Big Brother

Neeeeeee

1 like
Nominaties

Het is indd Nawel en Salar. Grace heeft zichzelf gered, wat wel logisch is natuurlijk. Maar wat jammer deze uitkomst.

1 like

Finale?

Zitten Tobias en Nouchine dan ook in de finale?

Ligt eraan wat er zaterdagavond gebeurt, maar één van de twee komt dan sowieso in de finale. Als ze blijven bij vier finalisten 2 NL vs 2 BE.

Ik geloof zeker dat BB gestuurd wordt, maar hij heeft toch gewoon het spel gewonnen?
Salar en Kristof mochten strijden voor de sleutel omdat ze de beste waren in het voorafgaande spel. Daarna is Salar voor geld gegaan en hij wilde de sleutel nemen.
Het spel dat hier vooraf ging hadden net zo goed andere kunnen winnen.

1 like

Pfff hoop wel echt dat Salar wint

4 likes

Jeetje wat jammer zeg. Gunde Salar en Nawel allebei de finale. Hoop dat Salar de nominatie overleeft.

2 likes

Same dat hoopte ik ook! Vind dit echt heel jammer.

Ik ga nu ook stemmen op Salar, want wil het Tobias niet nog makkelijker maken voor de finale

2 likes

De winnaar van zaterdag wint ook de finale denk ik!

2 likes

Maar als Salar van Nawel wint dan stijgt z’n ego helemaal naar z’n hoofd :’)

1 like

Andersom vind ik dit van Nawel ook iedere keer.

De afgelopen weken wilde ik dat Nawel bleef maar deze week ben ik voor Salar. Sowieso moet hij naar de finale en hopelijk gaat alsnog Tobias eruit volgende week.

3 likes

Ik ben zelf niet echt blij dat Kristof zo naar de finale gaat, maar snap wel zijn irritaties dat niemand blij voor hem is. Als het één van de andere was dan waren er sowieso wel 1 of meer blije reacties.

En nog steeds jammer dat Nawel haar extra stemmen niet tegen Tobias heeft gebruikt :see_no_evil:

3 likes

Van Nawel hoefde hij inderdaad geen blije reactie te verwachten, maar die reactie van Tobias was echt vreemd. Tobias zou nog steeds naast Kristof in finale kunnen staan dus ik snap niet dat hij zijn “maat” Kristof die gouden sleutel niet gunt. Dat kan toch niet komen door die 2500 die nu niet naar de pot gaat? En op het laatst in de slaapkamer nog een opmerking van Tobias dat hij zaterdag dan wel naar huis gaat.

De band tussen Salar en Nawel is de laatste weken een stuk leuker, dus zeker jammer dat ze niet meer op Tobias heeft ingezet.

2 likes

Ligt het aan mij of word er veel meer aandacht aan de verjaardag van Tobias besteed dan aan die van Nawel.

Spel vrijdag

Zonde dat Salar zo paranoia werd, Kristof wilde drukken bij 4900.

2 likes

Zoveel tranen bij Grace dat ze Nawel niet heeft kunnen redden, terwijl ze haar er vorige week zelf nog op heeft gezet. Echt jammer indd dat Nawel haar stemmen niet voor Tobias heeft gebruikt, daar zou ze denk ik vrij makkelijk van gewonnen hebben ook. Tegen Salar wordt het spannend, volgens mij hebben ze allebei een flinke fanbase. Ik heb het idee dat sinds zij mot met elkaar kregen na op het begin dikke mik te zijn geweest veel aanhang OF team Salar OF team Nawel is geworden, en daarmee ook automatisch echt anti de ander. Jammer wel.

Weet ook nog niet goed op wie ik stem. Aan ene kant vind ik het leuk hoe Salar het hele Big Brother avontuur echt absorbeert en net een jonge hond is als er weer iets nieuws is (game, voorraadkamer, etc). Anderzijds gun ik het Nawel ook, naar mijn idee zijn ze begonnen met op haar te stemmen omdat zij haar eigen mening had en niet automatisch mee ging met de jongens, wat anderen wel deden. En dat ze haar daarmee als een “bedreiging” zagen omdat ze niet een nummertje was voor hun waar ze gebruik van konden maken. En die dingen, een eigen mening hebben en zeggen wat ze denkt ipv meepraten met iedereen, vind ik net leuk aan haar.

Oh en Tobias gedroeg zich weer volkomen misplaatst in de uitzending van gisteren. Die opmerkingen jegens Kristof sloegen ook helemaal nergens op. Kristof is in die akkefietjes met Tobias ook standaard degene die er z’n best voor doet om weer goed uit elkaar te gaan. Vind het wel goed dat hij erboven blijft staan.

5 likes

Echt zo jammer dat Tobias niet op het bord staat. Wat een zielig ventje zeg. Kan totaal niet tegen z’n verlies en dat blijkt maar weer. Als je puur kijkt naar wie iets positiefs toevoegt aan de groepsfeer dan mag hij inderdaad wat mij betreft meteen naar huis.

5 likes

Ik heb op Salar gestemd. Dan heeft Tobias ook niet gelijk een finaleplek :sweat_smile:. En ik denk dat Salar verder komt qua spellen dan Nawel. Ik had ze graag samen gezien in de finale, maar helaas.

2 likes

Ik hoop op een plottwist!

2 likes

Als ik zo naar tobias kijk heb ik het gevoel dat hij helemaal niet in dat huis wil zijn

1 like

Soms vergeet ik dat ze echt in een bubbel zitten, tot dat ze gister de krant kregen. Zij zijn tijdens de lockdown erin gegaan en dus niks mee kregen van alle versoepelingen en de oorlog

Was dat ook niet bij een ander seizoen met 9/11? Of vergis ik me nu.