Van mij hoeft het niet in spoiler, hoor.
Maar ik houd sowieso niet van spoilers op het forum. Ik klik het zelfs zelden open in andere topics omdat ik het niet graag heb en meestal teleurgesteld ben met wat er onder staat. Hier staat er nu wel echt inhoud onder, maar in andere topics niet altijd.
Ik ben ook geen fan van Tobias omdat hij zo’n terughoudend en berekend karakter heeft dat je moeilijk kan lezen.
Tobias doet me ook denken aan Michel van vorig jaar, maar dan niet zo dominant. Zichzelf beetje boven de andere voelen. Dat is natuurlijk helemaal mijn gevoel en hij hoeft IRL niet zo te zijn. Het is gewoon in het algemeen geen losbol denk ik zoals Kristof en Salar.
Maar Julio is ook geen overdreven losbol maar komt toch spontaner over. Bij hem erger ik me aan zijn gekrab overal, maar dat komt door het fokforum. Daar zijn ze nogal erg gefocust op zijn gekrab en gepulk en 2 seconden later is hij eten aan het maken. Nu vind ik dat ook vies overkomen.
Dan liever een overactieve Kristof. Al kan ik geen uitspraken doen over zijn foute opmerkingen in het begin van BB. Daar blijven veel kijker nog op vallen, maar ik heb ze zelf nooit gehoord.