelijking met vorig jaar. Deze bewoners zijn toch wel iets leuker om naar te kijken of niet? Vorig jaar lagen ze alleen op bank of in de zon en in de hottub… Ben ook benieuwd wanneer de bewoners het te horen krijgen!
Ik ben vandaag de stream een beetje aan het volgen. Nog iemand met een immuniteitspin: Kristof, door de secret missions met Grace. Viewers week en BB geeft een pin aan de minst favoriete bewoner…
Ik vind deze bewoners ook wel leuker, vooral veel inventiever. Ze weten hun veel beter bezig te houden. Al krijgen ze ook iets meer activiteiten van BB. Dat zal het vast ook makkelijker te maken. Vorig jaar hadden ze onmiddellijk alles en was het vanaf week 1: houd je zelf maar bezig.
De cijfers zouden iets lager zijn dan vorig jaar volgens het FOK!forum. Niet de beste bron, ik weet het.
Ik denk dat het een heel duur project is, dus 2de jaar op rij met tegenvallende cijfers zal financieel pijn doen.
Al hebben ze al veel bespaard op water tegen over vorig jaar.
Ik vind het toch ook wel een leuke groep. En ook fijn dat de bondjes minder sterk zijn dan vorig jaar. Ze mengen op dit moment ook goed met elkaar. Oogt wel gezellig op de stream (jammer dat de aflevering dat minder laat zien). De bondjes zijn er natuurlijk wel maar vond vorig jaar de fab5?? echt verschrikkelijk.
Vind alleen echt zo vervelend dat de stream dit jaar zo anders is. Vaak wordt 2x hetzelfde beeld getoond en de stream wordt vaak onderbroken. En ik heb echt veel problemen met de videoland app als ik de stream wil kijken. Hierdoor kijk ik de stream veel minder dan vorig jaar.
Vorig jaar hadden ze wel echte bordspellen maar klopt, dit jaar meer challenges en zo… Ik vond “de fab5” ook verschrikkelijk, behalve Liese en Naomi als ze zonder de mannen waren dan. Het ging toen ook constant over nominaties en meer geroddel, als ik het me goed herinner althans!
Er zijn wel vaker stream locks nu maar ik heb geen problemen met de streams verder?
Er zit ook geen greintje spontaniteit of humor in die Tobias hé? Vind hem zoooo saai. Echt wat ziet Grace in hem, ze zijn echt het tegenovergestelde van elkaar.
De genomineerden zijn Nawel en Hanne. Al was Nawel al bekend dus zij hoefde eigenlijk niet in een spoiler
Is er gestemd of heeft Hanne een spel verloren?