Maar is Danny zo populair? Beide keren was hij niet als eerste safe toch?
Ik zou jou reactie in een spoiler zetten, want voor de televisie kijkende mensen is dit nu nog niet bekend. En ze kunnen uit je reactie halen dat hij waarschijnlijk genomineerd is.
Ik kijk naar de 3 die erop staan. En dan zou het denk ik nog best spannend worden. Op twitter lijkt Danny wel gewaardeerd te worden. Hij doet ook veel in het huis en mensen waarderen dat. Populair is misschien niet het goede woord, want heel het programma bb is niet populair xD. Maar Danny wordt wel vaak positief genoemd. En is het echt zo dat de eerste die genoemd wordt de meeste stemmen heeft? Ik dacht altijd dat het random was. Ik had geen idee
Naar mij idee is dit ook random idd
Ik word naarmate het vordert ook weer anders in mijn favorieten en minder favorieten , Danny tja aan de ene kant zit hij bij een soort groepje ,maar uiteindelijk is hij niet op Jason gegaan . Vind hem ook idd heel veel toevoegen qua koken , huishouden, sport , ik denk dat hij beter uit de verf was gekomen als hij niet direct bij een soort van groepje was aangesloten . Mijn favorieten zijn nu Jason Michelangelo en Ali , qua hun vrolijke karakter en naar mijn idee eerlijkheid, maar ja zie ze weer weinig bijdragen aan andere dingen . Chiara haar uitleg aan Danny voor het nomineren vond ik vrij oprecht en ook hoe het zou moeten qua spel , ze heeft misschien een soort resting bitch face waardoor dat als kapsones of koud wordt gezien maar ze is mijn achting weer gestegen , dat kan volgende week natuurlijk weer heel anders zijn vind het wel echt grappig hoe je kan veranderen van mening in zo een korte tijd , maar dat is waarschijnlijk de formule voor dit soort programma 's
Je haalt me de woorden weer uit de mond vindt sowieso de rest een stuk saaier… eigenlijk de hele nieuwe garde sowieso…
@Caprica ja klopt hij geniet inderdaad wel echt van het spel! Ik hoop ook dat ik hem snel leuker ga vinden. Overigens doen ze ook echt asociaal tegen Ali vind ik. Maar hij reageert er wel goed op!
Ik kijk nu de live stream en… spoiler doet het niet.
en…
Chiara rolde haar ogen nadat ze aan Jolien vertelde dat ze zag dat of Danny of Jason aan t huilen was? Echt zo gaar is zij.
Ik heb geen voorkeur voor wie er uit gaat eigenlijk. Ben wel benieuwd naar hoe Jason - en de rest - gaat reageren op ‘t vliegtuigje zaterdag! Ga daarvoor de stream wel aanzetten!
Er komt dus echt een vliegtuigje, nice !
Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte dat Chiara hetzelfde beroep heeft als ik. Ik kan me hierdoor steeds beter voorstellen dat er dus leerkrachten zijn die heel naar doen tegen sommige kinderen als ik zie hoe ze over andere volwassenen doet. Als ik mocht nomineren zou ik in ieder geval Rob en Chiara erop zetten met hun geroddel en gezeur over anderen.
Ik vind die Chiara echt zo onsympathiek pff
Sommige worden minder leuk als ze een spel spelen, maar bij haar is het gewoon wel echt haar karakter. Zit ook geen greintje plezier in die meid
Dikke fittie tussen Ali en Rob om natte handdoeken.
“De productie van Big Brother besloot om de livestream te onderbreken.”
je hebt dus blijkbaar een ruzie gemist
Benieuwd wat ze hiervan gaan laten zien op tv.
Rob wordt ook echt steeds meer uitgekotst op twitter. Denk dat het nu helemaal niet te redden is.
Na Jason , next victim Ali … En maar doorzagen erover .
Moet ie nog wel op de nominatie komen , ben bang dat sommige hem nog niet compleet doorhebben daar .
Ook na dit niet? Zou leuk zijn als we als kijker twee direct uit het huis mogen sturen. Echt geen zin in nog langer Rob en Chiara
Ah nee ik bedoelde dat de spoilerfunctie het niet deed in dat bericht (misschien door het opnemen van jouw quote?), dus de spoiler kwam in mn volgende berichtje!
Die ruzie had ik inderdaad over gelezen! Maar wat ik niet snap is dat niémand Ali bij staat tegenover Rob… Iedereen hoort Rob aan maar niemand durft tegen hem in te gaan terwijl iedereen vindt dat Ali gelijk heeft… Ik kan daar echt niet tegen…
‘s Middags had Danny het erover dat het ‘m niet zou verbazen als Rob zelf opstapt. Is het erg als ik hoop dat hij dat niet doet, maar volgende week genomineerd wordt, en dan eruit wordt gestemd door de kijker? Gun het ‘m echt niet om zelf die beslissing te maken!
Te snel gelezen. Nu ik het zo terug leest is het wel logisch wat je bedoelde xD
Nou indd heel raar dat echt niemand tegen hem durft in te gaan. Ik zelf zou het ook wel lastig vinden, omdat hij altijd gelijk zijn stem verheft en dan kom je er gewoon niet doorheen. En gelijk heel defensief. Maar je zou verwachten daar iemand uit de groep het wel durft om op te nemen voor Ali.
Of hij zelf gaat of eruit wordt gestemd, ik hoop vooral dat hij er snel uit gaat