Big Brother

Ik snap niet waarom Rob z’n gang Charlotte allemaal zo evil vinden… vindt haar eigenlijk best oke… wel vrolijk, roddelt niet de hele tijd…

Ik denk dat de bewoners nog denken dat Rob heel populair is bij de kijkers… misschien durven ze er daarom niet goed tegenin te gaan?

1 like

Ja als dit incident op tv komt hopelijk wel :raised_hands:

1 like

Het vliegtuigje vanmiddag voor Jason

https://www.instagram.com/tv/CoPX_G4oesi/?igshid=MDJmNzVkMjY=

1 like

Michealango probeerde Ali wel weg te duwen uit het deurgat richting de gang.
Vond ik wel mooi van hem dat hij probeerde om Ali te kalmeren.
De anderen stonden er als ramptoeristen op te kijken.
Ik vermoed vooral om er zelf niet slecht uit te komen.

1 like

Heerlijk was dat. Ik heb bewust gekeken om het live mee te maken.
Gelukkig geen streamlock want er zijn er nog meer dan vorig jaar. Ik kijk minder de streams dit jaar omwille van de onderbrekingen. Op Goplay moet je er om de 20 minuten ook nog een paar minuten reclame bijnemen.

2 likes

Yes , Rob is als eerste genomineerd :partying_face:

4 likes

Denk dat laatste inderdaad.

Eten zij trouwens warm in de middag en broodjes in de avond? Waarom is dat?

Zo blij dat hij is genomineerd!

1 like

Dacht omdat ze vaak challenges tegen etenstijd hadden / hebben of dagboekkamer , maar zag ze vandaag gewoon weer in de avond warm eten .

Er is dus door een challenge weer 9000 uit de eindpot, weer zo een rode knop game , heb wel al begrepen dat Chayron een filmpje van thuis heeft gekocht voor 1500 en een vrijstelling voor een x bedrag , en Michelangelo ook iets van thuis :roll_eyes::neutral_face: maar voor warm douchen zo gierig

Serieus haha? Nog geen maand weg van huis en dan al zo de nood hebben aan bericht van/contact met thuis dat er zulke bedragen voor neergelegd worden terwijl je je op 3mnd hebt ingesteld :upside_down_face:

1 like

Oh ja klinkt logisch!

Ik heb vandaag en gister de stream gekeken en vond het echt leuk om te zien hoe blij iedereen deed over die ei-opdracht en sushi eten.

@Boommm en dat terwijl ze volgende week al brieven etc krijgen ivm love week! Begrijp Chayron wel, die had gewoon schijt denk ik omdat hij nu het gevoel heeft de finale niet meer te halen lijkt wel

Spoiler PON

Ali heeft met een spel PON gewonnen! Haha echt heel leuk. Hij zei net dat hij niet op de mensen uit zijn kamer gaat… Ik hoop eigenlijk echt op Chiara en Michelangelo, en dat Chiara er dan uit gaat. Rob komt volgende week dan wel.

1 like

Deed Jacqueline daar niet zo sjagrijnig over het eten dan als in de tv uitzending?

Jammer dat zij en Rob zo negatief doen. Haalt echt de toon omlaag imo.

3 likes

Oh jawel. Jaqueline zei dat ze hadden moeten verliezen en maakte een aantal keer een opmerking over dat ze het vies vond, ook toen de anderen het aan het eten waren.

Jason had trouwens één rol (er waren er totaal 24) en vond het niet bijzonder dus ging pannenkoeken eten. Z’n vla had hij weggegeven omdat hij ook dat niet bijzonder lekker vindt. Hij had dus helemaal niet veel gegeten, daarom dat hij nog een visje at ‘s avonds laat…

2 likes

Jeez. Ik hou ook niet zo van sushi maar zo bederf je het toch gewoon voor de rest?

Re Jason, goed te weten! En die vis was de dag erna ook nog eens niet meer goed had ik begrepen.
Ik vind Rob echt onredelijk met zijn gemopper over hem. En Ali. Mag Danny wel zeggen dat dat door zijn pijntjes komt (YouTube no biggie met Naomi en Liesel) maar vind ik geen excuus als het zo constant is.

Kunnen er deze week niet 2 of 3 tegelijk uit? :joy:

2 likes

Dat zou perfect zijn. Wat een gezeik de hele dag door. Die zure koppen van Chiara, Rob en Jaqueline.
En Ias lijkt tot nu toe ook weinig toe te voegen.

3 likes

Kijk nu aflevering van gisteren toch.
Vind het echt zo stom dat Rob de emoties van anderen niet allemaal gelooft. Ze zijn niet zo lang weg maar je zit wel in een huis met vreemden. En ook nog met een Rob, Chiara en een Jaqueline. Daar zou ik ook heel snel heiwmee bij krijgen. Dan verlang je spontaan naar huis terug :sweat_smile:

Jolien die zegt “ook nog een video van z’n schoonbroer”. Echt of dat het dan erger maakt. Je weet toch niet hoeveel die schoonbroer voor hem betekent. Ik snap dat je het kut vind, maar vind dit dan zo nietszeggend om te zeggen.

Chayron wel gelijk natuurlijk dat niet iedereen hem aan moet kijken terwijl er veel meer mensen hetzelfde deden alleen hun drukte niet goed. En dat als je er niet tegen kan, je dan de poort uit kan lopen :sweat_smile:. Beseffen sommige bewoners eigenlijk wel dat er maar één iemand bb kan winnen?

3 likes

Ik vroeg me af of dat specifiek over Charlotte ging? Maar ja klopt, zij uiten hun gemis/verdriet/frustratie op die manier, Rob uit het door te gaan zeiken elke dag op iedereen :smiling_face_with_tear:

Ik moet toegeven dat ik ook wel dacht van, oh een telefoontje met je schoonbroer vs telefoongesprek met je partner. Is best wel een verschil én hij had al een foto…

Charlotte, Jolien en Jaqueline? drukten ook op de knop bij de vrijstelling? Klopt dat?

Ik was wel voor Chayron maar hij speelt het spel zooo slecht eigenlijk… Als je egoïstisch gaat spelen en niet genomineerd kan worden blijf je er wel langer in maar dan stemt de kijker je eruit zodra je er wel een keer op staat. Weet niet of hij zich dat realiseert.

Ben heeel benieuwd wie, naast Rob, genomineerd zijn!

2 likes

Heeft Michelangelo een partner? Seizoen 2021 belde Julie ook alleen met haar broer en niet haar vriend. Misschien voor andere een rare keuze, maar denk voor de persoon wel logisch. (Of bedoel je tegenover anderen die partner willen bellen?)
En ja hij had al een foto dus je zou het egoïstisch kunnen noemen. En dat is ook prima. Hij kiest gewoon voor zichzelf. Laten we niet doen of deze actie ons verrast van hem. Snap ook dat ze het kut vinden (logisch natuurlijk).

Chayron speelt nu slecht omdat hij zich aangevallen voelt. Je ziet dat hij zich nu geen houding weet te geven. Denk trouwens dat de inwoners echt geen idee hebben hoe de kijkers denken. Ze denken nog altijd dat Rob heel populair is en Jason hebben ze lang onderschat. Denk eigenlijk dat ze soms vergeten dat ze 24/7 worden gevolgd.

Chayron is een beetje zijn eigen graf aan t graven door zijn defensief zijn, zonde…

Voor mij zou het toch ook wel part of the game zijn dat als je aan het begin iets pakt (zoals een foto), je daarna verdraagt dat je beurt voorbij is als er iets beters komt en dat aan een ander laat… de solidariteit naar de groep zakt echt naar een nulpunt, wel interessant om te zien hoe angstig iedereen steeds meer voor zichzelf gaat grijpen.

1 like

De genomineerden:

Rob, Jacqueline en Jason

Ik ben alsnog wel bang dat Rob erin blijft en Jacqueline moet vertekken. Nou ben ik niet rouwig om Jacqueline, maar wil Rob er ook zo graag uit. Beter gooien ze er twee uit :sweat_smile:

1 like