Oh sorry! Ik wist niet dat er afspraken over waren, maar zeker dat kan ik de volgende keer doen.
Moet dan alles over de livestream in een spoiler? Heb de hele week vooral info uit de livestreams gepost namelijk.
Oh sorry! Ik wist niet dat er afspraken over waren, maar zeker dat kan ik de volgende keer doen.
Moet dan alles over de livestream in een spoiler? Heb de hele week vooral info uit de livestreams gepost namelijk.
Graag! Geen afspraken, maar op zich wel logisch toch?
Ik vind zelf bij dit soort informatie wel (want komt sowieso in de uitzending) maar geklaag van Rob en gesprekjes tussen Charlotte en Chiara hoeven wat mij betreft niet in de spoiler, want niet zeker of die ĂŒberhaupt in de uitzending komen, maar weet niet hoe de rest daarover denkt?
Ik had er gewoon echt even niet bij stil gestaan @Blush Maar wil prima dingen uit de livestreams in een spoiler zetten⊠En dingen van de uitzending dan gewoon, want dan kun je beter een strakke lijn trekken denk ik?
Ik denk dat hij er nog wel is. Volgens mij is er ook nog geen erfenis geweest met de coins etc?
Ik denk het ook! Want volgens mij nog geen nieuws van buitenaf of op social media dat die bij de mc donalds zit. Dat zei die dat hij het eerst zou doen. En ook nog geen erfenis geweest. Hoop dat hij veel confusion mag verzorgen deze week.
âŠ
Gisteren zijn er geheime missies geweest, brieven van Jason verspreid met opdrachten, (dus hij is er nog?) alleen die van Charlotte was een beetje te lezen. Die had een opdracht om dekens van wol ofzo uit elkaar te halen en bolletjes wol te draaien. Ze deed alsof ze zwaar was doorgelekt en daarom even zichzelf in de voorraadkamer ging verzorgen. Vanmorgen werden ze wakker in een huis vol draden. Grumpie Rob is alweer aan het mopperen erom.
Die foto van Rob
Ik wil mijn oude post âik ben voor Robâ even intrekken, ik kan hem ineens geen seconde meer aan
Same! Haha
Je bent niet de enige die er is ingetrapt. Wel fijn dat we nu alsnog weten wie Rob echt is
Ik had ergens gelezen of gehoord dat Jason in de hottub had zitten huilen en tegen zichzelf gepraat maar dit is dus niet in de uitzending geweest�
Ik vond het wel sneu toen hij uitleg vroeg over hem nomineren en sommigen (Rob, Lindsey) maar door en doorgingen. Kort kan ook eh mensen? Hij was al down genoeg.
Volgens mij niet in de uitzending idd , maar was wel een artikel bij Rtl nieuws via Boulevard . Veel mensen hadden zich er vrij druk om gemaakt . Geloof dat er zelfs een inzameling is voor een vliegtuigje met tekst hoop dat dat nog gebeurt .
Het was inderdaad niet in de uitzending geweest alleen in de livestream. Hij had zich bijgevoegd in de hottub en toen zijn alle mannen er uit gegaan omdat ze er al een uur inzaten ofzo. Toen was die alleen over en had hij hardop wel uitgesproken van ik heb een probleem.
Weet niet of linkje naar twitter filmpje zo werkt⊠Maar hier zie je hem zitten en het zeggenâŠ
Gatverrrr aan het eind van de aflevering zie je Jason zoân schep dikke pindakaas in zijn kwark/yoghurt doen. Zo goor
Wel jammer dat de deelnemers van de Secret Mission dus ook weten dat ze met Jason samenwerken i.p.v. Big Brother en dat Jasons eventuele terugkeer een grote verrassing is.
Klopt het dat wanneer ik iets deel via blur spoiler dat ik dat zelf nog wel zie zonder blur ?
Nee volgens mij moet gewoon de blur te zien zijn, tenzij je op de tekst klikt. Als je nog een keer klikt moet het weer geblurred worden.
dit is een test
[spoiler]This text will be blurred[/spoiler Zie jij dit geblurd? Excuus maar ben nog niet zo handig ermee .
Nee je moet die haakjes [ ] goed laten staan
aha Opoe heeft het door thanks
Ik heb van de week ook liggen klooien!
maar is je gelukt!