Big Brother

Ik hoop ook Salar en Grace en als Belg Nouchine!

2 likes

Feestje laat echt op zich wachten. De stream wordt ook steeds onderbroken door Geraldine. Ze zegt ook iets van we gaan eruit met een bang! en jij kan kiezen (ofzo) en dan zie een filmpje van een paar bewoners en Vera :sweat_smile: gevolgt met jouw stem is belangrijk…

Of is het feestje al geweest? :face_with_raised_eyebrow:

Yes! Eindelijk! :confetti_ball:

Snap er niks van… ik dacht dat Nawel een feestje kreeg in de gameroom. Nu staan heel leuk haar vrienden en familie daar, maar ze kan ze alleen zien via een scherm. En wij als kijkers zien we er niks van :sweat_smile:

Vind zo stom dat wij er niks van mogen zien als kijker. Had leuk geweest als wij ook een kijkje kregen in de gameroom. Zou leuk zijn om te weten waar Nawel op reageert.

Je zag net een paar seconden van de game room. Wel echt heeeel tof voor Nawel!

1 like

Ahw zie het nu! Ziet er zo leuk uit. Waarom filmen ze niet gewoon hele tijd het scherm. Oogt veel leuker

2 likes

Haha ja heel vet dit, echt wel leuk gedaan zo!

1 like

De deelnemers aan Big Brother hebben inmiddels meer contact met de buitenwereld dan ik de afgelopen weken. Dat leven in afzondering is ook erg afgezwakt zeg.

11 likes

3 likes

Zo benieuwd hoe dat verder gaat. Heb redelijk wat red flags bij hem gezien in het huis, maar die brief bv was wel lief (wel echt een ommeslag) en dat ie direct naar haar toegaat ook.

3 likes

Ik heb gisterenavond de stream een beetje gevolgd en het was zo gezellig. En Tobias heeft een roze streep op zijn voorhoofd, want dat lintje dat hij gisteravond droeg heeft afgegeven. Vandaar die gekke bandana :laughing:

Ik vind het grappig dat iedereen Nawel weg wil hebben maar dat het ze niet lukt. Dus ik hoop dat ze wint.

9 likes

Ik vind de streams dit jaar wel echt stuk slechter. Vaak zijn stream 1 en 2 hetzelfde en de stream wordt zo vaak onderbroken -.-

– De bewoners hebben Salar geschilderd. Op insta stem je op een schilderij (je weet niet wie wat heeft gemaakt). De bewoner met de meeste stemmen wordt little brother.

2 likes

Ik moest na de uitslag wel lachen om die blikken, met name Salar en Kristof.

9 likes

Grace is Little Brother!

4 likes

Er hebben vier spelers (Salar, Tobias, Nawel en Nouchine) een spel gespeeld. Winnaar wint immuniteitspin en de verliezer komt op de nominatielijst. Salar heeft waarschijnlijk gewonnen. De winnaar zal later vandaag naar de dagboekkamer worden geroepen. Het ging tussen Tobias en Salar. Er was nog onduidelijkheid over de uitslag. Nawel heeft verloren en is daardoor weer genomineerd… -.-

Update: Salar heeft de pin

1 like

Edit: ik kan geen bericht plaatsten, want anders spam ik haha

Dus dan even zo…

Die karaoke opdracht had ook echt iets voor de hel week kunnen zijn

4 likes

Wat een slechte planning als ze eerder moeten stoppen omdat er te weinig deelnemers zijn. Zonde.

Dat heeft er toch niets mee te maken? Eerder budget denk ik…

Tobias heeft dus ook een pin, echt balen, van mij mag hij echt op het bord komen snel. Denk niet dat ze hoeven te nomineren deze week maar dat alles via spellen gaat, vanmiddag is er iig een om 16:00 waar je via Twitter kan “meebepalen”…

1 like