Big Brother

En spanje!!! :laughing:

Is ze juf???

Ik dacht dat je daar toch wel een lievere persoonlijk voor moest hebben

1 like

Ja volgens mij op een AZC of iets daarna zelf opgezet in de trant, Nederlandse lessen.

Ah jammer voor Ilse… Wilde wel wat opschudding…

4 likes

Tsja, Ilse eruit. Was te verwachten. Dan heb je als Big Brother duizenden aanmeldingen en dan pikken ze er zo’n grijze muis uit.

2 likes

Wow wat een twist. Ze mogen dus allemaal iemand nomineren en diegene moet naar huis?

Ja hoorde ik dat goed! Daar gaat Jason… :pleading_face:

Dat zei ik ook meteen ja. Wel jammer

ā€œHet huis verlatenā€. Ik gok (en hoop) dat er nog een twist komt omdat het confusion-week is.

3 likes

Oeh ja klopt, dat zou vet zijn!

1 like

Vond Ilse idd ook wel de meest saaie , maar denk dat ze eerlijker was dan de meeste daar.
Het is en blijft een spel maar had het haar meer gegund ondanks haar tot nu toe saaie gedrag .

3 likes

Ik denk dat degene die vanavond het vaakst genomineerd is het huis direct verlaat en naar de secret room vertrekt. De andere kandidaten denken dat deze persoon weg is. En dan komt degene zaterdag waarschijnlijk vrolijk terug met een nominatie en mag de kijker alsnog kiezen.

2 likes

Dat zou idd heel leuk zijn , mag ook wel wat meer zoals in andere landen gaan , het is en blijft hier de laatste jaren behoorlijk voorspelbaar.

Spannend!! Hoop ook niet dat Jason nu even snel geofferd wordt :frowning: er is natuurlijk ook helemaal geen familie ofzo, dus er zal idd vast iets anders zijn…

Oeh ja dat lijkt me beter! En dat hij dan gelijk power of nomination heeft… Want dat is dan ook weer raar dat die dan afgelopen week en deze week dan helemaal niet gebruikt wordt… 1 persoon die macht…

1 like

Er mag nu ook eindelijk wel eens een feestje komen , zooooo karig dit jaar met alles !

Allerleukste seizoen vond ik trouwens 2001 , The Battle , ik pleit voor nog zo een seizoen . Hek ertussen en strijden om echt arm en luxe .

Spoiler livestream

ah… :pleading_face: Arme Jason… Hij is gister genomineerd en moet nu gelijk het huis verlaten… Koffer staat klaar…

Genoeg gespeculeer over hij echt naar huis gaat of naar die aparte ruimte.

Nooo

1 like

Wat lullig zeg. Indd hopen dat hij nu in een aparte ruimte komt.

1 like

Kun je dit soort dingen aub in een spoiler delen voor de mensen die niet naar de livestreams kijken en alleen naar de uitzendingen?

2 likes