Dat gesprek tussen Tobias en Grace. Over dat ze elkaar gaan missen en dat het een zware week wordt, nou dat was van korte duur want deze avond kwamen Tobias en Julio alweer terug ![]()
Genomineerden: Nawel en Kristof
Echt fucked up voor Nawel. Vind het echt triest voor haar dat ze er weer opstaat. Er komt misschien een twist, want blijkbaar kan je als kijker nog niet stemmen, normaal kan dat wel wnnr de genomineerden bekend zijn gemaakt in het huis
Ja klote maar eeeeeeindelijk die andere die er eens op staat zeg. Hoop dat die gaat
Jaaa! Dat is zeker waar! Eindelijk! ![]()
Ahhh meteen weer zoān rotsfeer in huis. Julio vermoedt dat ze eerder gaan stoppen want het gaat nu allemaal wel heel snel, maar Nouchine kon dat niet geloven. Ze hebben dus nog niet officieel van bb te horen gekregen dat de finale inderdaad naar voren is geschoven.
Nee Nouchine had er naar gevraagd en BB had enkel gezegd ādit jaar wordt alles andersā oid
Wie heeft hen genomineerd? Enkel Tobias en Julio, of heeft iedereen meegedaan?
Irritant dat de nieuwste aflevering nog niet op Videoland staat
Iedereen mocht stemmen en Salar en Nouchine hadden een pin dus op hen kon niet gestemd worden.
Geen idee wat de invloed van Tobias en Julio is geweest. Ze waren ook maar heel kort weg geloof ik.
Grace heeft ook op Nawel gestemd. Ze zegt dat ze strategisch gestemd heeft, want ze wist dat Kristof ook op de nominatielijst zou staan. En Grace denkt dat Nawel meer kans maakt om te winnen van Kristof. Nu hopen dat ze gelijk heeftā¦
Wat irritant dat de laatste aflevering nog niet op videoland staat ![]()
Vraag me steeds af wat er nou in een spoiler moet want zo veel mensen zitten hier ook niet maar toch voor de zekerheid over de nominaties gister:
Dat van Grace is volgens mij gewoon een lulverhaal toch? De opties waren Tobias, Julio, Kristof en Nawel. Grace en Tobias hebben besproken om vanaf volgende week een front met Julio te gaan vormen om Salar eruit te krijgen. Dus ze heeft Julio nodig.
En rant incomingā¦
Ik erger me echt nog meer aan Tobias sinds hij terug is van die aparte ruimte. Hij heeft daar gezien dat Kristof en Salar het over hem hadden; ze zeiden dat Tobias soms vreemd reageert (denk dat hij hun gesprek heeft gezien nadat Tobias flipte over die secret mission). Hij is super paranoia geworden en denkt nu dat Salar en Kristof, Tobias eruit willen stemmen. En hij heeft Grace ertoe bewogen om op Kristof te stemmen. Toen Kristof eenmaal op het bord stond, zei Tobias dat hij niet wist dat Grace op Kristof ging want āze bespreken zulke dingen niet". Hij is echt zo achterbaks bezig en ondertussen zegt hij telkens dat Kristof en Salar dat zijn en tegen hem liegen, maar dat is hij zelf dus. Echt nul zelfreflectie. Tobias stond bij Kristof op 1 maar door zijn rare gedrag nu met Grace gaat hij toch voor Salar denk ik.
Ik heb heel veel streams gekeken de laatste tijd en erger me er zo aan he. Moet ook even afkicken denk ik ![]()
Vandaag:
Kristof en Nawel mogen volgens mij voorafgaand de nieuwe nominatieronde een speech houden om de andere bewoners te overtuigen niet op hen te stemmen. Tobias is ervan overtuigd dat Kristof nu op hem gaat. Ik denk zelf dat er niets aan de uitkomst gaat veranderen. Wat denken jullie?
Oh ja Grace heeft voor mij ook echt afgedaan trouwens. Ik was een sucker voor haar levensverhaal maar voor mij mag nu of Salar of Nawel (eventueel Nouchine) winnenā¦
Van mij hoeft het niet in spoiler, hoor.
Maar ik houd sowieso niet van spoilers op het forum. Ik klik het zelfs zelden open in andere topics omdat ik het niet graag heb en meestal teleurgesteld ben met wat er onder staat. Hier staat er nu wel echt inhoud onder, maar in andere topics niet altijd.
Ik ben ook geen fan van Tobias omdat hij zoān terughoudend en berekend karakter heeft dat je moeilijk kan lezen.
Tobias doet me ook denken aan Michel van vorig jaar, maar dan niet zo dominant. Zichzelf beetje boven de andere voelen. Dat is natuurlijk helemaal mijn gevoel en hij hoeft IRL niet zo te zijn. Het is gewoon in het algemeen geen losbol denk ik zoals Kristof en Salar.
Maar Julio is ook geen overdreven losbol maar komt toch spontaner over. Bij hem erger ik me aan zijn gekrab overal, maar dat komt door het fokforum. Daar zijn ze nogal erg gefocust op zijn gekrab en gepulk en 2 seconden later is hij eten aan het maken. Nu vind ik dat ook vies overkomen.
Dan liever een overactieve Kristof. Al kan ik geen uitspraken doen over zijn foute opmerkingen in het begin van BB. Daar blijven veel kijker nog op vallen, maar ik heb ze zelf nooit gehoord.
Ik deed spoilers voorgeval dat, maar vind zelf zonder ook fijner haha.
Ik hoorde het vanuit het Nawel perspectief dus eigenlijk wat Grace haar heeft verteld. Had geen idee dat er een hele andere en ook wel logischer tacktiek was
. Vond dat andere ook best ongeloofwaardig
En Tobias⦠tja van zogenaamd ālieve maar wat saaie jongenā naar zijn ware gezicht. Hij maakt echt rare sprongen. En laatste tijd is hij zo raar aan het doen en indd he paranoia. Bb is echt geen spel voor hem.
Ik kan nogsteeds niet de aflevering van gisteren checken op videoland. Zo maar terugkijken met alle kut reclames -.-
Grace is zonder Tobias ook veel leuker. Snap helemaal niet dat hij zo populair is vanaf het begin en dat ze ook in het huis vinden dat Tobias het meest betrouwbaar is. Tobias manipuleert Kristof, maar andersom kan ik me niet goed bedenken waarom Kristof nou zo onbetrouwbaar is. Van Kristof weet je vanaf het begin dat hij afspraken maakte met de gouden kamer en hij vertelt Tobias hierover. Tobias beweert zijn eigen spel te spelen, maar hij stemt toch gewoon met hen mee of niet?
Ja klopt, ik denk dat wat me zo tegenstaat aan hem is dat hij heel erg met het spel bezig is maar doet alsof dat niét zo is⦠Prima als hij inderdaad wat rustiger is en soms geen zin heeft in dat gekke gedoe, maar zoals jij zegt @Loempia hij toont nu echt zijn ware gezicht (wat ik vanaf het begin al dacht).
Ahh Julio, ik lees ook mee op fok en daar gaan ze echt te ver wel. Alhoewel ik trouwens nooit brood zou eten daar want zie ze zelden hun handen goed wassen
. En dat over Kristof heb ik precies laatst ook hier geplaatst, toen volgde ik het ook nog niet. Maar ook: Kristof gaat sowieso niet winnen want te veel hater⦠Tobias daarentegen met een Nouchine, Kristof en Julio overblijft, dan is er nog een kansā¦
@Snoeptomaatje ja Tobias besprak inderdaad alles met Kristof maar deed verder wel āzijn eigen dingā; maw als ze zelf niet in gevaar waren boeide het niet zo veel. Maar hij geeft dat niet toe aan de overige bewoners. Van Kristof weet iedereen hoe hij het spel speeltā¦
Ohja gisteravond in de hottub hadden ze het over borsthaar en zei Julio of Grace dat Salar, Kristof en Tobias respectievelijk S, M en L zijn. En Tobias meteen: Ćk L? Je bedoelt hem daar (Kristof)⦠Maar ze bedoelden de omvang van het borsthaarā¦. En ik hoor dus vaker nare opmerkingen van hem terwijl verder nooit iemand nare persoonlijke opmerkingen maakt?
Ik heb het idee dat Grace en Tobias er al vanuit gaan dat ze met zān tweeĆ«n in de finale staan, maar volgens mij is Salar inmiddels veel populairder. Ik gun het hem ook veel meer trouwens.
Tobias: Ja, dat over knuffelen had ik gehoord, maar het kwam wel echt uit mezelf ![]()
![]()
En jezus dat gezicht van Tobias wanneer Salar Nouchine een immuniteitspin gunt. Kristof kan tenminste nog blij zijn voor haar. En daarnaast is het wel een logische keuze voor Salar dus snap ook waarom Kristof dat zegt. Natuurlijk had Kristof de pin ook graag gehad, maar Tobias reactie vind ik weer zo overdreven. En hij vind het niet leuk als Kristof dingen voor andere invult, maar Tobias doet dat toch ook nu over Kristof.
Snap de keuze van Julio niet. Nawel heeft het elke keer gered. Ik zou niet zo zelfverzekerd zijn dat je het van haar wint.
Hahaha echt he
En je zag Julio nog zo glimlachen omdat het een leuk en lief momentje was.
Ik snap nu wel waarom Tobias vol op Kristof gaat: hij voelt zich gewoon gekrenkt omdat Kristof zei dat hij rare reacties en heftige emoties heeft en dat dit waarschijnlijk door zijn verleden komt. Plus, Kristof heeft hun game vrijgegeven aan Julio (twee x dat gesprek waar gezegd werd dat Tobias op Julio zou gaan). Jammer dat Julio Tobias gewoon blind vertrouwt ipv te denken: oh ze spelen dus wĆ©l samenā¦
Meanwhile op de stream: Salar heeft waarschijnlijk iemand van de nominaties kunnen vrijstellen ivm een gelijke stand.
Salar zal Kristoff wel weer gered hebben dan.