Wat raar dat de nieuwe kamerverdeling 6-4 is en niet 5-5. Zou daar nog een reden voor zijn?
Ja denk bb gewoon niet goed erover nagedacht heeft. Je kon namelijk stemmen op insta. Dus voor elke naam koos je dan een kamer kleur. En nu hebben ze een hele rare verhouding. Je kon ook zeg maar kiezen om één iemand in de rode kamer te doen en de anderen in de blauwe kamer. Ze hadden beter kunnen laten stemmen welke 5 in rood en welke 5 in blauw.
Power of nomination spoiler!!
Michelangelo heeft power of nomination. Rob wilt heel graag genomineerd worden. Maar Michelangelo wil dat niet doen. Kans is nu wel groot dat Rob uiteindelijk zelf opstapt als hij niet eruit gestemd wordt. Ik hoop eigenlijk dat BB gewoon ingrijpt en onverwachts zegt dat hij moet vertrekken voor dat de live show er is.
ik hoorde net op de live stream wanneer je er zelf uitstapt niet de vergoeding krijgt van 100 per dag , wellicht houdt dat hem tegen
Ohhhhh vandaar! Ja dan snap ik het haha. Dan zou ik ook blijven zitten. Leuk dat je dit hoorde in de livestream. Is toch vaak soort informatie waar bb snel van camera wil wisselen.
Eerst de hond van Jolien en nu de oma van Michelangelo. Vind het best wel heftig van bb. Zo zielig
jaaaa die hond vond ik echt zielig , puur voor die hond. Maar ze hebben deze freeze dus verpest omdat en Michelangelo en Chiara geluid of beweging hebben gemaakt
Ik wou een poll maken , ging hopeloos mis⊠Maar goed ik denk nog steeds dat het of Jason of Bart is als winnaar.
Wat eigenlijk heel gek is want Jolien bewoog natuurlijk ook bij de hond. Neem aan dat ze niet stonden te dansen of wild bewogen.
Ik zou ook denken Jason. Bart is volgens wel goed in de spellen, maar qua populariteit winnen denk ik anderen van hem. Stel je hebt Jason, Charlotte en Bart op de bank dan denk ik toch dat Bart eerder eruit wordt gestemd.
Wie maakt volgens jou de meeste kans om bb '23 te winnen?
- Ali
- Bart
- Charlotte
- Chiara
- Ias
- Jason
- Jolien
- Lindsey
- Michelangelo
- Rob
0 stemmers
Ik hoop echt dat Charlotte wint. Ik vind haar een sterke speler, en de enige die oprecht/sympathiek overkomt.
Dat zou ik ook leuk vinden. Denk ook wel grote kans is dat Charlotte en Jason samen in de finale zullen staan.
Dat rollenspel met versierpoging van Ali, zo grappig!
Ergens jammer dat bb het onderbrak. Maar ook wel weer beetje voorpret dat wij weten wat ze met dat karton van plan zijn.
Vond de scĂšne met oma niet zo wreed hoor. Denk dat zij heel goed wist waar ze aan begon en Michelangelo vond het wel goed zo.
Wel sneu voor hoe Chiara brak (ik dacht eerst, jij tut, maar toen ze het later uitlegde snapte ik het wel)
Wel fijn eens een aflevering met (bijna?) Geen taktiek praat.
Spoiler: De genomineerden
Charlotte, Ali en Lindsey
Vind het wel heel raar dat Michelangelo Lindsey erop heeft gezet. Volgens mij wilt hij dat er een belg eruit gaat, maar de kans is nu groot dat Lindsey zal moeten vertrekken.
Ja dit was zo grappig
Hier kan ik de uitkomst echt niet van voorspellenâŠ
nominaties
Vorige week zaten Lindsey en Ali ook op de bank. Lindsey won van Ali. Dus ik denk dat hij met Lindsey Ali er wilt uitspelen. Als belgische man concurrent? Het liefst speel hij Charlotte eruit, dat is van die eerst week al bekend. En dat hoopt ie volgens mij met Ali en Lindsey ook te doen.
Allemaal slinks geholpen door Chiara die hem dit influisert natuurlijk. Hij laat zich niet manipuleren maar is wel volledig in de ban gevallen van Chiara, en dat komt haar vast mooi uit. Die wil denk ik Lindsey eruit zodat ze de enige Nederlandse dame is en ze denkt dat ze dan zeker is van een finaleplek.
Van deze 3 zou ik ook Lindsey het liefst zien vertrekken. Dat taaltje, die tandenstoker in dr mond. Brrr, nee heb niets met haar.
Samenvatting
Ja, ik had dat begrepen maar snapte dus eerst niet waarom hij zo zeker is dat Lindsey meer stemmen zal krijgen dan Ali. Vind het echt een riskante move van hem. Pff Chiara is zo sneaky en ook heel slim. Want indd door het weg spelen van Lindsey heeft zij zelf een finale plek.
Ik vind het ook niet heel erg als Lindsey vertrekt. Ik vind haar ook wel leuk, maar geloof het allemaal niet zo bij haar. Ze kan soms echt raar uit de hoek komen. Alleen als Lindsey vertrekt is de verhouding weer zo scheef tussen de kandidaten van NL en BE.
Jij nog nieuws over Rob? Ik hoop echt dat hij zelf gaat opstappen, maat ben bang dat het toch bluf is. Omdat hij dan geld misloopt.
@Molly1 Als ik kijk naar Twitter denk ik wel dat Lindsey het niet ga redden. Denk fans van Ali en Charlotte ook veel fanatieker zijn. Ali is laatste tijd ook weer beter in beeld. Maar kan natuurlijk nog veranderen. En misschien heb ik het ook mis
Gert Verhulst over Rob :
Samenvatting
Het is een hele riskante move! Dus ben echt wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Want vermoed dat vorige week de Charlotte fans op Lindsey hebben gestemd, en als die nu wegvallen. Dan maakt ze weinig kans. Dan zal ze vuurwerk geven bij dâr vertrek denk ik. Ook wel vind ik het super knap van hem dat hij niet Rob erop heeft gezet uit medelijden.
Ja die Rob, heeft alweer last van zijn nek deze morgen. Hij heeft geroepen dat hij naar huis gaat als hij niet genomineerd was. Maar nog niets over gezien verder. Ik ben benieuwd. Zwaai hem graag uit!
Rob is zoo chagrijnig, dat ik hem bijna weer leuk begin te vinden