Big Brother

Ik vind het zo raar dat Grace en Tobias best vaak hebben gezegd over Kristof dat hij het spel goed heeft gespeeld maar zelf nooit zo zouden spelen (Kristof die over lijken zou zijn gegaan?). Zijn deze mensen vergeten waarvoor ze in Big Brother zitten/zaten? Daarnaast Nouchine die niet durfde te nomineren. En Grace die waarschijnlijk gaat winnen omdat ze een goed verhaal heeft. Ik weet niet, ik zou er zelf wel alles voor over hebben om te winnen :stuck_out_tongue: . Ook al is het ‘vies’ spel.

Toen de datum van de finale bekend werd gemaakt had ik het in mijn agenda gezet, zodat ik het niet zou vergeten om het live te volgen. Eindstand is nu dat ik helemaal geen zin hebt om die finale nog te zien :laughing:. Het zal mijn verbazen als er een volgend seizoen komt. Misschien duurt het dan maar 3 weken :smiling_face_with_tear:

6 likes

Heb net de finale aflevering terug gekeken. Wilde dat wel zien, maar niet persé live. En moet zeggen ik vond het een leuke finale! Was leuk gedaan.

Ik heb de laatste 3 afleveringen niet eens meer gekeken. Finale wel, blij dat Salar heeft gewonnen!

3 likes

Vera heeft net via insta stories laten weten dat het uit is tussen haar en Dimi. Toen Geraldine tijdens de live show vroeg hoe het ging gaf Vera al zo’n vaag antwoord dus misschien waren ze al even uit elkaar. Toch jammer voor haar, want Vera leek mij wel oprecht verliefd op Dimi.

4 likes

Jill van vorig seizoen heeft blijkbaar iets met Leroy van afgelopen seizoen. Vind haar echt veel te leuk voor hem.

5 likes

Huhh echt?? Bron?

Dit leek mij vrij duidelijk haha

1 like

Morgen begint het weer. Dit is echt mijn guilty pleasure. Wie gaat er nog meer kijken?

11 likes

:raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

Was eigenlijk niet van plan om het te volgen…
Maar mij kende zal ik het toch volgen en zal ik ze ook volgen via de live streams :sweat_smile:. Toch wel echt een guilty pleasure

Niet verwacht dat ze het weer zouden doen eigenlijk. Omdat volgens mij vorig jaar de kijkcijfers best tegenvielen en je nu ook Een jaar van mijn leven hebt, wat ook een soort BB is. Maar ik ga wel kijken!

1 like

Wat armoedig zo in dat studiootje. Gooi ze gewoon het huis in, ik hoef geen verhalen van familie en vrienden.

De naam nu al vergeten van de nieuwe presentatrice, maar wat een knappe vrouw. Mooi presentatieduo :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Michelangelo heeft alle F1 coureurs verslagen maar blijft zelf hangen in de F3 en doet mee aan big brother. Bijzonder.

4 likes

Sorry maar hoor ik nou steeds zo Amerikaans accent tussendoor -.- Echt meid :sweat_smile:

2 likes

Vind de deelnemers ook allemaal veel te jong. Ik ben team Judy!

1 like

Daar is Rob! Maar jeejtje de groep komt nu al zo saai over. Vind deze introductie ook zo stom. Gooi ze gewoon in het huis.

Mis de rook en het zwaaien nog en dan heb je de soundmix show

3 likes

Haha ik verwachte door de introductie echt zo Michel en toen kwam Bart. Gelukkig, want jeej wat veel mensen onder de 30

1 like

En wat is iedereen nu nog zo rustig en tam :see_no_evil:

1 like

Haha ja Grace! Maar echt niemand van deze groep lijkt een beetje enthousiast te zijn :smiling_face_with_tear:

Nee kijken naar Wie is de nieuwe Kitty? Oftewel wie snurkt weer iedereen wakker. Zit toch altijd iemand bij die keihard snurkt

1 like