Nee ik eigenlijk ook niet , ze is niet vals , maar hij heeft de rest juist goed door .
Ik vind Chiara vooral echt heel onaardig overkomen. Zo iemand die je ontmoet en van wie je denkt: wij liggen elkaar absoluut niet. En dat geroddel over mensen is ook gewoon oprecht kut, maar daarin vind ik Jolien ook schijnheilig.
Ik moest gisteren huilen toen de hond van Jolien binnenkwam en ze niks ‘mocht’ doen. Echt superzielig. Love die hond!
Ik vond het zielig voor Jolien maar vooral voor de hond haha. Zo sneu dat ie z’n baasje eindelijk weer zag en dan genegeerd werd Dan zou ik echt nog voor een extra week geen warm water/onhandig doen met waterkoker etc gekozen hebben! Dat waren ze toch al gewend.
Voelde bijna een beetje onethisch he! Ik moest ook huilen (huilen bij Big Brother, omg ). Die schrik reactie van haar ook, heel intens allemaal
Ja ik heb ook gehuild! Arme beest ook, wordt in een vreemde omgeving gezet zie je je baasje en negeert ze je ook nog… Germ… Mijn hart brak…
Heb afgelopen week niet zoveel meegekregen, deze dagen maar weer eens wat gaan kijken…
Zo vermoeiend al die ruzies en irritaties. Ze maken zichzelf niet populair (zowel in het huis als daar buiten). Echt wat een zeik seizoen
En Rob die moe wordt van het gezeur
Vind Rob en Bart soms net die 2 oude knorrige mannetjes van de Muppets, bijvoorbeeld zoals ze vandaag samen over de afwas zaten te mopperen op de bank.
(Die overigens later gewoon door andere mensen gedaan werd zag ik)
Ik heb echt zo moeten lachen om Rob. Hij zei vandaag iets zoals ik word zo moe van dat gezeur! Kerel jij bent de grootste zeur van het hele huis. Ik vraag me echt af wat hij daar nog doet? Komt niet van de bank of door de pijn, zit (letterlijk) alleen maar te zeiken,kan aan geen 1 opdracht mee doen en kijkt de hele dag zeur
Al liggend en zeurend de finale in… 🫤
Zaterdag weer top fit en gezellig en dan vanaf zondag weer nieuwe pijntjes, echt zucht en niet okay… Vraag me af hoe zijn familie er naar kijkt ook, lijkt me vreselijk…
Spoiler livestream
Gisteren heeft Bart genomineerd, Charyon, Lindsey en Ali. Maar BB zei dat vandaag alles nog kon veranderen, je kan ook nog niet stemmen. Nou hup dan Rob op de bank en samen met Chayron naar huis. Doei!
Ah nee, ik vind Bart echt wel een prima man! Niet zoals Rob, die doet letterlijk niks anders dan zeuren.
Was ook vnl de aflevering van gister. En iedereen heeft wel eens een mindere dag, zeuren kan ook lekker zijn
Dit. Gister met die afwas indd, maar dat is ook de enige opvallende keer en niet meteen iets mis mee. Hoop wel dat ie er niet door die Rob (en Chiara, want doe zeikt ook steeds erover tegen Bart) in mee wordt gezogen, gezien ie daar veel mee is.
De nominaties hadden wel even in spoiler gemogen @puntjes.
Aangepast! Sorry, sorry… Las spolier bij de instellingen, maar die blurt alleen dus…
Het was geblurt toch? Dat wordt toch ook gebruikt voor spoilers? Ze had misschien voor de blur kunnen zeggen “nominaties”. Snap wel de voorkeur voor optie verbergen i.p.v blurren, maar beide kunnen gebruikt worden voor spoilers.
Er kan nu gestemd worden. Ook op wie het betrouwbaarste is… Het zijn trouwens meer vragen ook vragen als “Wie speelt het tactisch”
Ja had het er beter bij moeten vermelden… Ik las spoiler en dacht jup das prima… Was nog vroeg… Maar opgelost…
Oh ik ga eens kijken bij het stemmen! Klinkt interessant!
Oh nee de manier van spoilers verbergen maakt me niet uit, maar toen ik de post zag was het zowel niet geblurd als verborgen! Maar kan gebeuren @puntjes, nu weet je iig hoe beide werken
Oh ja das niet handig. Ik dacht dat het al geblurt was dus vandaar dat ik even dacht huh?! Meer ook voor mezelf. Ik post vaker spoilers hier (geblurt of verborgen) dus wilde even weten hoe nou zit xD
Maar de blur was dus niet gelukt
@puntjes je kan als je bericht typt onderaan op zo beeldscherm icoontje drukken. Dan zie je de voorbeeld weergave van je bericht. Soms willen die spoilers indd niet lukken, maar door het voorbeeld kan je het checken voor je het plaatst.
Op twitter las ik vanochtend ook weer irritaties om Jason. Eerst was hij favoriet, maar hij lijkt toch niet altijd zo begrepen te worden. Ik heb verder geen idee waarom er zo geërgerd wordt aan hem. Benieuwd of we het terug zullen zien op tv.
Trouwens de vragen op bb vond ik wel lastig. Ook iets van wie ligt er het beste in de groep. En volgens mij springt er niet echt één iemand bovenuit. Vorige seizoenen had je altijd wel zo iemand.
Ze moeten gewoon weer die 24(?)… uurs dansopdracht doen*, misschien wordt dan de sfeer beter. En dat Rob gediskwalificeerd wordt, omdat hij dan weer niet meedoet en dan weg moet. Hij doet nu echt niks meer. Dat heeft toch geen zin in een programma vol met spellen.
*hypothetisch