Big Brother

Ik las dus op de BB nieuws site dat 4 van de 6 met het gekochte spelticket , 30.000 uit de prijzenpot hebben gepakt :flushed:

2 likes

Wow! Wel interessant dat een type groep die eerst juist heel erg gericht was op samen, en niet het spel spelen en solidariteit zich juist ontpopt tot een groep met een grote drang tot voor zichzelf te gaan kiezen. Blijf blij met dat spel element van ‘iedereen speelt alleen’ dit jaar!

Las er wel bij dat de beloning niet duidelijk was , niet opzettelijk dus . Dat maakt het naar mijn idee nog leuker eigenlijk , dat BB zo bepaalde gevoelens onder elkaar creëert.

Aah, ja inderdaad! Wat ik schreef volgt eigenlijk onvermijdelijk op dat soort keuzes van BB
 :slight_smile:

1 like
Spoiler Livestream

Jason is back!! Maar wel genomineerd, dus de secret missions zijn niet geslaagd dan denk ik.

2 likes

[spoi[/spoiler]Als ik zie nu hoe sommige zich in bochten wringen om hun nominatie goed te praten , Chayron en zelfs Bart :roll_eyes: die er weer van overtuigd is dat Danny ook op Jason is gegaan , die had toch op Michelangelo gestemd ? Het wantrouwen en praten is nu wel echt begonnen. Ik vind Jason als 20 jarige en Michelangelo 23 dan nog echt de meest volwassene en nuchtere van iedereen .

1 like
spoiler

Danny had inderdaad op Michaelangelo gestemd, maar er was zoveel gekonkel tijdens het stemmen bij de badkamer ook. Was slecht gedaan van Big brother zelf ook, dat ze konden konkelen. Wellicht dat hij daarom denkt dat Danny op Jason heeft gestemd?

En Bart had wel paar dagen geleden al gezegd dat hij spijt had, toen hij te horen had gekregen hoe Danny en Chairon Michaelangelo wilden gebruiken. Geloof Bart ook wel.

En tja je kunt het proberen hé, denk dat Jason zelf ook genoeg gezien heeft. Maar laat daar slim genoeg niet veel over los.

Ja bij iedereen zijn de ogen geopend
 Moet daar zo om lachen

1 like

Spoiler livestream

Oh dat is nog best snel. Had eerder donderdag of vrijdag verwacht

2 likes

Nou hij gaat ervan uit omdat Chayron zei door invloed van anderen , en hij er maar van uit gaat Danny . Ik had Bart dan ook weer hoger zitten dan dit nu , hij heeft op Jason gestemd , gaat het nu goed praten zo van als het een dag later was geweest etc en degene die niet op hem gestemd heeft, wil hij zeggen dat hij liegt en bedriegt :person_facepalming:

Jason ziet echt veel in die controlekamer! Leuk omdat te zien in de uitzending Heeft ook precies door hoe iedereen over elkaar roddelt
 Ben benieuwd of dat nog wat brengt in de toekomst!

@MotherofFour inderdaad, Chairon had gezegd dat hij onder invloed een keuze had gemaakt. En Michelangelo is uitgegaan dan van Danny ja. Leuk al dat gekonkel ook wel een beetje. Ik weet het nog niet bij Bart, krijgt nog voordeel van de twijfel van mij. En vind dat Michaelangelo helemaal gelijk heeft over het pakk in de wall. Als je wat zie go for it, niet overleggen. Je zit er voor jezelf he

2 likes

Ik snapte wel dat Charlotte eerst wilde overleggen, omdat ze niet wilde dat Michelangelo het gelijk zou pakken. Ze deed alleen of echt iedereen dat dacht, maar dit was natuurlijk vooral uit eigen belang. Met Michelangelo heeft ze grotere kans genomineerd te worden. Snapte alleen niet waarom er niks gebeurde :laughing:. Dan wil je persé overleggen/loten maar dan gebeurt er gewoon niks.

Ja viel helemaal stil erna en mooie is dat Charlotte nu beetje boos is omdat ze bij 2de keer overlegd hebben en nu hebben er mensen geld gewonnen en zei niet

Vraag nav livestream. Weet iemand of Jason, Charlotte heeft verteld dat Jolien met Chiara over haar roddelt? Lijkt er op van niet namelijk?

Ik vind Jason trouwens als een van de weinigen hier geen leuk persoon? Die allereerste game waarbij hij zo arrogant en stil was en ook nooit even met Judy had gesproken waarom hij haar erbij had genaaid
 Maar ook hoe hij doet en praat
 Niet mijn smaak. Gun het hem wel om verder te komen hoor, ook omdat de anderen zo gemeen doen tegen hem, maar hij ligt me niet zo.

Klopt het dat Charlotte, Chiara en Jolien PON hebben en dus niet op elkaar kunnen stemmen ook?

Chiara vind ik zo akelig mens. Krijg bij haar echt mean girls vibes. Nou vind ik Charlotte ook niet persé de leukst, maar bij haar geloof ik wel dat ze het bb avontuur ook echt leuk vindt. Voor Chiara is het gewoon strafkamp en is ze niet te genieten.

2 likes

Wilde ook al typen dat ik echt geeneen reden kan bedenken dat het leuk is dat zij daar is
 alleen maar nar(r)igheid.

1 like

Ik vond Jason in het begin en in dat gedoe met Judy ook niet leuk. maar ben beetje omgeslagen toen ik zag hoe de anderen hem behandelden en (volwassen) hij daarmee omging.
Zelf gepest vroeger, wou dat ik er zo mee had kunnen dealen.

En ik vind hem wel een enthousiaste guppy als het op spellen aankomt. Niet zoals Rob die meteen een scheef gezicht trekt, zoals bij die wollen draden. Kom op, daarom zit je daar!

2 likes

Genomineerden:

Jason, Michelangelo en Danny. Baal hier wel van. Had graag anderen erop zien staan. Deze mensen maken bb nog interessant en spelen het spel ook echt. Echt wat een graf seizoen. Dit zijn volgens mij ook de 3 die nog best populair zijn onder het publiek.

Sowieso dat Jason blijft. Wie denk jij dat naar huis gaat?

Vind ik echt lastig. Misschien dan Michelangelo?..
Denk wel spannend wordt. Danny is ook wel echt populair.

Iedereen op Twitter is zo klaar met Chiara. Moet gewoon even dit plaatje delen :sweat_smile:

9 likes

Hahaha deze is echt accurate

1 like