Gestemd!
Oh! Ik vind het zo gek dat er nu maar 2 op staan en dat één al bekend was. Blijkbaar hebben de inwoners ook maar op één hoeven stemmen. Al is dat ook wel logisch bedenk ik mij nu, omdat er al één bekend was xD. Zit alleen in mijn hoofd dat een nominatie met drie personen is.
Zal geen spannende eliminatie worden zaterdag. Hoop echt dat Nawel voor de volgende nominatie een immuniteitspin heeft. En dat Kristof vooral geen pin heeft.
Denk dat we ons daarin nog best kunnen vergissen. Iedereen die tegen Nawel is (dus voor een van de andere spelers) zal stemmen voor de andere genomineerde… Vind dat echt gaar want volgens mij gaat niemand die ander missen, maar ja…
Ik erger me echt dood aan Tobias de laatste tijd. Wat hij zegt komt totaal niet overeen met wat hij doet. Hoop eerder dat hij er als eerste uit gaat ipv Kristof, die ik nu eigenlijk wel kan tolereren. Vrees er anders echt voor dat Tobias in de finale komt met z’n saaie gezeik. (Moet wel toegeven dat ik de streams niet vanaf het begin heb gevolgd dus de seksistische en racistische/discriminerende opmerkingen van Kristof heb gemist.)
Nu je het zegt kan het indd nog spannend worden. Je had natuurlijk ook zo lijst. Salar noemde het een populairiteitslijst, maar was lijst met wie je zou nomineren en Hanne stond toen natuurlijk nog best hoog. (Hoe hoger hoe minder stemmen)
Nawel staat er gewoon elke keer op dus ben nu gewoon gewend dat zij steeds blijft xD
Ja van mij mag Tobias ook op de nominatielijst, maar denk niet dat dat snel gebeurt. Vind hem ook echt zo dropveter.
Ja want je wil natuurlijk eerst de meest aanwezigen eruit toch, een Vera of Hanne boeit dan niet zo…
Ja ik hoop het ook wel, dat Nawel blijft. Zou echt niet kloppen dat ze nu wordt weggespeeld, zou daarom veel “eerlijker” zijn geweest als ze erop stond met een Kristof of Tobias.
De veiling van de persoonlijke items staat online: Big Brother | VakantieVeilingen.nl | Bied mee
Staat nu op €5600 voor Salar’s overhemd met immuniteitspin en €2500 voor Nawel’s roze pak. Wat een bedragen. Gaan die mensen daadwerkelijk betalen zometeen?
Ik hoop dat degene met het hoogste bedrag vrijgesteld wordt maar dat zal wel niet… ![]()
Nog even en Salars overhemd staat op 10000 euro. ![]()
Oeh bijna en hij heeft zijn boshuisje! ![]()
Sorry kon het niet laten. Voor iedereen die denkt ?? Dit gaat over bosbabe Jennie
Tobias heeft wel echt een toxic kant. Eerst dat hij niet tegen zijn verlies kon en Kristof een dikzak(?) noemde en nu opeens trekt hij de secret missions van Grace & Kristof zeer persoonlijk aan. Volgens mij is hij gewoon jaloers dat Grace en Kristof samen iets deelde en hij dit niet wist. Ik vond het echt een rare reactie van Tobias. Ik krijg steeds meer de kriebels van hem.
Ja hij vertrouwt Kristof oprecht ook niet meer geloof ik, die avond had ik ook nog de stream gevolgd waarbij hij had gezegd dat hij niet zeker is of Kristof wel te vertrouwen is. Denk dat het wel door z’n jeugd komt wat triestig is maar damn het is een spel hè…
Vraag me af of juist door dit gedrag, Kristof zal gaan switchen naar Salar.
Wauw Nawel is weer gered
Moet wel echt vaak lachen om deze groep. Lijkt ook alsof ze met elkaar echt lol kunnen hebben. Had dat bij de vorige seizoen echt minder.
Echt super dat Nawel gewoon het weer wint qua stemmen. Benieuwd of ze volgende week weer op de nominatielijst zal staan.
Vind het wel grappig dat ze Nawel maar niet weg krijgen en haar toch elke week weer opnieuw proberen te nomineren. Ben alleen benieuwd wat er gebeurt als Salar of Nouchine naast Nawel genomineerd zijn. Van de andere bewoners zou Nawel het winnen denk ik.
De sfeer in deze groep is echt goed en moet heel vaak lachen om Salar en Nouchine. Live stream kijken is dit seizoen daardoor leuker en veeeel minder saai dan vorig jaar.
Wat is er gebeurd met die bijna 10.000 euro voor die blouse van Salar? Ze hebben maar 3000 euro verdiend (voor de Voedselbank) met die opdracht? Of heb ik het niet goed begrepen?
Neem aan dat niemand écht 10k overheeft voor een overhemd…
Ja, was denk ik een beetje een fail.
Blij voor Nawel! Hanne vond het ook totaal niet erg leek wel, en logisch ook vind ik
Er moeten 2 bewoners ze hebben gisteravond besloten dat Tobias en Julio gaan. het huis verlaten vandaag, die gaan waarschijnlijk naar die white room/data center. Heb het idee dat ze zich allebei echt zo belangrijk vinden met deze taak
Volgens mij denken ze dat ze veel mogen bepalen voor de bewoners omdat het decision week is, maar Kristof zei ook al dat er misschien een rode knop komt en één iemand BB moet verlaten. Dit zal Julio dan denk ik kiezen, maar hoop eigenlijk dat die ander het doet ![]()
Wel perfect gekozen, Tobias en Julio want die andere 5 vind ik leuker om naar te kijken. Zou echt zuur voor ze zijn als het inderdaad die rode knop zou zijn en er eentje op die manier naar huis gaat. Data center hebben we al gehad en er wordt niet zoveel meer geroddeld dus weet niet of dat nu iets zou toevoegen
Oh ik ben daar juist blij mee, als een van hen vertrekt, haha! Denk inderdaad niet dat we hun aanwezigheid zullen missen…
Spoiler immuniteitspin: ze hebben een game moeten spelen en Salar heeft de pin gewonnen! Ik weet niet of die ook LB is geworden, heb ik gemist.
Ja, ik denk ook weer LB.
Oh ik zou er zelf ook blij mee zijn hoor!![]()
Bedoel meer dat het jammer zou zijn voor hen, omdat ik nu het idee heb dat ze er zelf graag heen willen omdat ze dan voordeel zouden hebben in bijvoorbeeld een data center of dat ze samen iets zouden mogen beslissen.