Big Brother

Ik heb echt zo moeten lachen om Rob. Hij zei vandaag iets zoals ik word zo moe van dat gezeur! Kerel jij bent de grootste zeur van het hele huis. Ik vraag me echt af wat hij daar nog doet? Komt niet van de bank of door de pijn, zit (letterlijk) alleen maar te zeiken,kan aan geen 1 opdracht mee doen en kijkt de hele dag zeur

6 likes

Al liggend en zeurend de finale in… 🫤
Zaterdag weer top fit en gezellig en dan vanaf zondag weer nieuwe pijntjes, echt zucht en niet okay… Vraag me af hoe zijn familie er naar kijkt ook, lijkt me vreselijk…

Spoiler livestream

Gisteren heeft Bart genomineerd, Charyon, Lindsey en Ali. Maar BB zei dat vandaag alles nog kon veranderen, je kan ook nog niet stemmen. Nou hup dan Rob op de bank en samen met Chayron naar huis. Doei!

3 likes

Ah nee, ik vind Bart echt wel een prima man! Niet zoals Rob, die doet letterlijk niks anders dan zeuren.

1 like

Was ook vnl de aflevering van gister. En iedereen heeft wel eens een mindere dag, zeuren kan ook lekker zijn :wink:

2 likes

:sweat_smile:

1 like

Aangepast! Sorry, sorry… Las spolier bij de instellingen, maar die blurt alleen dus… :see_no_evil:

Het was geblurt toch? Dat wordt toch ook gebruikt voor spoilers? Ze had misschien voor de blur kunnen zeggen “nominaties”. Snap wel de voorkeur voor optie verbergen i.p.v blurren, maar beide kunnen gebruikt worden voor spoilers.

Er kan nu gestemd worden. Ook op wie het betrouwbaarste is… Het zijn trouwens meer vragen ook vragen als “Wie speelt het tactisch”

Ja had het er beter bij moeten vermelden… Ik las spoiler en dacht jup das prima… Was nog vroeg… Maar opgelost…

Oh ik ga eens kijken bij het stemmen! Klinkt interessant!

1 like

Oh ja das niet handig. Ik dacht dat het al geblurt was dus vandaar dat ik even dacht huh?! Meer ook voor mezelf. Ik post vaker spoilers hier (geblurt of verborgen) dus wilde even weten hoe nou zit xD
Maar de blur was dus niet gelukt

@puntjes je kan als je bericht typt onderaan op zo beeldscherm icoontje drukken. Dan zie je de voorbeeld weergave van je bericht. Soms willen die spoilers indd niet lukken, maar door het voorbeeld kan je het checken voor je het plaatst.

Op twitter las ik vanochtend ook weer irritaties om Jason. Eerst was hij favoriet, maar hij lijkt toch niet altijd zo begrepen te worden. Ik heb verder geen idee waarom er zo geërgerd wordt aan hem. Benieuwd of we het terug zullen zien op tv.

1 like

Trouwens de vragen op bb vond ik wel lastig. Ook iets van wie ligt er het beste in de groep. En volgens mij springt er niet echt één iemand bovenuit. Vorige seizoenen had je altijd wel zo iemand.

Ze moeten gewoon weer die 24(?)… uurs dansopdracht doen*, misschien wordt dan de sfeer beter. En dat Rob gediskwalificeerd wordt, omdat hij dan weer niet meedoet en dan weg moet. Hij doet nu echt niks meer. Dat heeft toch geen zin in een programma vol met spellen.

*hypothetisch

Oh ja inderdaad voor mij was de blur wel zichtbaar, drie dubbel balen dat die het dus niet goed deed! :see_no_evil:
Oh goeie @Loempia van dat beeldscherm… Dat wist ik ook niet en is inderdaad handig om te checken!

Over Jason hij toevallig even de tv aan, hij was bij iedereen aan het zeuren dat het schema van de ballen niet meer klopte en was aan het uitvogelen waar het mis is gegaan en wie waarom geruild had enzovoort. En er echt bij iedereen op door aan het gaan, dat kan inderdaad best vervelend zijn. Niet zo van ohja, het is verschoven het is wat het is, loopt toch prima zo, maar irritatie dat hij bij iedereen ging navragen (tjekt beeldscherm en ziet blur :crossed_fingers:t2:)

2 likes

Rob en Chiara zijn zeker niet bevoordelijk voor de sfeer. Lijkt gewoon alsof Rob uit zijn lijden verlost wil worden. Hij wilt het niet zelf opgeven, maar aan alles is duidelijk dat hij klaar is met bb. Ik denk dat jij zelfs opgelucht zou zijn als bb zegt “daar is de deur”

Ah dat is mis wel irritant. Hij is sowieso van het dingen uitzoeken. Hij laat niet graag los.

Dit seizoen kan ik trouwens echt geen favoriete speler kiezen. Het is vooral kijken naar wie ik het meest kan verdragen en niet zoveel zeurt :sweat_smile:.

Als Ias zonder aankondiging weg zou gaan zou ik het nogeens opmerken.

1 like

Ik vind Ali ook een chagrijn geworden zeg. Mag van mij ook naar huis. Hoop in ieder geval dat Lindsey als eerste gered wordt zaterdag.

3 likes

Ik heb ook op Lindsey gestemt. Ali is echt zo naar aan het doen. Chiara had helemaal gelijk over hoe Ali deed tegen Bart. Was zo onnodig en hij praat door iedereen heen :grimacing:. Zo vermoeiend

*zijn de genomineerden nou bekend voor het tv kijkend publiek? Ik heb het nu voor de zekerheid geblurt.

1 like

Nee nog niet. Alleen dat bart mag nomineren.

1 like

Dacht later ook van oja het is donderdag! Ik had gisteren hele tijd gevoel dat het vrijdag was. Dus dacht het moet toch al bekend zijn alleen zag ik het niet voorbij komen op tv.

@NewBlood jij hebt nu wel perongeluk een spoiler gedeeld voor de forummers die het alleen volgen via de tv

2 likes

Heb het aangepast!

3 likes

Ja eigenlijk belachelijk dat het pas op vrijdag op tv bekend wordt. En wat me ook irriteert is dat ze dus niet de reactie laten zien op de nominatie tot zaterdag in de live uitzending. Ik vind die best karakter bepalend en neem dat soms behoorlijk mee in wat ik stem
(Ik zweef beetje tussen tv uitzending en spoilers heen, kan er vaak niet omheen en soms ben ik gewoon te nieuwsgierig en zoek ik het echt op)

Die zand opdracht vond ik niet zo leuk eigenlijk. Niet entertainend om naar te kijken en het met zijn allen op 1 gaan heeft al in eerdere opdrachten gezeten, maar dan leuker. (Met meer ‘kunde’ erbij)

Vind ook echt dat ze het laat laten zien en indd de reacties mis ik ook. Is indd zeer bepalend.

Ja zooo saai! Die andere wipwap dingen die verder stonden van de ingang gingen ook als laatst naar beneden. Vind dat dan ook niet helemaal eerlijk.

Zie trouwens dat Jason kaal is. Probeer trouwens weer x de livestream, maar echt zo kut. Zie je steeds gewoon (bijna) hetzelfde beeld. -.- Zo veel camera’s en toch steeds het verkeerde beeld