Big Brother

Oh ja inderdaad voor mij was de blur wel zichtbaar, drie dubbel balen dat die het dus niet goed deed! :see_no_evil:
Oh goeie @Loempia van dat beeldscherm… Dat wist ik ook niet en is inderdaad handig om te checken!

Over Jason hij toevallig even de tv aan, hij was bij iedereen aan het zeuren dat het schema van de ballen niet meer klopte en was aan het uitvogelen waar het mis is gegaan en wie waarom geruild had enzovoort. En er echt bij iedereen op door aan het gaan, dat kan inderdaad best vervelend zijn. Niet zo van ohja, het is verschoven het is wat het is, loopt toch prima zo, maar irritatie dat hij bij iedereen ging navragen (tjekt beeldscherm en ziet blur :crossed_fingers:t2:)

2 likes

Ik vind ook dat Rob en Chiara een te grote invloed op de sfeer hebben, in negatieve zin uiteraard. Vond het ook zo stom dat Rob niet bij die balansopdracht bleef in de game room. Big Brother zei nog dat ie wel kon blijven maar nee hij ging liever douchen :roll_eyes: Toon als je niet mee kan doen iig nog enigszins interesse en betrokkenheid zeg.

1 like

Rob en Chiara zijn zeker niet bevoordelijk voor de sfeer. Lijkt gewoon alsof Rob uit zijn lijden verlost wil worden. Hij wilt het niet zelf opgeven, maar aan alles is duidelijk dat hij klaar is met bb. Ik denk dat jij zelfs opgelucht zou zijn als bb zegt ā€œdaar is de deurā€

Ah dat is mis wel irritant. Hij is sowieso van het dingen uitzoeken. Hij laat niet graag los.

Dit seizoen kan ik trouwens echt geen favoriete speler kiezen. Het is vooral kijken naar wie ik het meest kan verdragen en niet zoveel zeurt :sweat_smile:.

Als Ias zonder aankondiging weg zou gaan zou ik het nogeens opmerken.

1 like

Ik vind Ali ook een chagrijn geworden zeg. Mag van mij ook naar huis. Hoop in ieder geval dat Lindsey als eerste gered wordt zaterdag.

3 likes

Ik heb ook op Lindsey gestemt. Ali is echt zo naar aan het doen. Chiara had helemaal gelijk over hoe Ali deed tegen Bart. Was zo onnodig en hij praat door iedereen heen :grimacing:. Zo vermoeiend

*zijn de genomineerden nou bekend voor het tv kijkend publiek? Ik heb het nu voor de zekerheid geblurt.

1 like

Nee nog niet. Alleen dat bart mag nomineren.

1 like

Dacht later ook van oja het is donderdag! Ik had gisteren hele tijd gevoel dat het vrijdag was. Dus dacht het moet toch al bekend zijn alleen zag ik het niet voorbij komen op tv.

@NewBlood jij hebt nu wel perongeluk een spoiler gedeeld voor de forummers die het alleen volgen via de tv

2 likes

Heb het aangepast!

3 likes

Ja eigenlijk belachelijk dat het pas op vrijdag op tv bekend wordt. En wat me ook irriteert is dat ze dus niet de reactie laten zien op de nominatie tot zaterdag in de live uitzending. Ik vind die best karakter bepalend en neem dat soms behoorlijk mee in wat ik stem
(Ik zweef beetje tussen tv uitzending en spoilers heen, kan er vaak niet omheen en soms ben ik gewoon te nieuwsgierig en zoek ik het echt op)

Die zand opdracht vond ik niet zo leuk eigenlijk. Niet entertainend om naar te kijken en het met zijn allen op 1 gaan heeft al in eerdere opdrachten gezeten, maar dan leuker. (Met meer ā€˜kunde’ erbij)

Vind ook echt dat ze het laat laten zien en indd de reacties mis ik ook. Is indd zeer bepalend.

Ja zooo saai! Die andere wipwap dingen die verder stonden van de ingang gingen ook als laatst naar beneden. Vind dat dan ook niet helemaal eerlijk.

Zie trouwens dat Jason kaal is. Probeer trouwens weer x de livestream, maar echt zo kut. Zie je steeds gewoon (bijna) hetzelfde beeld. -.- Zo veel camera’s en toch steeds het verkeerde beeld

Ja precies wat ie Bart verweet doet ie zelf dus echt continu :roll_eyes: En dan op een daadwerkelijk irritante manier. Vond het ook vooral sneu overkomen dat ie zich even wilde laten gelden tegenover Bart, al dacht ie zelf geloof ik dat ie heel stoer overkwam :sweat_smile:

2 likes

Vind wel lullig voor de mensen die valentijnskaarten en cadeautjes hebben gestuurd, dat hun post in The Wall zit of gewoon pas na bb finale bij de bewoners terecht komt.

Er werd eerst gezegd dat ze nog nooit zoveel post hadden. Meer dan vorige seizoenen. Maar geloof het eigenlijk niet zo nu ze het expres achterhouden

Ik had het nooit verwacht te zeggen, maar Rob heeft zo gelijk met dat de genomineerden zo overdreven reageren. Ja, het is waar, ik kijk liever naar brommende Rob op de bank dan Ali en Lindsey die zichzelf zo geweldig vinden en zo overdreven reageren. Arme Bart. Sorry, maar die vent heeft niks gedaan. Hoop echt dat Ali vertrekt. Kan zijn gedrag echt niet aan. Ook altijd zich zo ā€˜groot’ maken en wild met handen gebaren. En niemand laten uitpraten. Zo respectloos en onnodig.

Nu al spijt dat ik op Lindsey heb gestemd haha. Haar reactie is zo overdreven. Doe niet zo kinderachtig.

3 likes

Ja en vervolgens boos worden als iemand hem niet uit laat praten. :joy:

Echt mimimi ik verdien het niet om genomineerd te worden huilie huilie

4 likes

Echt hƩ. Ze zijn zo zielig als het niet in hun voordeel is :smiling_face_with_tear: Ze laten zich wel kennen

2 likes

Echt een slechte casting :joy: Ik begon Jason wat leuker te vinden maar hoezo is hij nu ineens verliefd op Chiara? Wat een sukkeltje.

Ik vraag me af of BB Rob er misschien gewoon niet uit kan zetten, contractueel gezien? Dat hij of zelf moet opstappen of genomineerd moet worden. Las op Twitter dat hij heeft gezegd dat hij liever wil blijven want er wordt goed voor hem gezorgd en hij casht €100 per dag…

Wat vinden jullie eigenlijk van dat ballenspel? Ik vind het echt heel goed dat het de hele week is, Michelangelo zat in het begin nog te roepen dat BB niet zo hard is in NL en dat het maximaal een dagje zal duren… Denk dat veel kijkers dat ook dachten. En het is slim want levert meer streamers op!

1 like

Wordt sowieso ongemakkelijk van ook al dat geslijm om Chiara (Michelangelo en Ali). Ik snap het echt niet :see_no_evil:

Over Rob. Het lijkt mij ook dat je wel spellen moet meedoen. Hij lijkt nu al weken niks te kunnen. Denk dat hij nogeens een week normaal heeft mee kunnen doen. Snap wel dat Rob wil blijven. Hij heeft het daar helemaal voor elkaar op de bank en verder niks te hoeven doen.

Ja fijn dat het ballenspel lang duurt. Eindelijk beetje lijden (naast het gezeik en gezeur). Verbaast mij dat ze een ā€œpingpongā€ balletje hebben en eigen gefabriceerde pingpong tafel. Daar spelen ze al weken mee. Vind het niet persĆ© erg alleen kan ik mij herinneren dat ze met eerdere seizoenen wel strenger waren om dat soort dingen.

Ik begrijp nu wel waarom Jason, Chiara waarschuwde nadat hij beelden had gezien in het begin. Hij had Charlotte moeten waarschuwen over Jolien, maar in plaats daarvan vertelde hij Chiara toen dat rare verhaal van ā€œā€˜s middags liep Jolien nog met Charlotte, doe ermee wat je wilā€. Hij vond Chiara gewoon leuk en interpreteerde de situatie daardoor misschien anders? En ziet dan ook niet in dat wat Chiara doet, een beetje out of order is (roddelen over Charlotte’s uiterlijk)?

Haha ik snap het ook niet, maar denk dat die mannen gewoon denken van, als ze leuk en aardig tegen mij doet, is dat voldoende. Chiara flirt echt met ze, Charlotte doet dat totaal niet. Ik vond het zo cringy om te zien van Jason!

Ik dacht dat ze in het eerste seizoen ook veel pingpong speelden?

Lees net op Twitter dat iemand afgelopen nacht het volgende heeft staan roepen naar Ali, Lindsey en Charlotte. Blijkbaar ook nog iets tegen Lindsey, over dat ze Michelangelo niet kan vertrouwen. Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen.

image

De pingpong balletjes hebben ze gevonden met het opruimen van het wol… Die lagen buiten ergens boven op bij dakrand ofzo… Zoiets staat me nog bij…

Ik hoop dat de groep ook niet de hand boven Rob blijft houden onder het mom hij is zielig… Nee hij speelt zo al weken mensen naar huis die wel mee kunnen doen met activiteiten en spellen… Vind echt niet fair…

De groep zelf heeft geen echte toppertjes… Ja ik vind Charlotte nog steeds leuk, doet ook veel in het huis naar mijn idee… Tja en die jongens rond Chiara, ze zijn jong, hormonen gieren vast en ze maakt er inderdaad wel gebruik van… Ik heb op Ali gestemd, maar de laatste dagen vind ik hem echt minder leuk worden…

Oh heftig @Jalapeno dat er van buitenaf informatie over de schutting is geroepen! Eens even terug lezen…

1 like

Ja in eerdere seizoenen gingen ze ook pingpongen. Maar ik dacht mij wel te herinneren dat ze op een gegeven moment het balletje moesten inleveren. Kan ook zijn dat ze het later terug kregen. Ik weet het niet precies. Kan wel herinneren dat er ook x een bordspel was gefabriceerd en die moest op een gegeven moment ook weg. Het maakt mij niks uit, maar heb wel gevoel dat bb minder streng lijkt. Al volg ik de livestream niet dus misschien mis ik veel.
En zie ik ze liever pingpongen dan klagen xD

Wel beetje sensatie dat iemand van buitenaf tegen ze geschreeuwd heeft. Benieuwd of we daar iets van gaan zien in de uitzending. Ik verwacht het niet. Dit zijn wel echt de momenten waar ik de livestream voor wil kijken

Op dit twitteraccount kan je wat filmpjes terugvinden van de nachtschreeuwer. Ik vind het heel knap dat er mensen zijn die het verstaan.

Vraagje voor de livestream kijkers! Ik volg nu ook geen livestream, omdat ik echt alleen live kan meekijken en niet deels terug kan spoelen. Nu door alle filmpjes denk ik dat anderen het wel kunnen en het komt, omdat ik een goedkoop abonnement heb. Maar weet dat dus niet zeker…

1 like