Wauw Nawel is weer gered
Moet wel echt vaak lachen om deze groep. Lijkt ook alsof ze met elkaar echt lol kunnen hebben. Had dat bij de vorige seizoen echt minder.
Echt super dat Nawel gewoon het weer wint qua stemmen. Benieuwd of ze volgende week weer op de nominatielijst zal staan.
Vind het wel grappig dat ze Nawel maar niet weg krijgen en haar toch elke week weer opnieuw proberen te nomineren. Ben alleen benieuwd wat er gebeurt als Salar of Nouchine naast Nawel genomineerd zijn. Van de andere bewoners zou Nawel het winnen denk ik.
De sfeer in deze groep is echt goed en moet heel vaak lachen om Salar en Nouchine. Live stream kijken is dit seizoen daardoor leuker en veeeel minder saai dan vorig jaar.
Wat is er gebeurd met die bijna 10.000 euro voor die blouse van Salar? Ze hebben maar 3000 euro verdiend (voor de Voedselbank) met die opdracht? Of heb ik het niet goed begrepen?
Neem aan dat niemand écht 10k overheeft voor een overhemd…
Ja, was denk ik een beetje een fail.
Blij voor Nawel! Hanne vond het ook totaal niet erg leek wel, en logisch ook vind ik
Er moeten 2 bewoners ze hebben gisteravond besloten dat Tobias en Julio gaan. het huis verlaten vandaag, die gaan waarschijnlijk naar die white room/data center. Heb het idee dat ze zich allebei echt zo belangrijk vinden met deze taak Volgens mij denken ze dat ze veel mogen bepalen voor de bewoners omdat het decision week is, maar Kristof zei ook al dat er misschien een rode knop komt en één iemand BB moet verlaten. Dit zal Julio dan denk ik kiezen, maar hoop eigenlijk dat die ander het doet
Wel perfect gekozen, Tobias en Julio want die andere 5 vind ik leuker om naar te kijken. Zou echt zuur voor ze zijn als het inderdaad die rode knop zou zijn en er eentje op die manier naar huis gaat. Data center hebben we al gehad en er wordt niet zoveel meer geroddeld dus weet niet of dat nu iets zou toevoegen
Oh ik ben daar juist blij mee, als een van hen vertrekt, haha! Denk inderdaad niet dat we hun aanwezigheid zullen missen…
Spoiler immuniteitspin: ze hebben een game moeten spelen en Salar heeft de pin gewonnen! Ik weet niet of die ook LB is geworden, heb ik gemist.
Ja, ik denk ook weer LB.
Oh ik zou er zelf ook blij mee zijn hoor!
Bedoel meer dat het jammer zou zijn voor hen, omdat ik nu het idee heb dat ze er zelf graag heen willen omdat ze dan voordeel zouden hebben in bijvoorbeeld een data center of dat ze samen iets zouden mogen beslissen.
Dat gesprek tussen Tobias en Grace. Over dat ze elkaar gaan missen en dat het een zware week wordt, nou dat was van korte duur want deze avond kwamen Tobias en Julio alweer terug
Genomineerden: Nawel en Kristof
Echt fucked up voor Nawel. Vind het echt triest voor haar dat ze er weer opstaat. Er komt misschien een twist, want blijkbaar kan je als kijker nog niet stemmen, normaal kan dat wel wnnr de genomineerden bekend zijn gemaakt in het huis
Ja klote maar eeeeeeindelijk die andere die er eens op staat zeg. Hoop dat die gaat
Jaaa! Dat is zeker waar! Eindelijk!
Ahhh meteen weer zo’n rotsfeer in huis. Julio vermoedt dat ze eerder gaan stoppen want het gaat nu allemaal wel heel snel, maar Nouchine kon dat niet geloven. Ze hebben dus nog niet officieel van bb te horen gekregen dat de finale inderdaad naar voren is geschoven.
Nee Nouchine had er naar gevraagd en BB had enkel gezegd ‘dit jaar wordt alles anders’ oid
Wie heeft hen genomineerd? Enkel Tobias en Julio, of heeft iedereen meegedaan?
Irritant dat de nieuwste aflevering nog niet op Videoland staat
Iedereen mocht stemmen en Salar en Nouchine hadden een pin dus op hen kon niet gestemd worden.
Geen idee wat de invloed van Tobias en Julio is geweest. Ze waren ook maar heel kort weg geloof ik.
Grace heeft ook op Nawel gestemd. Ze zegt dat ze strategisch gestemd heeft, want ze wist dat Kristof ook op de nominatielijst zou staan. En Grace denkt dat Nawel meer kans maakt om te winnen van Kristof. Nu hopen dat ze gelijk heeft…
Wat irritant dat de laatste aflevering nog niet op videoland staat
Vraag me steeds af wat er nou in een spoiler moet want zo veel mensen zitten hier ook niet maar toch voor de zekerheid over de nominaties gister:
Dat van Grace is volgens mij gewoon een lulverhaal toch? De opties waren Tobias, Julio, Kristof en Nawel. Grace en Tobias hebben besproken om vanaf volgende week een front met Julio te gaan vormen om Salar eruit te krijgen. Dus ze heeft Julio nodig.
En rant incoming…
Ik erger me echt nog meer aan Tobias sinds hij terug is van die aparte ruimte. Hij heeft daar gezien dat Kristof en Salar het over hem hadden; ze zeiden dat Tobias soms vreemd reageert (denk dat hij hun gesprek heeft gezien nadat Tobias flipte over die secret mission). Hij is super paranoia geworden en denkt nu dat Salar en Kristof, Tobias eruit willen stemmen. En hij heeft Grace ertoe bewogen om op Kristof te stemmen. Toen Kristof eenmaal op het bord stond, zei Tobias dat hij niet wist dat Grace op Kristof ging want “ze bespreken zulke dingen niet". Hij is echt zo achterbaks bezig en ondertussen zegt hij telkens dat Kristof en Salar dat zijn en tegen hem liegen, maar dat is hij zelf dus. Echt nul zelfreflectie. Tobias stond bij Kristof op 1 maar door zijn rare gedrag nu met Grace gaat hij toch voor Salar denk ik.
Ik heb heel veel streams gekeken de laatste tijd en erger me er zo aan he. Moet ook even afkicken denk ik
Vandaag:
Kristof en Nawel mogen volgens mij voorafgaand de nieuwe nominatieronde een speech houden om de andere bewoners te overtuigen niet op hen te stemmen. Tobias is ervan overtuigd dat Kristof nu op hem gaat. Ik denk zelf dat er niets aan de uitkomst gaat veranderen. Wat denken jullie?
Oh ja Grace heeft voor mij ook echt afgedaan trouwens. Ik was een sucker voor haar levensverhaal maar voor mij mag nu of Salar of Nawel (eventueel Nouchine) winnen…