Ja, lijkt er inderdaad op dat ze het vroegtijdig willen laten stoppen wegens te weinig succes.
Aan het aantal deelnemers zal het wel niet liggen. BB heeft er ook zelf voor gekozen om vorige week onverwachts 2 bewoners te laten gaan ipv 1. Nu weten we waarom.
Ja precies. Vraag me wel af hoe de kijkcijfers zijn in vergelijking met vorig jaar. Deze bewoners zijn toch wel iets leuker om naar te kijken of niet? Vorig jaar lagen ze alleen op bank of in de zon en in de hottub… Ben ook benieuwd wanneer de bewoners het te horen krijgen!
Ik ben vandaag de stream een beetje aan het volgen. Nog iemand met een immuniteitspin: Kristof, door de secret missions met Grace. Viewers week en BB geeft een pin aan de minst favoriete bewoner…
Ik vind deze bewoners ook wel leuker, vooral veel inventiever. Ze weten hun veel beter bezig te houden. Al krijgen ze ook iets meer activiteiten van BB. Dat zal het vast ook makkelijker te maken. Vorig jaar hadden ze onmiddellijk alles en was het vanaf week 1: houd je zelf maar bezig.
De cijfers zouden iets lager zijn dan vorig jaar volgens het FOK!forum. Niet de beste bron, ik weet het.
Ik denk dat het een heel duur project is, dus 2de jaar op rij met tegenvallende cijfers zal financieel pijn doen.
Al hebben ze al veel bespaard op water tegen over vorig jaar.
Ik vind het toch ook wel een leuke groep. En ook fijn dat de bondjes minder sterk zijn dan vorig jaar. Ze mengen op dit moment ook goed met elkaar. Oogt wel gezellig op de stream (jammer dat de aflevering dat minder laat zien). De bondjes zijn er natuurlijk wel maar vond vorig jaar de fab5?? echt verschrikkelijk.
Vind alleen echt zo vervelend dat de stream dit jaar zo anders is. Vaak wordt 2x hetzelfde beeld getoond en de stream wordt vaak onderbroken. En ik heb echt veel problemen met de videoland app als ik de stream wil kijken. Hierdoor kijk ik de stream veel minder dan vorig jaar.
Vorig jaar hadden ze wel echte bordspellen maar klopt, dit jaar meer challenges en zo… Ik vond “de fab5” ook verschrikkelijk, behalve Liese en Naomi als ze zonder de mannen waren dan. Het ging toen ook constant over nominaties en meer geroddel, als ik het me goed herinner althans!
Er zijn wel vaker stream locks nu maar ik heb geen problemen met de streams verder?
Ja niet oke dat laatste. Vind dat BB wat dat betreft echt teveel stuurt. Vorige week ook al dat Salar iemand mocht vrijstellen toen Kristof onderaan was geeindigd bij de kijker. Ja goh, wie zou Salar toch kiezen, zn beste mattie daar naast nouchine of één vd mensen met wie ie nauwelijks wat had?
Er zit ook geen greintje spontaniteit of humor in die Tobias hé? Vind hem zoooo saai. Echt wat ziet Grace in hem, ze zijn echt het tegenovergestelde van elkaar.
De genomineerden zijn Nawel en Hanne. Al was Nawel al bekend dus zij hoefde eigenlijk niet in een spoiler
Is er gestemd of heeft Hanne een spel verloren?
Gestemd!
Oh! Ik vind het zo gek dat er nu maar 2 op staan en dat één al bekend was. Blijkbaar hebben de inwoners ook maar op één hoeven stemmen. Al is dat ook wel logisch bedenk ik mij nu, omdat er al één bekend was xD. Zit alleen in mijn hoofd dat een nominatie met drie personen is.
Zal geen spannende eliminatie worden zaterdag. Hoop echt dat Nawel voor de volgende nominatie een immuniteitspin heeft. En dat Kristof vooral geen pin heeft.
Denk dat we ons daarin nog best kunnen vergissen. Iedereen die tegen Nawel is (dus voor een van de andere spelers) zal stemmen voor de andere genomineerde… Vind dat echt gaar want volgens mij gaat niemand die ander missen, maar ja…
Ik erger me echt dood aan Tobias de laatste tijd. Wat hij zegt komt totaal niet overeen met wat hij doet. Hoop eerder dat hij er als eerste uit gaat ipv Kristof, die ik nu eigenlijk wel kan tolereren. Vrees er anders echt voor dat Tobias in de finale komt met z’n saaie gezeik. (Moet wel toegeven dat ik de streams niet vanaf het begin heb gevolgd dus de seksistische en racistische/discriminerende opmerkingen van Kristof heb gemist.)
Nu je het zegt kan het indd nog spannend worden. Je had natuurlijk ook zo lijst. Salar noemde het een populairiteitslijst, maar was lijst met wie je zou nomineren en Hanne stond toen natuurlijk nog best hoog. (Hoe hoger hoe minder stemmen)
Nawel staat er gewoon elke keer op dus ben nu gewoon gewend dat zij steeds blijft xD
Ja van mij mag Tobias ook op de nominatielijst, maar denk niet dat dat snel gebeurt. Vind hem ook echt zo dropveter.
Ja want je wil natuurlijk eerst de meest aanwezigen eruit toch, een Vera of Hanne boeit dan niet zo…
Ja ik hoop het ook wel, dat Nawel blijft. Zou echt niet kloppen dat ze nu wordt weggespeeld, zou daarom veel “eerlijker” zijn geweest als ze erop stond met een Kristof of Tobias.
De veiling van de persoonlijke items staat online: Big Brother | VakantieVeilingen.nl | Bied mee
Staat nu op €5600 voor Salar’s overhemd met immuniteitspin en €2500 voor Nawel’s roze pak. Wat een bedragen. Gaan die mensen daadwerkelijk betalen zometeen?
Ik hoop dat degene met het hoogste bedrag vrijgesteld wordt maar dat zal wel niet…
Nog even en Salars overhemd staat op 10000 euro.
Oeh bijna en hij heeft zijn boshuisje!
Sorry kon het niet laten. Voor iedereen die denkt ?? Dit gaat over bosbabe Jennie
Tobias heeft wel echt een toxic kant. Eerst dat hij niet tegen zijn verlies kon en Kristof een dikzak(?) noemde en nu opeens trekt hij de secret missions van Grace & Kristof zeer persoonlijk aan. Volgens mij is hij gewoon jaloers dat Grace en Kristof samen iets deelde en hij dit niet wist. Ik vond het echt een rare reactie van Tobias. Ik krijg steeds meer de kriebels van hem.
Ik ben as we speak de aflevering aan het terugkijken en Tobias is al even aan het mokken erover en loopt rond met een grafkop, om vervolgens te zeggen; ‘maar de blijdschap voor jou overheerst natuurlijk’ (dat Kristof een pin heeft kunnen pakken). Hahaha who the fuck is he kidding? Vanaf de bekendmaking is er nog geen glimlachje op z’n gezicht gekomen. Ik vind het ook een steeds vreemdere snuiter. Manipulatief kantje heeft ie ook, ook in eerdere gesprekken met Grace.
Ja hij vertrouwt Kristof oprecht ook niet meer geloof ik, die avond had ik ook nog de stream gevolgd waarbij hij had gezegd dat hij niet zeker is of Kristof wel te vertrouwen is. Denk dat het wel door z’n jeugd komt wat triestig is maar damn het is een spel hè…
Vraag me af of juist door dit gedrag, Kristof zal gaan switchen naar Salar.