Kunnen we even praten over hoe Jason couscous niet kent? Hoe kan dat nu??
Ik erger me eigenlijk sowieso wel een beetje aan Jason.
Kunnen we even praten over hoe Jason couscous niet kent? Hoe kan dat nu??
Ik erger me eigenlijk sowieso wel een beetje aan Jason.
Tja hij is 20 , zijn moeder heeft dat nooit gemaakt
Verbaast mij eigenlijk niks bij Jason.
Vraag mij trouwens af of hij wist dat hij last heeft van āslaapwandelenā voor hij begon aan bb. Moet er wel steeds om lachen, maar lijkt mij vreselijk als je met hem in een kamer ligt.
Chiara heeft hem wel denk goed door. Ik denk dat ze echt gelijk heeft waarom Jason is zoals hij is. En hij wat socials skills mist door het fanatiek gamen.
Vind die Jacqueline nu al irritant. Vind haar niet heel gezellig overkomen. En persoonlijk erger ik mij aan haar stem En die Ias mist wat peper in zān reet.
Ik kijk trouwens geen stream. Soms kijk ik even, maar volg het niet echt via de stream. Dus weet niet of het daar anders is.
Was vorig seizoen ook al dat mensen de meest standaard ingrediƫnten niet kenden, vooral Salar. En naast die couscous nu ook Ali die dacht dat de courgette een komkommer was en nog nooit van een courgette had gehoord
Stiekem vind ik het bij Ali soms nog net wat erger dat hij bepaalde dingen niet kent. Niet alleen eten, maar gisteren in de aflevering ook een uitdrukking. Terwijl hij zelfs leraar in opleiding is. Maar dat vind ik dan ook weer heel veroordelend van mezelf.
Wat mij betreft hoeven Ias en Jacqueline er allebei niet in te komen. Ze lijken me niet echt een toevoeging. Jason is inderdaad sociaal onhandig. Maar ik geef toe dat als hij eruit zou zijn ik het nachtelijke praten wel zou missen. Kan er nu om lachen, maar lijkt me ook echt niet cool om met hem op een kamer te liggen. Zou dat doodeng vinden. Maar goed, ik zou dat snurken van een aantal ook echt superkut vinden.
Omg dat van die courgette heb ik zelfs gemist (ik kijk niet altijd even aandachtig)
Echt hooooeeee kan dat??
Kijk nu aflevering van gisteren terug, maar waarom doet Ilse mee? Ze kan duidelijk niet tegen al die prikkels. Vind het ook wel sneu, maar waarom dan de keuze om mee te doen aan bb. Das ƩƩn grote gekkenhuis met chaos en altijd mensen om je heen.
Rob is wel echt mijn favoriet. Hij heeft ook echt een chille stem.
Ik vind haar een beetje overkomen als iemand die ook niet zo goed kan inschatten/aanvoelen wat passende keuzes zijn voor zichzelf/in contact met anderen⦠des te sneuer. Ze voelt nu een beetje als voor de leeuwen geworpen, je ziet het fout gaanā¦
Indd gaat steeds meer mis bij haar. Misschien heeft ze het gewoon onderschat, maar anderzijds elk seizoen heeft drukke mensen en mensen met sterke persoonlijkheden. Snap echt niet wrrom ze meedoet aan bb als ze zo last heeft van mensen. Zoals het er naar uitziet kan ze zaterdag vertrekken.
Vind het ook wel sneu voor haar, maar ze is gewoon geen goede kandidaat voor bb.
Verbaast mij dat niks wordt genoemd over Robs zangcarriĆØre. Ik stuitte net op ditā¦
Oh wacht dit stond ook in zijn bio op bb website. En zal dan ook op tv voorbij zijn gekomen xD. Ik heb dit even totaal gemist . Laat wel weer zien dat ik er dit jaar er totaal niet in zit
Schijnt dat Rob op de stream een stuk minder leuk is. Ik heb geen idee, want zet de stream nooit aan. Vind het ook zo irritant dat je het nu niet meer stukje kan terugspoelen. Dus de stream laat ik links liggen.
Dit had ik niet willen weten
Zal volgende keer wel in spoiler zetten
Ik heb afgelopen week een aantal keer de stream aangehad en het is overduidelijk een verschil. Vooral na de nominaties, in de uitzending leek het hoe hij reageerde zo van okay het is zo. Maar hij was boos, en was niet okay ermee⦠En vooral over Ali (?) hij vond dat Ali op de lijst moest, zodat de kijkers konden bepalen of Ali wel zo leuk was. Euh?
Hij wordt een beetje overmoedig heā¦
Ja⦠Hij was natuurlijk die eerste week als eerst vrij gesteld, kreeg ook van Chiara te horen dat hij heel populair is op sociale media. En dat doet blijkbaar niet veel goeds met je! Vanavond ook weer alleen maar lopen klagen over Jason. Echt een oude zeur aan het wordenā¦
Oh dat over Ali gaan we volgende aflevering ook (deels) zien. Echt zonde dat hij nu zo is of misschien is dit gewoon zijn ware aard. In de afleveringen komt hij tot nu toe wel opzich goed weg.
Maar nu ik het zo hoor word ik ook al moe van hem xD. Ik snap best dat je na bijna een maand samen bent ook geƫrgerd raakt, maar door blijven klagen werkt niet bevorderlijk. En helemaal niet als je zo omgaat met je nominatie. Ze moeten ook tegen Ilse. Sorry, maar de kans dat zij blijft is gewoon klein. En volgens mij weten ze dat ook wel. Dus waarom zeiken dat Ali erop moet.
Heb weer echt soms te doen met Jason. Bij bijna alles wat hij doet en vraagt krijgt hij een "waarom en dit is toch niet normaal terug?! ". Terwijl zijn vragen misschien wat āapartā/ārandomā zijn, maar ook niet wereld schokkend of bizar. Wordt ook echt moe van die Lindsey trouwens. Zij kan echt geen spiegel voor zich houden.
Ja ik begin me ook aan Rob te irriteren, eeuwig op Jason te letten en daarna bij andere klagen , terwijl ik vind dat hij juist heel eerlijk bezig is qua verdeling van het eten . Hij wil pas wat meer als iedereen heeft gehad of vol zit .
En Rob zijn redenatie hoe iemand moet stemmen niet kijken wat anderen doen , terwijl dat tactisch wel het slimste is ā¦en dat dan weer heel bazig alleen tegen Jason zeggen .
Merk dat anderen nu ook erin meegaan op Jason te vitten over dingen die anderen ook doen of juist niet .
Ja dat begreep ik ook niet helemaal , ja hij staat er niet op , want hij is zo leuk en grappig pppfff iets in die trant zei hij een aantal keer .
Of zoiets als , waarom niet iemand erop zetten die er nog niet in heeft gestaan ā¦
Maar zo was Ilse erna ook bezig , Ik zit hier pas een week en volgens haar gaat stemmen niet over hoe je ligt bij de groep , of hoe je meedoet , dat ik dacht waar gaat stemmen dan om ?
Ik kom me hier ook (weer) melden Ik kijk elke aflevering en heb heel af en toe de stream aangezet maar dat is zoals jullie ook al zeggen vaak niet boeiend genoeg.
Ik vind het juist leuk als ze klagen over elkaar Beetje juice. Rob vind ik ook niet leuk en Ilse past er gewoon niet tussen. Hebben jullie wel al een favoriet? Ik vind niemand echt super leuk, Danny en Chayron eerst wel maar vond ze heel erg hypocriet over dat gedoe met Michelangelo. Enige is nu nog Charlotte, en Lindsey ook wel, maar eens dat ze geen zelfreflectie heeft.
Ben heel benieuwd naar die interactie tussen Ali en Chiara? Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien maar was er dan een vibe tussen hen of kwam het echt een beetje uit het niets, dat Ali een date wilde? Van Chiara heb ik eigenlijk nog niet heel veel gezien, behalve dat ze Danny een beetje op zān plek zette over dat ze Michelangelo gebruikten.
Ik ga nu de aflevering kijken