Big Brother

Nee je kunt maar tot een kwartier terug kijken zover ik heb begrepen, maakt niet uit welk abonnement. Dat hebben ze veranderd. Er zijn mensen die er of live opzitten natuurlijk, maar heb ook wel gelezen dat er mensen zijn die het live opnemen om dan later te delen op socials als er wst interessants is.

1 like

Mij luk het niet om terug te spoelen. Zowel niet op mijn mobiel als op m’n laptop. Zo raar. Wel stom dat het nu maar een kwartier kan

1 like

Ja mij lukt het ook niet… Maar heb gelezen dat het bij sommige wel lukt, ook geen idee… Irritant is het zeker!

Ik kan inderdaad ook niet terugspoelen, Smart TV en telefoon app.

Oja ik was Charlotte even vergeten, die vind ik als enige nog wel leuk! En Ias vind ik trouwens ook steeds grappiger, zou nooit met hem kunnen omgaan in het echt maar vindt hem wel entertaining om naar te kijken, doet wat hij wilt en zit gewoon de hele tijd te geinen.

Ali vind ik ook nog wel okĆ©, jammer dat hij zich zo laat kennen… Vind dat Rob, Chiara en Bart wel vaak microagressies naar hem uiten en Ias en Rob sowieso vaak opmerkingen maken nav zijn Turkse afkomst… Altijd jammer dat dat ook door BB blijkbaar gewoon geaccepteerd wordt.

1 like

Wat voor opmerkingen maakt Rob dan? Komen die ook in de tv uitzendingen?

Ik hoop echt dat Ali eruit vliegt zo. Nu net ook weer die sneren naar Bart en de boel verdraaien. Sowieso geven ze hem al veel te veel het woord. Als Ali er niet uit gaat dan Linsday hopelijk. Zij reageerde ook zo misplaatst en uit de hoogte na die nominatie. En net als Ali liet ze Bart ook totaal niet (uit)praten toen ze eindelijk een gesprek (monoloog) met hem aan ging :roll_eyes:

Ik word zoooo gek van hem, hij wilt dat iedereen hem laat uitpraten maar schreeuwt zelf door alles heen.

1 like

Helaas, het werd chayron…

Tatyana en Geraldine vertelden dat komende week alle meubels worden vervangen door karton. Gaat Rob dit wel volhouden?

2 likes

Vind het jammer voor Chayron, maar ik ben wel blij voor z’n kinderen dat papa weer thuis is.

1 like

Ik lig in een deuk… :rofl: Goeie edit…

5 likes

Ik vond het wel grappig dat die Vlaamse presentatrice tijdens de liveshow ook gewoon liet blijken zich te ergeren aan Rob z’n gedrag en inactiviteit :sweat_smile:

2 likes

Ja was goed dat ze dat zei…
(Spolier livestream) Rob vond dat niet zo leuk!
https://twitter.com/Brooklynn70/status/1627228398274609152?t=xqa9nHAkb1cvvXT0D5pnKw&s=19

1 like

Ik wil de aflevering van gisteren terug kijken maar hij doet zo kut. Hij blijft steeds hangen en laden. Terwijl met andere series heb ik geen problemen

Heb ik ook! Via tv elke problemen maar via tablet gaat het goed.

Wat een onlogisch commentaar ook :sweat_smile: ā€˜Dat ik niks heb uitgevoerd… Dat is wƔƔnzin. Iedereen heeft voor me gezorgd, iedereen heeft klaargestaan voor mij’. Makes zero sense haha.En zeggen dat ie zich er niks van aantrekt terwijl ie 10sec ervoor zegt hoe vervelend ie het commentaar vindt, los van hoe ie er sowieso op reageert :upside_down_face:

2 likes

Ja ik heb net ook maar via mijn laptop gekeken!

Vind dat zooo puberaal, duidelijk pissed zijn over iets en dan zeggen ā€œik lig daar echt niet wakker van hoorā€ā€¦ zou je dat nu echt zelf geloven? :rofl:

"""Spoiler""" zeurende Rob livestream

Rob is klaar met zijn verblijf in Big Brother en hoopt genomineerd te worden - Big Brother Nederland.nl

Grote kans dus dat hij deze week vertrekt. En dan denk ik dat bb zal zeggen dat hij dan zelf moet weg gaan en niet door zich te laten nomineren

3 likes

Ik hoop het. Maar nee joh, hij trok zich het commentaar dat ie niets doet en alleen maar klaagt helemaal niet aan hoor :sweat_smile: Te toevallig dan.

2 likes

Echt hƩ. Nee doet hem echt helemaal niets :sweat_smile:

1 like