Big Brother

Volgens mij gaat Charlotte het juist wel redden! Zag net een poll op Twitter en daar heeft Charlotte veruit de meeste stemmen om te blijven. Daarna Danny en daarna Chelsea

Vind wel heerlijk dat in de nieuwe aflevering het groepje van Danny helemaal stress en paniek krijgen met het spel. En ze bang zijn voor Bart en Jason. Zo mooi dat Michelangelo (of moet ik zeggen Mimi) dan wint en ze alsnog de sjaak zijn :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

En wat weer een gezeik en die groepjes weer. Je zou denken dat mensen nu wel weten dat het gewoon een spel is…

1 like

Haha Ja vind het ook wel mooi dat hij Danny en Chelsea heeft genomineerd. Juist de mensen die dachten safe te zitten

4 likes

Zo veel beter dan vorige keren met die groepjes die nooit is spannends deden met stemmen :sweat_smile:. Vind het wel echt durf van “Mimi” . Wordt BB minder saai!

4 likes

Nee het was idd heel voorspelbaar. Dit zijn wel leuke twists!

2 likes

De aflevering nu kijken met de informatie van vandaag is echt heerlijk gniffelen!

5 likes

Ik ben nu de aflevering aan het terugkijken maar ik snap alleen niet dat Michelangelo voor al zijn munten zich in de challenge heeft gekocht om met nog 5 anderen te spelen. Dat is toch een enorm risico? Ik heb iets gemist geloof ik waarom zij wel mee mogen doen en de anderen niet…

Er was een spel waar 5 moesten kiezen voor meespelen en 5 voor 10 munten. Ze moesten onderhandelen wie wat koos.

Oohjaa dat spel! Ik wist het al niet eens meer.

2 likes

Irritant dat mensen zichzelf zomaar tot sterke spelers bombarderen, op basis van…? Het eigen zelfbeeld ofzo?

1 like

Haha wat Jason allemaal zegt in zijn slaap “yooh! Bert! Hè Bert!” :joy::rofl:

En omg hoe Rob die uitlegt geeft over waar de camera is voor het fotomoment. Geen enkele moeite

Wel mooi dat Michelangelo door zijn keuze minder ‘populair’ lijkt te worden in het huis, maar hij weer juist bij het publiek populairder lijkt te worden. Lees eigenlijk alleen maar positieve reacties van het publiek.

2 likes

Deels of ze goed zijn in de spellen. Maar populair? Geen idee…

Ik vond het best sneu voor Charlotte eigenlijk.
Gebaseerd op de uitzending ook voor Chelsea maar wat meer wetende over de livestreams dan weer minder.
Ik snap alleen Michelangelo’s reden niet om zo Charlotte eruit te spelen? Waarom is nou juist zij zo’n bedreiging?

1 like

Nice! Nu hoeven we niet meer de hele tijd naar dat gefluister van Danny en Chelsey te kijken.

3 likes

Ik kijk nu niet maar Chelsea is er dus uit?! Kan Danny nu zijn pijlen allemaal richten op Chiara :sweat_smile:

1 like

Ja :rofl: als hij maar semi verliefd kan zijn…

3 likes

Vond het toch wel beetje sneu voor Chelsea.

Lachen dat ze dachten niet naar bed te mogen (had van half 2 tot 2 de livestream aan en ze hingen allemaal in de woonkamer)

Ja Chelsea eruit, iedereen weer wat meer verstaanbaar.
The wall is volgestopt met dure dingen, kaas voor 12 munten enzovoort. Ze hebben basis voorraad gekregen voor ontbijt enzo, maar geen avondeten. Ze zijn nu aan het wachten op een spel ofzo.

Maar staan al 2 nieuwe bewoners " klaar "… Je kan op de website stemmen wie woensdag de secret room in mag, staan er 2 nieuwe bewoners tussen.

Misschien omdat het battle week is moeten ze battelen wie van die 2 nieuwe bewoners ze in hun team krijgen ofzo?

14.00

Er komt een game met 1 tegen 1 van ieder team. Bart VS Chiara eerst. Verliezende team slaapt in de buiten area!?

(Foto’s van Twitter)

1 like

Ali is blijkbaar moslim want voor hem is er halal vlees , maar drinkt gister wel :thinking:

Dat is toch aan hem. Maak je hier speciaal een account voor aan?

6 likes

Nee zeker niet , ben dit forum pas kort geleden tegenkomen . Het is zeker aan hem , maar ik mag het apart vinden , als je op een forum al geen mening meer mag hebben .