Mooi maar je kastjes zijn wel een totaal andere kleur toch
Wordt er nog gekeken?
Ik ben afgehaakt🙈
Heel begrijpelijk! Ik kijk het nog wel, maar weet eigenlijk ook niet echt wrrom xD
Mijn vriend kijkt ook nog maar ik kan me er echt niet toe zetten. Vind deze groep zó saai. Wel echt jammer want vond vorige seizoenen wel echt leuk.
Ik zet het ook beetje aan als achtergrond geluid. Groep is indd echt mega saai . Dus opzich voor het slapen gaan een fijn programma xD
Ik kijk het nog.
Vond het koelkast spel van vandaag wel grappig.
Ik kijk sochtends tijdens het klaar maken, irriteer me echt aan Ali en Chelsea
Ik kijk ook! Je moet toch wat he…
Vandaag weer een nieuwe dame erbij, ligt nu in de gameroom. MichaelAngelo heeft moeten nomineren en dat gaat denk ik wellicht de boel op zijn kop zetten…
Vind de coins en power of nomination wel leuk dit jaar… Ook veel meer spellen enzo… Maar sommige in de groep, zo druk! Zou zelf helemaal gek worden van dat gezang! En Ali met zijn eten, poeh…
haha dit dus
Ja ik vind het ook echt veel beter dat nu maar één persoon kan stemmen. Dat is wel echt een verbetering!
Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel leuk. En vind de groep ook wel oke. Alleen word gestoord van dat zingen en schreeuwen de hele tijd
Ik ben voor Rob =)
Vind het echt een lieve man. Vraag me trouwens af of die Bart wel kan lachen. Die kijkt echt de hele dag zuur
Chiarra uit Weert is aangeschoven… Haar vader heeft met de vader van MichaelAngelo in de klas gezeten…
Ze heeft tot gisteren nog de uitzending gezien en veel gelezen ook. Dus ben benieuwd of ze nog iets tegen gaat mensen zeggen over de bondjes onderling!
Edit om 12.24:
Zoooooo! MichaelAngelo heeft Dannyn Charlotte en Chelsea genomineerd! Dat zet de boel op de kop…
Hij is veel slimmer dan ik dacht! (Klinkt lullig )
Wow interessant! Ik denk dat Charlotte het dan niet gaat redden. Ik vind haar irritant, ze praat de hele tijd Engels.
PS. Het is gewoon Michelangelo
Noem het maar gewoon
Nou ja, “gewoon” ten opzichte van als hij echt MichaelAngelo had geheten Dat is pas extra haha
Oh vandaar dat Chelsea en het huilen was en ik verslagen gezichten zag toen ik net ff op de stream inschakelde. En dit maakt het wel leuk als één iemand mag stemmen. Gewoon zoveel meer onvoorspelbaar!
Haha, mijn toetsenbord kreeg/krijgt het niet voor elkaar… Beetje extra van mij dan erbij!
Maar echt goeie move, had het ook zeker niet verwacht. Ja stiekem wel gehoopt!