Denk echt dat dit seizoen nog minder bekeken zal worden. Niemand valt echt op. De groep komt nu zoo saai over. Nog in een kringetje zitten en je hebt een hollandse verjaardag
Hahaha sorry hoor… maar wat een sfeermakers zijn het
Verbaast mij ook. Kan mij ook echt niet voorstellen dat het nu beter bekeken zal worden
Jezus ik vind dit echt zo lauw water groepje. Mis gewoon het gegil van Grace
Qua kleding zijn ze ook echt heel bescheiden. Meestal heb je toch een paar die helemaal uitpakken.
Hahaha goed verwoord
Ik vind het ook zo stom dat het helemaal niet live is
Oh echt hahaha
Maar pff wat een saai begin
Danny is de ex van Gaby Blazer volgens de juicechannels. Misschien dat ie daarom bekend voorkomt?
Rob heeft een Zware ochtend . Wat een nachtmerrie om zo omringt te worden door ochtendmensen
Ik was meteen vertrokken ik heb zo’n intens ochtendhumeur.
Ik dacht ik ga ff de live kijken. Zijn er alleen blaadjes in de tuin te zien? Zouden ze met een proef bezig zijn oid dat er nu niet live mee gekeken mag worden?
Late reactie maar dat was waarschijnlijk wel het geval! Zo deden de het de vorige seizoenen ook.
Is het dit jaar wat? Ik heb er nog niks van gezien
Mwah ik heb nu 1 aflevering gezien en dus 1 keer blaadjes zitten kijken maar vond het niet heel leuk. Kan ook zijn dat ik het concept niet meer zo interessant vind maar zoals hier al gezegd werd zijn er ook niet veel interessante mensen tot nu toe.
Haha! Dan laat ik het lekker aan mij voorbij gaan
Ik vond dat Jason de opdracht met de koffers heel saai deed maar misschien wat het ook wel oneerlijk om zo’n opdracht aan hem te geven zo vroeg in het spel. Hij kent niemand en moet ze dan meteen gaan bespelen? Nee, dan snap ik wel dat hij bij bijna iedereen gewoon de waarheid sprak. Maar echt spannend was het daardoor totaal niet.
Zoo saai en indd zo’n soort opdracht is te vroeg voor in het spel. Zijn grijze trui met ritstje is nog spannender . Moest hij ook iemand nomineren of wat dat zijn eigen keus? Vond ook stom dat hij dan niet echt zei waarom hij bij de ene de waarheid sprak en de anderen loog.
Vorige seizoen vond ik vanaf begin wel leuk, maar steeds verder in het spel nam de interesse af. Dus wellicht dat nu andersom is en het verder in het spel nog interessant wordt. Al heb ik daar een hard hoofd in.
Mooi!!
Waar zou dat roze aanrecht vandaan komen? Waarschijnlijk ergens anders?