Big Brother

Haha ik vind het ook grappig hoe m’n mening is veranderd. Kon Salar eerst niet uitstaan maar kan 'm nu wel verdragen. Hij is wel echt een type maar soms kan ik wel om 'm lachen. En Tobias wordt echt met de dag verschrikkelijker. En Kristof ook. Helemaal in de aflevering van gisteravond.

Dus van de Belgen hoop ik:
Nouchine
Nawel

Nederlanders:
Grace
Salar

En dan hoop ik dat Nawel of Nouchine wint :upside_down_face:

9 likes

Ik vind wel dat Nawel erg persoonlijk reageerde op Tobias. Het was op dat moment de voorspelling van hen dat Julio en Nawel op het bord kwamen, maar je gaat als Julio zijnde niet 10K op je eigen hoofd zetten? Dus dan is Nawel in die zin de meest logische keuze? Al was de kans dat zij gered werd ook groot natuurlijk. En ze moesten iemand kiezen…

Denk dat ze ook zo reageerde, omdat ze aangevallen voelde. Elke week wordt ze genomineerd en nu hebben ze ook 10k gezet op haar hoofd. Denk dat het haar even hoog zat. Vond haar reactie ook wat overdreven, maar ik snap het wel vanuit haar kant.

2 likes

Jaa snap wel dat hoog zat hoor. Zovaak genomineerd lijkt me echt rot. Maar qua keuze was het wat betreft nomineren wel een logische keuze denk ik.

Edit; wat ik overigens wel lastig vind is dat Nawel van te voren al heel veel fans had, want ze had al iets van 100.000 volgers op Tiktok ofzo toch? Iemand die dat niet heeft staat daarom al dik achter. Denk dat zij daarom ook gaat winnen.

Ik kan nog niet toegeven dat Salar een positieve evolutie heeft doorgemaakt.
Kristof vindt ik eigenlijk één van de leukste deelnemers, heel sportieve instelling over het spel, respectvol naar iedereen. Alleen moet iemand hem echt eens dringend vertellen dat hij niet goed zingt of een verkeerde techniek gebruikt. Hij denkt precies dat hij kan zingen omdat hij ritme heeft en toon kan houden, maar wat voor een rare manier van stemgebruik heeft hij.

“Het is maar dat je het weet…” is het enige wat ik Kristof hele tijd hoor zingen😂

Die reactie van Nawel kon ik wel begrijpen. Ze hoort het verhaal van Tobias pas net en was dit hardop aan het verwerken. Naar mijn idee vatte Tobias dit juist op als een aanval door meteen te vragen waarom Nawel nou moest benadrukken dat Julio en hij het verkeerd hadden gedaan. Nawel constateerde dat het in de eerste plaats fout gegokt was omdat Kristof toen werd genomineerd. Hierin had ze toch ook gewoon gelijk.

3 likes

Echt he, zijn ware aard komt steeds meer naar boven.

2 likes

Kristof is blijkbaar de eerste finalist

Bron

Het nomineren is trouwens nu net begonnen

Gatver

3 likes

Begin er steeds meer in te geloven dat alles vooropgezet spel is :grimacing: Hadden jullie gisteren Tobias’ z’n reactie daarop trouwens gezien? Echt een klein kind. Van Nawel begrijp ik het maar zij horen goede vrienden te zijn.

Ben heel benieuwd wie er genomineerd gaan worden… Denk Salar sowieso en dan misschien Nawel weer? Echt balen, wilde hen allebei in de finale zien.

2 likes

Kijk laatste tijd echt bijna niet meer live dus dat gemist, maar in de bron die ik gelinkt hebt is het deels terug te lezen.

Ik zou ook echt balen als Salar en Nawel erop komen. Echt beter komt Tobias erop! Mocht je de genomineerden zien op de live stream, laat het dan weten. Ik ben benieuwd!

Ik wil ook Tobias zijn zure hoofd erop.
Hij heeft er ook nog nooit opgestaan, hoogtijd dus.

4 likes

Schijnbaar was er weer een gelijkstand en moest Grace kiezen. Dus ik vermoed dat Nawel er weer op komt te staan. BB laat lang op zich wachten. Grace heeft het er zwaar mee. Ik vermoed dat ze zichzelf heeft gered. Denk niet dat Tobias erop stond.

1 like

Hoop dat het Tobias tegen Nawel wordt, maar verwacht eigenlijk ook niet dat Tobias erop staat. Jammer maar ook wel weer spannend omdat het nu zo onvoorspelbaar is.

1 like

Maar dan ligt Nawel er sowieso uit

Als Nawel er op staat met Salar ga ik denk niet eens meer kijken. Ik snap dat als Nawel er nu opstaat het komt omdat Grace niet anders kon. Als we ervan uitgaan dat Grace er zelf op stond.

Maar vind gewoon zo sneu voor Nawel. Elke week erop staan en misschien dan nu net voor de finale eruit gaan. Lijkt mij gewoon ook best heftig dat er keer op keer op je gestemd wordt. En de eerste finalist wandelt zo wat de finale in.

3 likes

Ik ben echt benieuwd waarom Kristof ineens de eerste finalist is. Vast door een game maar het voelt onwerkelijk en oneerlijk tegenover vooral Nawel inderdaad…

1 like

Ik vind het een vrij lang verhaal over een spel en een sleutel dus wat te lui om een samenvatting te typen, maar het wordt uitgelegd in dit artikel

Alsnog vind ik het oneerlijk tegenover Nawel.

2 likes

Iedere x als de kans erg groot is dat Kristof erop komt, komt er een kans waarbij hij gered kan worden :roll_eyes: zo irritant inmiddels.

Had echt gehoopt op Nawel en Nouchine voor de Belgen.

2 likes

Ja maar echt! Ik denk dat ze twee dames en twee heren in de finale willen. Ik kan namelijk geen enkele reden bedenken.

1 like