Big Brother

Hadden jullie dit al meegekregen? Echt heel heftig :frowning:

https://www.ad.nl/show/big-brother-finalist-liese-in-ziekenhuis-na-plotseling-slecht-zien-ik-heb-ms~ae66c9c2/

Blijkbaar heeft Kristof de token gepakt en moest er nu opnieuw gestemd worden. Schijnbaar was er een gelijke stand. Ben wel echt benieuwd wat het nu wordt!

Vind Salar en Nouchine trouwens zo leuk op de live stream. Echt een leuke band hebben ze nu.

1 like

Willen de programma makers Kristof erin houden ofzo? Vorige keer toen ie eigenlijk genomineerd was kon Salar hem opeens saven en nu dit weer. Als het gelijk is, dan zal Salar hem wel weer saven natuurlijk. Stom dat ie zo uiteindelijk nooit genomineerd wordt :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Lijkt inderdaad wel zo. Maar misschien ook omdat ze een Nederlander eruit willen? Geen idee.

Nouchine deed gister ook wel raar, ze zei ook tegen Salar, ben je trots dat ik tactisch ben? Zij dacht natuurlijk al in de finale te zitten dus misschien heeft ze op Nawel gestemd waardoor zij evenveel stemmen had als Kristof? Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen… Ben benieuwd naar de uitkomst vandaag!

Edit bekendmaking nominaties/wie op wie heeft gestemd:

Nawel en Julio zijn genomineerd. Julio vertelt dat hij op Nawel is gegaan. Hierdoor hadden zij en Kristof ieder 4 stemmen.

2 likes

Best bizar eigenlijk dat zolang Nawel er in zit en op haar gestemd kan worden, ze op de nominatielijst staat. Ik verwacht dat ze het wel wint qua stemmen, maar volgende week staat ze er natuurlijk weer op. Ik hoop echt dat ze nog een immuniteitspin kan bemachten. Dan wordt het pas leuk

3 likes

Dat was echt zo’n vreemd moment! Ik zou voor iedereen gaan behalve Nawel want die wordt al weken gesaved of hij gunt ze het bedrag gewoon niet :joy:

Van de “lieve noch wat saaie” Tobias is weinig over. Je merkt echt dat hij gewoon te lang in het huis zit en het gewoon niet meer aan kan en steeds meer zijn lelijke kant laat zien. Als coach heeft hij weinig beheersing en zelfreflectie. Ik denk als er nu weer gestemd zou worden qua populairiteit, het heel anders zal zijn de laatste keer. Meer kijkers ergeren zich aan zijn negatieve houding.

Ik vind het zo kut voor Nawel. Dat gevoel dat iedereen steeds op je stemt is echt niet fijn. En gewoon elke week weer de koffer inpakken.

3 likes

Wat ik ook zo raar vond, juist na de bekendmaking van de populair veranderde hij steeds meer. Of toen ging het mij pas echt opvallen. Terwijl je zou denken als je hem was zou je juist blij zijn, dat je zo hoog eindigt en proberen de populariteit vast te houden door positief te blijven. Bij Tobias nam zijn houding echt af. Lijkt indd dat zijn act te vermoeiend voor hem is.

Ik snap dat als je in zo huis zit het soms ook echt moeilijk is. Maar hij doet gewoon zo kut en ziet ook niet wat hij dan fout doet. Totaal geen zelfreflectie en probeert zichzelf ook niet te verbeteren. Hij blijft er zo inhangen.

1 like

Tobias zegt trouwens echt vaak “voor het weer opgeblazen wordt” terwijl hij dus de enige is die het opblaast. Echt hoe kan je dat niet zelf inzien. Logisch als je een keer chaggo bent, maar hij doet het dus altijd. En het ligt nooit aan hem :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

@Boommm

Zo grappig hoe we hier precies hetzelfde over Tobias denken terwijl als je op andere plekken kijkt ze dit niet zien. Gelukkig tonen ze die kanten van Tobias nu eindelijk ook op tv :grin:. Hij wil volgens mij ook zo wijs en “werelds” overkomen maar zijn white (en redelijk rich) privilege schijnt echt door.

Over dat “opblazen”, het ligt inderdaad altijd aan anderen he…

2 likes

Nee klopt, ik had dat ook vrij snel door van Tobias toen ik nog alleen de tv uitzendingen keek, en ik denk hetzelfde over Grace inderdaad! Denk dat veel mensen er overheen kijken vanwege zijn uiterlijk ook.

Ja vond ik ook een grappig moment in dat data center! Ik weet niet zo goed wat Julio er nou echt van vond? Hij stelde wel de juiste vragen (wat hij erger vond, wat ze zeiden of dat ze dat zeiden terwijl ze maatjes zijn).

2 likes

Er is deze namiddag een vliegtuig met spandoek voorbij gevlogen voor Nawel!
Hoe graaf is dat!

6 likes

Haha wat geniaal! Das wel echt supertof!!

1 like

Jaaa cool!

Foto van twitter

9 likes

Wat lieff! En heeft Nawel het ook gezien? Echt een leuke actie!

1 like

Jaaa! Heel cool :smile:

1 like

Grace is baby brother. Ik zie haar nog wel Nawel redden deze week.

1 like

Volgens mij heeft little brother geen immuniteit deze week. Dit weet ik niet zeker maar las zoiets op twitter. Weet jij dat? Zou leuk zijn als ze Nawel kan redden, maar Grace is wel steeds heel trouw geweest aan dat clubje met Tobias en Kristof. Maar misschien dat ze nu toch tot inkeer is gekomen. Zou wel heel tof zijn!!

LB heeft geen immuniteit, wel een extra stem. Nawel heeft ook al een extra stem gewonnen.
Ik denk niet dat Grace pro-Kristof is. Volgens mij zijn alleen Salar en Tobias pro-Kristof. Al zal dat bij Triestige Tobias wel heel dubbel zijn.

1 like

Grace heeft eerder op Salar gestemd en de laatste paar keer op Kristof. Ze stemt in ieder geval niet hetzelfde als Tobias, maar ze spelen wel soort van samen. Zou leuk zijn als Nawel er een keer niet op staat. Ik hoop zelf op Kristof tegen Tobias en dan mag Tobias eruit. Hij werd gisteren tijdens de live show aangesproken op het zeuren, maar hij kon zich er niet in vinden. Het leek erop dat Grace zich begon te realiseren dat zij Tobias wel iets leuker vindt dan hij haar.

4 likes