Big Brother

Tobias zegt trouwens echt vaak “voor het weer opgeblazen wordt” terwijl hij dus de enige is die het opblaast. Echt hoe kan je dat niet zelf inzien. Logisch als je een keer chaggo bent, maar hij doet het dus altijd. En het ligt nooit aan hem :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

@Boommm

Zo grappig hoe we hier precies hetzelfde over Tobias denken terwijl als je op andere plekken kijkt ze dit niet zien. Gelukkig tonen ze die kanten van Tobias nu eindelijk ook op tv :grin:. Hij wil volgens mij ook zo wijs en “werelds” overkomen maar zijn white (en redelijk rich) privilege schijnt echt door.

Over dat “opblazen”, het ligt inderdaad altijd aan anderen he…

2 likes

Ik kijk alleen maar de afleveringen, maar had wel vrij snel het idee dat z’n voorkomen niet oprecht was. Vond het vooral duidelijk worden vanaf nadat ie een paar dagen in quarantaine was geweest na dat met z’n enkel.
Maar indd, nu laten ze steeds meer van dat soort momenten zien. Was ook wel blij dat Julio ook wat van die beelden zag in dat datacenter (ook óver Tobias), en grappig dat Tobias zich helemaal geen houding wist te geven. Beetje jammer dat ie weg leek te komen met ‘ik had het je eerder willen zeggen, maar zocht naar een moment’ toen Julio erachter kwam dat hij op hem gestemd had :roll_eyes:

Van Grace heb ik overigens ook het idee dat het niet allemaal even oprecht is.

1 like

Nee klopt, ik had dat ook vrij snel door van Tobias toen ik nog alleen de tv uitzendingen keek, en ik denk hetzelfde over Grace inderdaad! Denk dat veel mensen er overheen kijken vanwege zijn uiterlijk ook.

Ja vond ik ook een grappig moment in dat data center! Ik weet niet zo goed wat Julio er nou echt van vond? Hij stelde wel de juiste vragen (wat hij erger vond, wat ze zeiden of dat ze dat zeiden terwijl ze maatjes zijn).

2 likes

Er is deze namiddag een vliegtuig met spandoek voorbij gevlogen voor Nawel!
Hoe graaf is dat!

6 likes

Haha wat geniaal! Das wel echt supertof!!

1 like

Jaaa cool!

Foto van twitter

9 likes

Wat lieff! En heeft Nawel het ook gezien? Echt een leuke actie!

1 like

Jaaa! Heel cool :smile:

1 like

Grace is baby brother. Ik zie haar nog wel Nawel redden deze week.

1 like

Volgens mij heeft little brother geen immuniteit deze week. Dit weet ik niet zeker maar las zoiets op twitter. Weet jij dat? Zou leuk zijn als ze Nawel kan redden, maar Grace is wel steeds heel trouw geweest aan dat clubje met Tobias en Kristof. Maar misschien dat ze nu toch tot inkeer is gekomen. Zou wel heel tof zijn!!

LB heeft geen immuniteit, wel een extra stem. Nawel heeft ook al een extra stem gewonnen.
Ik denk niet dat Grace pro-Kristof is. Volgens mij zijn alleen Salar en Tobias pro-Kristof. Al zal dat bij Triestige Tobias wel heel dubbel zijn.

1 like

Grace heeft eerder op Salar gestemd en de laatste paar keer op Kristof. Ze stemt in ieder geval niet hetzelfde als Tobias, maar ze spelen wel soort van samen. Zou leuk zijn als Nawel er een keer niet op staat. Ik hoop zelf op Kristof tegen Tobias en dan mag Tobias eruit. Hij werd gisteren tijdens de live show aangesproken op het zeuren, maar hij kon zich er niet in vinden. Het leek erop dat Grace zich begon te realiseren dat zij Tobias wel iets leuker vindt dan hij haar.

4 likes

Ja wederom geen zelfreflectie, terwijl ze nota bene nog een concrete situatie aanhaalden (met die eieren). Ik heb ook liever hem eerder weg dan Kristof. Heb van die laatste zijn foute opmerkingen (op het begin) niet meegekregen, maar vanaf dat ik dat hier las wel meegenomen in mn oordeel, maar buiten dat en ondanks z’n dominantie kan ik hem wel beter hebben. Hij was geloof ik ook de eerste die Nawel feliciteerde gister dat ze weer gewonnen had. Ondanks dat hij haar er steeds op zet, kwam dat en hoe ie haar sowieso benaderd wel oprecht over ook al zijn het geen beste vrienden.

Al mag ie van mij dan wel na Tobias eruit vliegen, zodat Nawel en Nouchine als Belgen in de finale staan.

4 likes

Ja dat hoop ik!! Tobias tegen Kristof. Ik had eerst niet zo door dat Grace ook gewoon op Kristof stemt. Komt doordat ze zo aan Tobias (hoop nu verledentijd) hangt. Dus nam dat aan.

En heerlijk dat hij werd aangesproken over zijn gezeur en geklaag. En indd echt totaal geen zelfreflectie. Was ook zo duidelijk met het “grapje” tegen Grace. Ook Salar zag het niet als een grapje. Heb het zo gehad met hem. Vond het ook wel zielig om Grace zo te zien.

1 like

Het was dan wel een opmerking die hij in de vorm van een grapje wilde brengen, maar hij had wel gelijk. Grace had een uur verhalen zitten verzinnen aan tafel. Echt aangenaam om naar te luisteren was dat niet.

Ik geloof echt niet dat dat een grapje was. Het was gewoon een rotopmerking en je zag dat hij zich aan het ergeren was aan Grace. En in plaats van “sorry” zegt hij dan dat het een grap was. De andere bewoners waren ook alleen maar aan het luisteren en schrokken inderdaad ook van die opmerking. Dat is toch ook een beetje was Kristof steeds bedoelt met de gekke reacties van Tobias.

2 likes

Ja precies dit! En dan ook nog zeggen van dat z’n grapjes wel vaker niet goed begrepen worden als het dan niet goed valt. Je grapjes worden prima begrepen, je botte gedrag niet. Ben dan gewoon een vent en geef toe dat je gewoon even een valse sneer gaf en evt dat je het wellicht niet (zo) had moeten zeggen. Maar het ipv bij zichzelf te houden gaat ie het dan ook nog eens bij de ander neerleggen, alsof het aan haar lag dat zij het niet begreep ipv je gedrag gewoon te ownen, naar gedrag. En wat jij zegt, anderen hadden net zo goed iets van wtf.

2 likes

Ik kijk niet eens meer maar ik stem nog wel elke week op Nawel.

6 likes

Ok, tijd om mijn mening hierover bij te stellen.
Nu je meer en meer de echte Tobias ziet, mag hij er van mij uit zaterdag. Lang genoeg in het spel gezeten. Wat een zeikerd.

8 likes