Big Brother

Huhhh

Edit: deze reactie ging over de poll, maar krijg m niet weg :grimacing:

Oh laat maar uitkomen… En dat Ilse zo als eerste vrijgesteld wordt… Gewoon voor iedereen gek te maken in dat huis!

5 likes

Ja dat zou heerlijk zijn! Haha Zou echt een goede twist zijn voor de bewoners :popcorn:

3 likes

Idd Chiara, heel leuk in het begin , maar zit overal spelletjes te spelen lijkt nu , met dr voorkennis erbij van het kijken .

2 likes

Jezus dat gewijs van Rob met z’n vinger :confounded:

Rob is echt een zeikerd geworden he.

1 like

Of zijn ware aard komt nu gewoon eindelijk naar boven :sweat_smile: Hoop dat hij er vanavond uit gaat

2 likes

En we moeten nog een week met grumpie…

Wat zou het mooi zijn als Ilse doorgaat

3 likes

Aah wat was Chiara gemeen tegen Jason zeg. Echt niet netjes

1 like

Echt hĆØ

Ja, die mag er volgende week van mij uit. Ik ben echt team Jason!

3 likes

Bij iedereen… eerste dagen kun je nog de schijn ophouden/je beste beentje voor zetten. Maar na meer dan een week weinig eten en weinig privacy lukt dat niet meer, denk ik.

2 likes

Zou ze zo als juf ook zijn?

Wordt gewoon moe ook van dat opschepperige gelul , 4 sterren camping , sloep , appartement gelijkvloers , vakantie daar , daar en daar :joy::roll_eyes: en Willeke Alberti, Wolter Kroes , Stef Bos , alsof hij daar heel dik mee was .

2 likes

En spanje!!! :laughing:

Is ze juf???

Ik dacht dat je daar toch wel een lievere persoonlijk voor moest hebben

1 like

Ja volgens mij op een AZC of iets daarna zelf opgezet in de trant, Nederlandse lessen.

Ah jammer voor Ilse… Wilde wel wat opschudding…

4 likes

Tsja, Ilse eruit. Was te verwachten. Dan heb je als Big Brother duizenden aanmeldingen en dan pikken ze er zo’n grijze muis uit.

2 likes

Wow wat een twist. Ze mogen dus allemaal iemand nomineren en diegene moet naar huis?