zie idd ook Jacqueline nog iets liever gaan
Oh, wat irriteer ik me aan Ali. De manier van praten, hij kan er niks aan doen maar het werkt echt op mijn zenuwen.
Het heeft ook wel iets van een karikatuur
Wel benieuwd hoe Geraldine en Tatyana gestyled zijn vanavond. Vond vorige week niet echt geslaagd. Vooral dat setje van Tatyana vond ik zo lelijk en kinderlijk. Hoe moeilijk is het om een mooie vrouw mooi aan te kleden. Vond van Geraldine ook niet echt geslaagd. Ze heeft leukere setjes aangehad. Vond dit wat flets en niet echt bij haar passen.
Kom nu achter dat het roze shirt blijkbaar van Gucci is
Ik ga vanavond ook live kijken! Zou echt mooi zijn als er twee uit moeten, maar zal wel niet… Dus Rob blijft er nog een week in
Ze laten wel heel veel van Rob zien vandaag
Ik kijk het na widm. Hoop ook op een wonder bij bb, maar ben bang dat Rob gewoon blijft brommen op de bank. Jaqueline is laatste tijd nog meer slecht in beeld met haar gezeik en dat gefluisterd met Chiara.
Toch jammer, ik zag liever Rob vertrekken vandaag. Dat gezeur de hele tijd dat bepaalde mensen eens genomineerd moeten worden, alsof hij ze een lesje wil leren.
Ja jammer zeg
Bah!
Kijk nu aflevering terug en toch mooi om te zien dat Chiara gevoel heeft. Toch beetje met haar te doen. Ik had zelf ook nog veel liever Rob zien gaan. Maarja met beetje geluk gaat hij deze week zelf weg of wordt die weggestuurd met zijn dikke knie.
Dat feestje zag er wel leuk uit. Had het graag gezien op de stream. Ik volg de stream niet dus misschien heb ik het mis, maar ze lijken niet zoveel feestjes te hebben als eerdere seizoenen. Ias met alcohol op is wel echt heel vreemd en mega irritant. Nou is die nuchter niet veel beter, maar dat geschreeuw van hem. Echt zo corpsbal. En coins jatter blijkbaar
Vind het trouwens nog steeds heel fijn dat niet elke week iedereen mag stemmen. Zorgt echt voor betere dynamiek en ook niet zo NL vs BE verdeling.
Ik had de stream even aangezet zaterdagnacht, heb alleen een dronken Ias over de gang zien waggelen en dat Jason hem naar bed probeerde te sturen. Maar was irritant en veel gegil dus ook redelijk snel weer afgezet.
Oh nee dat had ik ook niet persé hoeven zien of willen horen. Werd in de aflevering er al gek van. Wat een knuppel
De verstandhoudingen gaan nu wel alle kanten op , Jolien koos verleden week ervoor om bij haar rode kamer over Chiara te praten , wat uiteindelijk weer erg uitvergroot door ze werd , paar dagen zongen de meiden Smooth Operator maar zag haar daarna weer goed met Chiara en vertellen dat ze die kamer zo goed door heeft
Vind de rode kamer sws veel sneakier en veel meer lullen, maar wel grappig dat zij zeggen dat ze dit doen omdat de blauwe kamer op hun gaan …wat ik totaal niet zie . Eeuwige Rob op de bank met zn geknepen scanogen en geroddel wordt me echt teveel , maar Bart heeft de PON dus die zit nog wel een week te loeren met zn poot omhoog
Noo echt geen zin in nog een week Rob. Kan die niet gewoon zelf opstappen met z’n krukken
Ben ik de enige die niet zo’n moeite heeft met Chiara?
Kijk je ook de stream? Ik vind haar nu ook iets meer te doen. Ik kijk alleen afleveringen. Ik vind het alleen jammer dat je haar zo vaak toch chagrijnig ziet. Ze lijkt niet plezier te hebben. En je hoeft niet te gillen á la Nouchine, maar mis wel wat vreugde bij haar. Maar dat kan op de stream anders zijn.
Verder enige die echt nu weg moet is Rob. En misschien Chayron. Ik gun het hem wel alleen het spel lijkt wel een tol te eisen op hem. Hij wordt er niet leuker van.
Wat ik irritant vind aan Chiara is dat ze doet alsof ze oprecht en echt met iedereen is, maar intussen de hele tijd roddelt en manipulatief is met Jason en Ali bijvoorbeeld. Ze gebruikt mensen zelf ook maar is daar slim over. Tegelijkertijd vindt ze juist daarom dat Chayron en Danny - in de eerste week - vieze spelers zijn. Ik snap het heel goed hoor, ze hoeft maar even aardig te zijn tegen een Jason en hij gunt haar meteen een vrijstelling. Slim gespeeld, maar doe dan niet alsof je zelf heilige Maria bent.
Daarnaast doet ze alsof Jolien in de ban is van Charlotte en telkens bij Charlotte op het matje wordt geroepen als Jolien iets gedaan heeft/met Chiara zit. Maar Charlotte denkt dat Jolien een goede vriendin is in het huis - zo gedraagt Jolien zich ook - dus confronteert ze haar ermee als ze over Charlotte roddelen.
Jolien vind ik trouwens nog zoveel minder dan Chiara, echt een snake. Ik vind het trouwens toch niet zo erg als Chiara erin blijft want anders is het wel echt heel saai denk ik
@MotherofFour haha ik moet zo lachen om je omschrijving van Rob. Ik zie direct voor me hoe hij kijkt vanuit zijn hoekje op de bank.
Ik vind dit jaar de personen echt minder leuk. Ik mis Grace, die vond ik zo oprecht en lief. Had gehoopt dat er weer zo’n persoon in zou zitten.