Big Brother

Heb ik ook! Via tv elke problemen maar via tablet gaat het goed.

Ja ik heb net ook maar via mijn laptop gekeken!

Vind dat zooo puberaal, duidelijk pissed zijn over iets en dan zeggen “ik lig daar echt niet wakker van hoor”
 zou je dat nu echt zelf geloven? :rofl:

"""Spoiler""" zeurende Rob livestream

Rob is klaar met zijn verblijf in Big Brother en hoopt genomineerd te worden - Big Brother Nederland.nl

Grote kans dus dat hij deze week vertrekt. En dan denk ik dat bb zal zeggen dat hij dan zelf moet weg gaan en niet door zich te laten nomineren

3 likes

Echt hé. Nee doet hem echt helemaal niets :sweat_smile:

1 like

Wat raar dat de nieuwe kamerverdeling 6-4 is en niet 5-5. Zou daar nog een reden voor zijn?

Ja denk bb gewoon niet goed erover nagedacht heeft. Je kon namelijk stemmen op insta. Dus voor elke naam koos je dan een kamer kleur. En nu hebben ze een hele rare verhouding. Je kon ook zeg maar kiezen om één iemand in de rode kamer te doen en de anderen in de blauwe kamer. Ze hadden beter kunnen laten stemmen welke 5 in rood en welke 5 in blauw.

Power of nomination spoiler!!

Michelangelo heeft power of nomination. Rob wilt heel graag genomineerd worden. Maar Michelangelo wil dat niet doen. Kans is nu wel groot dat Rob uiteindelijk zelf opstapt als hij niet eruit gestemd wordt. Ik hoop eigenlijk dat BB gewoon ingrijpt en onverwachts zegt dat hij moet vertrekken voor dat de live show er is.

1 like

ik hoorde net op de live stream wanneer je er zelf uitstapt niet de vergoeding krijgt van 100 per dag , wellicht houdt dat hem tegen

1 like

Ohhhhh vandaar! Ja dan snap ik het haha. Dan zou ik ook blijven zitten. Leuk dat je dit hoorde in de livestream. Is toch vaak soort informatie waar bb snel van camera wil wisselen.

2 likes

Eerst de hond van Jolien en nu de oma van Michelangelo. Vind het best wel heftig van bb. Zo zielig

2 likes

jaaaa die hond vond ik echt zielig , puur voor die hond. Maar ze hebben deze freeze dus verpest omdat en Michelangelo en Chiara geluid of beweging hebben gemaakt :roll_eyes:

Ik wou een poll maken ,:rofl: ging hopeloos mis
 Maar goed ik denk nog steeds dat het of Jason of Bart is als winnaar.

Wat eigenlijk heel gek is want Jolien bewoog natuurlijk ook bij de hond. Neem aan dat ze niet stonden te dansen of wild bewogen.

2 likes

Ik zou ook denken Jason. Bart is volgens wel goed in de spellen, maar qua populariteit winnen denk ik anderen van hem. Stel je hebt Jason, Charlotte en Bart op de bank dan denk ik toch dat Bart eerder eruit wordt gestemd.

1 like

Wie maakt volgens jou de meeste kans om bb '23 te winnen?

• Ali
  • Bart
  • Charlotte
  • Chiara
  • Ias
  • Jason
  • Jolien
  • Lindsey
  • Michelangelo
  • Rob :clown_face::clown_face:

0 stemmers

1 like

Ik hoop echt dat Charlotte wint. Ik vind haar een sterke speler, en de enige die oprecht/sympathiek overkomt.

Dat zou ik ook leuk vinden. Denk ook wel grote kans is dat Charlotte en Jason samen in de finale zullen staan.

Dat rollenspel met versierpoging van Ali, zo grappig! :joy:
Ergens jammer dat bb het onderbrak. Maar ook wel weer beetje voorpret dat wij weten wat ze met dat karton van plan zijn.

Vond de scĂšne met oma niet zo wreed hoor. Denk dat zij heel goed wist waar ze aan begon en Michelangelo vond het wel goed zo.
Wel sneu voor hoe Chiara brak (ik dacht eerst, jij tut, maar toen ze het later uitlegde snapte ik het wel)

Wel fijn eens een aflevering met (bijna?) Geen taktiek praat.

1 like
Spoiler: De genomineerden

Charlotte, Ali en Lindsey

Vind het wel heel raar dat Michelangelo Lindsey erop heeft gezet. Volgens mij wilt hij dat er een belg eruit gaat, maar de kans is nu groot dat Lindsey zal moeten vertrekken.

Ja dit was zo grappig :laughing: