Kitty is terug in het bb huis. Ze had ook een koffertje mee dus denk dat ze ook blijft slapen.
Hanne en Julio zijn er inmiddels ook. Wel leuk, beetje leven weer in het huisā¦vond het zo saai de laatste weken. Kitty kwam in haar roze pak binnen
Peter is nu ook binnen. Verwacht nog meer zullen volgen. Wel benieuwd
Je kan nu op de livestream kijken naar wie eruit gaat. Als je beetje terug spoelt zie je de presentatoren in de gameroom presteren en het is zo ongemakkelijk
Niemand interesseert het nog xD, maar doe de afvaller toch ff blurren.
Nouchine had de minste stemmen
Whaattt niet verwacht!
Ik ook niet!! Vind het ook wel echt sneu dat de afvaller nu zo onverwachts weggaat. Wel fijn voor Nouchine dat haar vriend er ook was
Dan hoop ik nu maar dat salar wintā¦
Je hebt trouwens in je tweede bericht de sfvaller niet geblurd haha
Staat toch geen naam zichtbaar? Bij mij staat het wel geblurd dat stukje. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Oh bij mij stond het niet geblurd, nu wel. Denk dat ik perongeluk er al op had geklikt zonder het door te hebben! Sorry
Dankjewel voor blurren, ik zie het liever morgen op tv pas.
Viel me wel op hoe anders Kristof zijn gesprek met Grace aan salar vertelde dan hoe ze het hadden laten zien.
Geeft niet haha. Ik zat echt te kijken van huh, kan ze uit āde afvallerā misschien halen wie het is
Spoiler over wie naar huis gaat
HOE is Kristoff populairder dan Nouchine?? Hoezo heeft hij überhaupt fans, bijzonder.
Op kristoff kon niet gestemd worden he! Dus hoezo is kristoff populairder dan nouch?
Oh dat wist ik niet haha, dacht dat zij het minst populair was van allemaal. De aflevering nog niet gekeken.
Hoop nu ook dat Salar gaat winnen, ookal kon ik 'm eerst niet uitstaan. Ben een beetje Grace-moe. Met haar verhaal over dat BB heel bijzonder is voor haar omdat het in Brazilie zo bijzonder is bladiebla, ben bang dat ze gaat winnen.
Ah dat dacht ik al. Kristoff stond automatisch in de finale vandaar dat op hem niet gestemd hoefde te worden.
Ik ben idd ook grace moe. Ik hoop gewoon dat Salar wint inderdaad. Nooit gedachf dat ik dit zou zeggen want ik vond hem in het begin vreselijk. Maar ben salar als mens echt gaan waarderen.
Ik ben ook echt voor Salar, vind Grace niet zo leuk en Kristof uberhaupt niet finalist waardig.
Denk ook dat als Grace wint het vooral medelijden-stenmen zijn. Zo vaak benoemt ze het dat het heel haar leven zal veranderen, ze speelt die (slachtoffer)kaart echt vaak. Daardoor vond Nouchine ook al dat zij niet van Grace mocht winnen.
Lijkt ook alsof ze denkt hierna een superster te zijn, terwijl het hier in NL door helemaal niet zoveel mensen wordt gekeken
Morgen finale⦠Wat zullen we daarna toch in een zwart gat vallen
Echt heerlijk dat niemand Kristof noemt
Ja daaaag, zonder Nouchine vind ik het geen finale. Maar goed dat het morgen klaar is, ben er ook helemaal klaar mee.
Ik heb op Salar gestemd. Maar als ik de reacties online zo zie gaat grace er dik met de winst vandoor.