Big Brother

Ik hoop op een plottwist!

2 likes

Als ik zo naar tobias kijk heb ik het gevoel dat hij helemaal niet in dat huis wil zijn

1 like

Soms vergeet ik dat ze echt in een bubbel zitten, tot dat ze gister de krant kregen. Zij zijn tijdens de lockdown erin gegaan en dus niks mee kregen van alle versoepelingen en de oorlog…

Was dat ook niet bij een ander seizoen met 9/11? Of vergis ik me nu.

Ja met er was ook iets met big brother Australië dacht ik? De start van covid geloof ik, want toen was een bewoner bezorgd om haar familie die naar Italië zou gaan

2 likes

Ja, bij echt grote gebeurtenissen krijgen de bewoners wel een bericht. Bijvoorbeeld 9/11, Trump die president werd, coronavirus. Van al die aankondigingen in het huis zijn ook nog video’s terug te vinden op YouTube, best bijzonder om terug te zien.

2 likes

Ik snap ook echt niet dat sommige BB bewoners altijd zo in de ban zijn van K3? Die dames waren daar meer bezig dan het nieuws.

1 like

Was dat niet de familie van Sophie? Weet nog dat ik het heel verwarrend vond. Sophie mocht haar moeder bellen. En haar moeder had het over een zware lockdown en over dat niemand naar buiten mocht(?). En toen kwam naar voren dat haar moeder in NL zat en dat het allemaal dramatischer klonk dan het werkelijkheid was. Kan helaas de video ervan niet meer vinden.

Ik hen geen idee eigenlijk! Heb het niet gevolgd, alleen een filmpje ooit gezien dat nog brother zoiets vertelde aan de bewoners

1 like

Jup. Onze liefde is een waterval.
Vind het ook behoorlijk kinderachtig allemaal

Jaa het nummer is drie maanden geleden uitgebracht zag ik. Ik ken het door mijn nichtje/buurkindjes en hij staat op de versie van Just Dance die ik heb :joy:

1 like

Kristof heeft vanaf het begin gezegd dat hij er is om het spel te spelen. En nu gaat Tobias zielig doen dat Kristof strategisch speelt. En blijven zeggen dat hij op Kristof had kunnen stemmen, maar niet gedaan heeft. Tobias had hem nooit hoeven redden en daar heeft Kristof ook niet letterlijk om gevraagd. Ik snap dat hij baalt dat Kristof nu voor Salar zou gaan en niet voor Tobias. Is zuur maarja om dan nu te zeggen dat Kristof over lijken gaat :smiling_face_with_tear:

Hebben wij als kijkers afgelopen dagen kunnen stemmen? In de aflevering van vanavond gaan Nouchine en Kristof ““samen”” met de kijker kiezen wie doorgaat naar de finale. Of zouden we vanavond mogen stemmen?

1 like

Nouchine en Kristof kiezen 1 finalist en de kijker ook 1 finalist geloof ik

2 likes

Tobias die het steeds heeft over dat ‘ie mensen wil inspireren. Haha wie dan? Vind ‘m totaal geen inspirerend persoon maargoed

6 likes

Hij inspireert mij om niet zo’n zuur mens als hij te worden :sunglasses:

8 likes

Merk dat ik het inmiddels echt niet meer interessant vind in het huis met zo weinig bewoners

4 likes

Ja, ik kijk bijna niet meer.

1 like

Ik ook niet terwijl ik vorig jaar wel nog keek. Denk dat het ook aan de voorspelbaarheid ligt, het is geen verrassing dat deze bewoners nog over zijn

2 likes

Ik kijk de afleveringen wel, maar vaak wel 1 of 2 dagen later. Vind het ook niet zo boeiend meer.

1 like

Kitty is terug in het bb huis. Ze had ook een koffertje mee dus denk dat ze ook blijft slapen.

2 likes

Hanne en Julio zijn er inmiddels ook. Wel leuk, beetje leven weer in het huis…vond het zo saai de laatste weken. Kitty kwam in haar roze pak binnen :laughing:

2 likes