Big Brother

Ja echt wilde dat net typen. Echt zo verwarrend! Vraag mij echt af wat bb doet me de uitslag van de echte populariteitslijst. Snap er niks van :see_no_evil:

Heb ik sowieso bij iedereen. Kan me ook niet meer voorstellen dat Eveline en Amy er waren

5 likes

Echt hoe kut zou het voor de bewoners zijn als ze het horen na de eerste naam… Ben benieuwd

Julio wordt gek als Nawel en Leroy er allebei uit moeten.

Ja dat zou voor een geheime missie zijn maar die is nog niet geweest… Ze zijn wel elke keer laat met die kijkers-dingen (zelfde met dat bad voor Grace) dus misschien komt dat nog…

Kan je de liveshow van bb ergens online zien live? Ik zie op videoland alleen de streams.

Zit lekker te forummen en vergeet gewoon de tv aan te zetten… :see_no_evil: Dacht dat het om half negen begon… Ben er… :sweat_smile:

1 like

Je kan via videoland live naar rtl zenders kijken en springt de stream nu niet automatisch naar de live uitzending?

1 like

Yes, gevonden. Dankje!

2 likes

Er komen zelfs bb baby’s! Ja bizarre omslag!

1 like

:joy:
Vera is echt super zenuwachtig joh!

2 likes

Laat vooral zien dat hij indd in het huis vooral bezig was met het spel. Denk doordat hij uit bb is pas echt kon nadenken over Vera en zijn gevoelens en de kans kreeg om haar te missen. Vond wel echt een lief filmpje en brief. Kwam zo anders over dan in het huis.

Salar heeft Kristof echt gered. Anders lag hij eruit

1 like

Denk het ook!

Mij valt trouwens op dat Tobias lachte tijdens de bekendmaking dat er 2 naar huis gaan…

@Loempia Ik vind het echt too much en weet niet wat ik ervan moet geloven hoor, lijkt meer of hij het voor aandacht doet maar ok interesseert me verder ook niet zo :sweat_smile:

3 likes

Ben ook bang dat dit de enige kans was… Hij gaat nu natuurlijk vol voor de immuniteitspin

2 likes

Haha ja het is wel heel kleef, maar ik geloof het nu wel meer. Hij haalt er nu ook geen voordeel uit. Misschien aandacht, maar enige van de ex bewoners die graag de aandacht zoekt is Evelien. Zij duikt ook overal op als het over bb gaat. Vooral toen het over Leroy ging moest zij ook even haar zegje doen.

Ben benieuwd wat er straks nog gaat komen want dit is ook super vroeg in de uitzending?

Kom maar op met die uitslag…

1 like

Ja, please. Wat een slechte interviews.

1 like

Ik vind die moeder van Vera wel lief hahaha

@Loempia ja ik zag Evelien ook langskomen in zo’n filmpje met Fawry, wist geeneens dat zij en Leroy close waren joh

1 like