Ja met er was ook iets met big brother Australië dacht ik? De start van covid geloof ik, want toen was een bewoner bezorgd om haar familie die naar Italië zou gaan
Ja, bij echt grote gebeurtenissen krijgen de bewoners wel een bericht. Bijvoorbeeld 9/11, Trump die president werd, coronavirus. Van al die aankondigingen in het huis zijn ook nog video’s terug te vinden op YouTube, best bijzonder om terug te zien.
Ik snap ook echt niet dat sommige BB bewoners altijd zo in de ban zijn van K3? Die dames waren daar meer bezig dan het nieuws.
Is dat waterval-nummer van k3? Verbaasde me gister nog dat ze dat gelijk weer gingen zingen indd. Al zongen ze nu dan wellicht de werkelijke k3 versie (het leven is een waterval oid?), eerder steeds weer ‘mijn pussy is een waterval’
Vind het bitch dit bitch dat van Grace trouwens ook altijd heel irritant. Ook dat het als een soort koosnaampje gebruikt wordt. Zou dat zelf echt niet chill vinden als een vriendin me zo zou noemen, vind het ook echt iets voor tieners.
Was dat niet de familie van Sophie? Weet nog dat ik het heel verwarrend vond. Sophie mocht haar moeder bellen. En haar moeder had het over een zware lockdown en over dat niemand naar buiten mocht(?). En toen kwam naar voren dat haar moeder in NL zat en dat het allemaal dramatischer klonk dan het werkelijkheid was. Kan helaas de video ervan niet meer vinden.
Ik hen geen idee eigenlijk! Heb het niet gevolgd, alleen een filmpje ooit gezien dat nog brother zoiets vertelde aan de bewoners
Oh ik dacht nog dat het misschien een liedje uit Nouchine d’r jeugd/kindzijn was toen iemand zei dat t van K3 was, gezien zij nog redelijk jong is en K3 vast een stuk groter nog is in Belgie dan NL. Maar die blonde die er bij staat zit er pas net bij toch, dus moet een vrij recent nummer zijn dan. Weird ja
Jaa het nummer is drie maanden geleden uitgebracht zag ik. Ik ken het door mijn nichtje/buurkindjes en hij staat op de versie van Just Dance die ik heb
Kristof heeft vanaf het begin gezegd dat hij er is om het spel te spelen. En nu gaat Tobias zielig doen dat Kristof strategisch speelt. En blijven zeggen dat hij op Kristof had kunnen stemmen, maar niet gedaan heeft. Tobias had hem nooit hoeven redden en daar heeft Kristof ook niet letterlijk om gevraagd. Ik snap dat hij baalt dat Kristof nu voor Salar zou gaan en niet voor Tobias. Is zuur maarja om dan nu te zeggen dat Kristof over lijken gaat
Hebben wij als kijkers afgelopen dagen kunnen stemmen? In de aflevering van vanavond gaan Nouchine en Kristof ““samen”” met de kijker kiezen wie doorgaat naar de finale. Of zouden we vanavond mogen stemmen?
Nouchine en Kristof kiezen 1 finalist en de kijker ook 1 finalist geloof ik
Ik kijk net de aflevering van gister terug, maar wederom waren Tobias z’n gedrag en opmerkingen weer zo misplaatst. Die jongen heeft zoals eerder gezegd echt 0,0 zelfreflectie. Het zou toch juist super krom zijn als Kristof Salar níet zou redden mocht ie de kans hebben. Dát zou volgens Tobias z’n eigen theorieën dan toch pas oneerlijk zijn. En ook die bullshit van dat hij Kristof meermaals gered heeft door 'm niet te nomineren?! Moet Kristof hem daar nou voor op z’n blote knietjes bedanken, dat één van zn beste maten hem niet genomineerd heeft?! Das toch niet gek. Tobias bedankt hem daar toch net zo goed niet voor/Kristof gebruikt dat nu toch ook niet tegen hem? Echt zo’n raar gesprek weer. En blijkbaar voelt ie zich vet verheven boven Kristof, wellicht dat die eerdere polls vh publiek naar zn hoofd gestegen zijn waar die bovenaan eindigde, want dankzij hem en door het meeliften op zijn “succes” is Kristof nu zo ver volgens hem. En dan ook weer allemaal op zo’n toontje, gatverdamme. Vind echt dat Kristof heel vriendelijk blijft iedere keer weer dat ie allerlei (misplaatste) verwijten van Tobias naar z’n hoofd krijgt, en ook nu weer neemt hij het initiatief tot goed uit elkaar gaan. Hoop echt dat ie er zaterdag uit ligt (nog liever met percentages vd stemmers en dat ie dan een heel laag percentage te zien krijgt, maar dat gebeurt nooit dus helaas…)
Tobias die het steeds heeft over dat ‘ie mensen wil inspireren. Haha wie dan? Vind ‘m totaal geen inspirerend persoon maargoed
Ja zijn speech bestond voor mij echt uit loze woorden. In theorie een leuk verhaaltje, maar was naar mijn idee totaal niet van toepassing op hem. Maar nog veel erger, mensen die over zichzelf in de 3e persoon praten, en dat deed hij constant
Hij inspireert mij om niet zo’n zuur mens als hij te worden
Merk dat ik het inmiddels echt niet meer interessant vind in het huis met zo weinig bewoners
Ja, ik kijk bijna niet meer.
Ik ook niet terwijl ik vorig jaar wel nog keek. Denk dat het ook aan de voorspelbaarheid ligt, het is geen verrassing dat deze bewoners nog over zijn
Ik kijk de afleveringen wel, maar vaak wel 1 of 2 dagen later. Vind het ook niet zo boeiend meer.
Ja denk dat het niet helpt dat er per se 2 NL’s en 2 Belgen in de finale moeten staan. Vind dat sowieso een kromme regel, daardoor ga je toch soms ook twijfelen aan of de uitslag vd publieksstemmen wel klopt of dat het zo beter uit kwam (oké het is tv en zal wellicht sowieso allemaal niet zo eerlijk gaan). Maar heeft ook invloed op het stemgedrag vd bewoners zelf.