Big Brother

Hier kan ik de uitkomst echt niet van voorspellen…

1 like
nominaties

Vorige week zaten Lindsey en Ali ook op de bank. Lindsey won van Ali. Dus ik denk dat hij met Lindsey Ali er wilt uitspelen. Als belgische man concurrent? Het liefst speel hij Charlotte eruit, dat is van die eerst week al bekend. En dat hoopt ie volgens mij met Ali en Lindsey ook te doen.

Allemaal slinks geholpen door Chiara die hem dit influisert natuurlijk. Hij laat zich niet manipuleren maar is wel volledig in de ban gevallen van Chiara, en dat komt haar vast mooi uit. Die wil denk ik Lindsey eruit zodat ze de enige Nederlandse dame is en ze denkt dat ze dan zeker is van een finaleplek.

Van deze 3 zou ik ook Lindsey het liefst zien vertrekken. Dat taaltje, die tandenstoker in dr mond. Brrr, nee heb niets met haar.

1 like
Samenvatting

Ja, ik had dat begrepen maar snapte dus eerst niet waarom hij zo zeker is dat Lindsey meer stemmen zal krijgen dan Ali. Vind het echt een riskante move van hem. Pff Chiara is zo sneaky en ook heel slim. Want indd door het weg spelen van Lindsey heeft zij zelf een finale plek.

Ik vind het ook niet heel erg als Lindsey vertrekt. Ik vind haar ook wel leuk, maar geloof het allemaal niet zo bij haar. Ze kan soms echt raar uit de hoek komen. Alleen als Lindsey vertrekt is de verhouding weer zo scheef tussen de kandidaten van NL en BE.

Jij nog nieuws over Rob? Ik hoop echt dat hij zelf gaat opstappen, maat ben bang dat het toch bluf is. Omdat hij dan geld misloopt.

@Molly1 Als ik kijk naar Twitter denk ik wel dat Lindsey het niet ga redden. Denk fans van Ali en Charlotte ook veel fanatieker zijn. Ali is laatste tijd ook weer beter in beeld. Maar kan natuurlijk nog veranderen. En misschien heb ik het ook mis

Gert Verhulst over Rob :sweat_smile::

2 likes
Samenvatting

Het is een hele riskante move! Dus ben echt wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Want vermoed dat vorige week de Charlotte fans op Lindsey hebben gestemd, en als die nu wegvallen. Dan maakt ze weinig kans. Dan zal ze vuurwerk geven bij d’r vertrek denk ik. Ook wel vind ik het super knap van hem dat hij niet Rob erop heeft gezet uit medelijden.

Ja die Rob, heeft alweer last van zijn nek deze morgen. Hij heeft geroepen dat hij naar huis gaat als hij niet genomineerd was. Maar nog niets over gezien verder. Ik ben benieuwd. Zwaai hem graag uit!

1 like

Rob is zoo chagrijnig, dat ik hem bijna weer leuk begin te vinden :rofl:

3 likes

Ja vooral de grapjes eromheen ook.

Ergens snap ik hem wel een beetje. Ik zit al maanden thuis met een knieblessure, vandaar. En nee, daar word je idd niet vrolijk van. Maar ik hoop toch wel wat minder knorrig te zijn dan hij en vooral te genieten van alles wat wel kan, mag, fijn, leuk, gezellig en/of lekker is…

Moet wel zeggen als ik Jason dan hoor zeggen tegen de anderen dat het lastig voor Rob is om die negatieve bril af te zetten omdat hij de hele dag pijn heeft, dan denk ik wel goh, wat een enorm inzicht, en dat voor zo’n jong iemand. Heel empathisch! Raakte me wel.

Het verhaal wat Michelangelo ophing tegen Lindsey over haar nomineren… wie wil hij er nu uitwerken zo dan? Nog steeds Charlotte?

5 likes

Zij ligt hem sws niet erg , maar hij wil de Belgen eruit , zo maakt hij meer kans op een finale plek is zijn strategie.

Denk trouwens dat dit nooit kan kloppen , aangezien er vaste lasten zijn voor de partners ,het lijkt mij dat dit gewoon eind van de maand uitgekeerd wordt . Zou wel heel wrang zijn als je dit dan daarna moet teruggeven, omdat je het niet meer trekt .

Waarom moet Rob* Charlotte belachelijk maken omdat ze huilde om haar moeders boodschap. Ik zat op de bank mee te huilen, want ik zou mij moeder dus ook echt missen. Ik heb ook nog steeds met m’n 30ste last van heimwee naar m’n moeder :sweat_smile:

En Chiara huilde toch ook om de oma van Michelangelo. Ik haat het altijd als iemands emoties gelijk als fake wordt gezien.

Edit: *en Michelangelo en Chiara ook. Waarom zou Charlotte dat faken. Wie wilt er nou getroost worden door Rob :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja maar echt he… Chiara ook met dat huilen bij Rob over dat mensen die de hele dag toneelspelen op 1 eindigde… Als Charlotte 2 maanden lang zo toneel speelt, dan moet ze een oscar krijgen! Dat ie toch niet vol te houden, ze is gewoon lekker extravert en beleeft emoties heftiger wellicht, dat is toch helemaal oke?

Chiara probeert Michaelangelo in te palmen voor dr eigen gewin, en ik begreep dat hij dat een beetje door heeft toen hij ging nomineren? Want hij zou haar de volgende keer nomineren ofzo?

1 like

Pfff ik weet echt niet op wie te stemmen…
Charlotte vond ik altijd wel leuk maar heb haar nu verschillende keren aan de slaapkamer deur zien staan luisteren dus begin te snappen wat sommige mensen zeggen over nep zijn (maar niet leuk dat mensen haar uitlachen om haar verdriet). Ali heeft me vorige week echt geïrriteerd met zijn gedoe met Bart maar vond ik deze week juist wel weer grappig, vooral in die versierpoging-les. En Lindsey… normaal zou het me niet zo kunnen schelen of zij wegging of niet, maar als dat dan echt betekent dat Chiara dan automatisch in de finale staat wat ik hier en daar las (enige Nederlandse vrouw die over is)…
Jullie?

Trouwens sowieso een stom concept dat het perse 2 Belgen tegen 2 Nederlanders moeten zijn. Zou dat de gemiddelde kijker nu echt zoveel uitmaken? (Mij niet, maar ik ben zelf Nederlands en werk veel met Belgen dus ben nooit zo daarmee bezig)

3 likes

Ik heb precies hetzelfde! Begin wel te geloven dat Charlotte misschien wat camera bewust is… begin haar daardoor wat saaier te vinden, leer haar als persoon niet meer beter kennen voor mijn gevoel. En heb haat-liefde met Ali. De koning van de lach… is dat nou wel echt zo? :rofl: met jouw redenering erbij neig ik bijna naar Lindsey…

Heel veel mensen daar hebben echt een spiegel nodig.

Oh ga echt niet op mij af, ik weet niks zeker!

Nou, geen verrassing. Als Rob vanavond besluit naar huis te gaan blijven de drie genomineerden en is de ‘afvaller’ volgende week genomineerd.

2 likes

Dit kan niet! Lindsey stond op alle polls onderaan??

Willen haar erin houden omdat er te weinig Nederlanders anders zijn waarschijnlijk. Echt hoor… Voelt als doorgestoken kaart!

En hoe groot is de kans nu dat Rob zegt, ah ik blijf… Zodat Ali of Charlotte gaat, dat zou nu een bom zijn… En dan morgen gaat ie echt… Haha…

4 likes

Wat een poppenkast. Big Brother wil er een Belg uit hebben, dat is duidelijk. Als Rob en Lindsey weg zijn… zijn er nog slechts 2 Nederlanders… dus dat zijn de Nederlanders al bekend voor de finale.

2 likes

Ja echt hoor… En nu Charlotte genomineerd voor volgende week, terwijl die overal boven aan stond in alle polls die ik heb gezien… Hoe bizar, echt manipulatie van BB… Maar dag Rob, prima zo!

2 likes

Ja, als het zo gaat kun je net zo goed niet stemmen. Maar inderdaad blij dat Rob weg is.

2 likes

Ik geloof er ook niks van…

2 likes