Big Brother

Oh had de uitzending van gisteren nog niet gezien dus wist niet of er iets van het gezeur van Rob te zien was of komt inderdaad vanavond nog.

Maar ben bang dat hij er in blijft maar van mij mag ie er wel uit. Grumpie opa.

Ilse past gewoon niet in de groep, snap die casting ook niet helemaal. Harstikke lieve vrouw, maar komt niet uit de verf. En dr hoogsenitiviteit is natuurlijk niet echt heel handig in zo’n huis. Maar hoe Lindsey tegen d’r deed vond ik ook niet okay. Begin haar ook steeds minder leuk te vinden.

Heb het zo te doen met Jason ook ja, hii is ook gewoon goud eerlijk en hoe de groep met hem omgaat is ook niet okay. Hopelijk doet de psycholoog (toch zoiets was er wel he voor de bewoners) wel iets mee met hem. Zo zielig in de hottub gisteren.

Ben benieuwd naar de uitzending vanavond…

1 like

Wilde ook net typen dat voor Rob het zo makkelijk is op op Jason te vitten, omdat iedereen al op hem gaat. Makkelijk slachtoffer. Begin vond ik Rob best leuk, maar daar ben ik nu ook op teruggekomen. Indd een grumpie opa. Bye Rob

Ik heb totaal geen favoriet nu, maar als ik nu moet kiezen zou ik zeggen Jason haha. Zijn slaapgewandel is toch wel goed vermaakt. En hij lijkt mij van iedereen het meest zichzelf. Komt soms wat raar uit de hoek, maar hij verdient die haat echt niet.

ALLEJEZUSSS ik dacht kijk ff de stream hoor ik Lindsey en Charlotte keihard smakken op koude pannenkoeken :sob::sob: Eet toch normaal

Lindsey is alleen leuk als ze je mag. Ze heeft haar ware aard ook wel laten zien. Vond haar eerst best leuk, maar ze heeft totaal geen zelfreflectie. En elke keer haar mond optrekken wanneer het totaal niet nodig is. Je zou bijna denken dat ze juist chaos ruzie wil in het huis.

3 likes

Ik vond het in de uitzending van gister ook misplaatst hoe Rob tegen Jason deed. Eten is nu schaars en Jason probeerde het juist goed te verdelen. Als ie het zelf had opgegeten had ie daar wellicht juist weer over gevallen, die kan het gewoon niet goed doen. Vind het ook was sneu, zo’n jongen van 20 die nu voor iedereen een makkelijke pispaal is, en extra sneu als iemand van meer dan 3x zo oud daar zelfs aan meedoet. Vond Rob eerst ook leuk maar daardoor niet meer.

Sowieso sneu dat het lijkt alsof het vooral komt doordat hij voor die eerste opdracht meteen op het begin een paar dgn het huis uit moest. Zo werd het hem ook zo bizar kwalijk genomen dat hij die roodharige een zetje richting nominatie had gegeven. 2wkn later ging het er nog over dat ie daarvoor teruggepakt moet worden :roll_eyes:

Vind zelf MichelAngelo, Jason en Bart voor nu het leukst. Die laatste wel wat saai maar verder nog niets op aan te merken. Chiara staat mij ook biet zo aan, eerste indruk was wel oke door hoe ze Danny aansprak, maar vind dat ze iets geniepigs en onsympathieks heeft. Eens met @Loempia wat betreft Lindsay ook.

1 like

Wordt denk toch nog wel spannend. Ik had verwacht dat mensen eerder op Rob zouden gaan dan Ilse om te blijven. Als dit uitkomt wordt het wel leuk. Zullen ze in het huis niet verwachten

3 likes

Arme Jason idd… bij alles wat hij zegt doen anderen net of hij gek is. Ik vind Chiara haar ice princess vibe ook helemaal niet relaxed, en vind haar wat stokerig roddelen over anderen… wel altijd fijn dat ‘de mensen thuis’ deze dynamieken toch vaak goed zien.

3 likes

Huhhh

Edit: deze reactie ging over de poll, maar krijg m niet weg :grimacing:

Oh laat maar uitkomen… En dat Ilse zo als eerste vrijgesteld wordt… Gewoon voor iedereen gek te maken in dat huis!

5 likes

Ja dat zou heerlijk zijn! Haha Zou echt een goede twist zijn voor de bewoners :popcorn:

3 likes

Idd Chiara, heel leuk in het begin , maar zit overal spelletjes te spelen lijkt nu , met dr voorkennis erbij van het kijken .

2 likes

Jezus dat gewijs van Rob met z’n vinger :confounded:

Rob is echt een zeikerd geworden he.

1 like

Of zijn ware aard komt nu gewoon eindelijk naar boven :sweat_smile: Hoop dat hij er vanavond uit gaat

2 likes

En we moeten nog een week met grumpie…

Wat zou het mooi zijn als Ilse doorgaat

3 likes

Aah wat was Chiara gemeen tegen Jason zeg. Echt niet netjes

1 like

Echt hè

Ja, die mag er volgende week van mij uit. Ik ben echt team Jason!

3 likes

Bij iedereen… eerste dagen kun je nog de schijn ophouden/je beste beentje voor zetten. Maar na meer dan een week weinig eten en weinig privacy lukt dat niet meer, denk ik.

2 likes

Zou ze zo als juf ook zijn?

Wordt gewoon moe ook van dat opschepperige gelul , 4 sterren camping , sloep , appartement gelijkvloers , vakantie daar , daar en daar :joy::roll_eyes: en Willeke Alberti, Wolter Kroes , Stef Bos , alsof hij daar heel dik mee was .

2 likes