Ik loop achter met kijken xD. Maar vind het ook niet eerlijk dat Danny terug is. Natuurlijk gaat hij de informatie gebruiken en delen.
Ja ik ben er een beetje klaar mee⦠Loopt gewoon allemaal niet fair naar mijn idee, kijk af en toe nog wat maar niet meer zoveel als eerst⦠Uitzending deze week geen eens gezienā¦
Spoiler Power of nomination
Danny heeft blijkbaar power of nomination gewonnen
Ik zou me eigenlijk zo ergeren aan Ali, niet perse als persoon maar hij maakt de hele tijd vergissinkjes of foutjes, geeft al zān coins uit, of komt niet opdagen (met die taart, en dan wel āonze secret missionā noemen)
je weet nooit of je op m kunt bouwenā¦
Nou ik vind dat gebedel of eigenlijk zowat eisen van dingen uit de wall echt vreselijk irritant. āOh koop die en geef een aan mijā. Voel je je wel helemaal lekker. Ik zou denk ik echt een keer uit mn slof schieten.
Ja ik snap ook niet dat ze zich er niet enorm aan ergeren. Al leek Jason dat van de week wel te doen met de muntjes voor Charlottes verjaardagspakket.
Genomineerden deze week makkelijke keuze voor me al moet ik zeggen dat ik voor het eerst sinds lange tijd in de aflevering van vandaag beetje geĆÆrriteerd raakte van zijn gepraat over dannyās terugkeer en de nominatie. Ik snap wel dat ze het niet eerlijk vinden maar het is nu eenmaal zo. Gaan lopen klagen en je terugtrekken werkt averechts.
Jolien wel stoer in de secret room deze week met die opdracht die volgens Ali zo onmogelijk was. Moest wel lachen om zijn gezicht toen ze terugkwam. Zou ze hem nog uitgelegd hebben hoe hij het had moeten doen?
Michelangelo was wel beetje onsportief vandaag in de secret room.
Jee wat gedroeg Ali zich kinderachtig met dat snoep uit de wall zeg. Snap wel dat de rest zich daaraan ergert.
Ik loop steeds zo achter met bb dat ik het nu ook maar heb opgegeven. Vond er al weinig aan, maar sinds Danny terug is vind ik het helemaal verschrikkelijk
Ik ben ook gestoptā¦
Jup ik heb het ook opgegeven⦠Na Danny was ik er wel klaar mee inderdaadā¦
Ik miste al het babbelen met jullie erover
Ben wel blijven kijken maar Danny irriteert me echt en Lindsey ook steeds meer.
Spoiler nominatie
Ze zijn trouwens genomineerd, samen met Jolien, dus jullie zouden wel kunnen stemmen, misschien vliegt hij er wel weer uit?
Oke, ik kwam hier eigenlijk om te zeggen dat ik het zo aandoenlijk vond met Bart en zān dochter en dat ik echt hoop ook dat hij wint. Beetje jammer om dan weer gespoilerd te zien worden wie er genomineerd zijn @Caprica. Kleine moeite toch om dat te blurren.
omg sorry @Boommm je hebt helemaal gelijk! Ik realiseerde me niet dat ik het niet in de uitzending had gezien maar op Twitter. Mijn excuses! Heb het wel meteen geblurred nu maar daar heb jij natuurlijk niks meer aanā¦
En ja dat was idd een heel mooi moment. Super spontaan en lief ook van Jolien.
Ik ga ervan uit dat er vanavond 2 vertrekken , denken jullie ook niet ? Hoop dan Lyndsay en Danny al vind ik Jolien ook niet echt leuk meer . Dat gezwengel tussen de zogezegde groepjes , en enkel omdat ze zich geen raad weet om voor haar mening en keuzes op te komen . Kijk de streams ook nog heel weinig , maar lees wel veel op forum fok , gaat daar de hele dag door , wel vermakelijk de reacties daar .
Zou best wel eens kunnen. En van mij mogen die 2 ook wel weg ja. Ben alleen bang dat het dan wel heel saai wordt in het huisā¦
Ik vond Jolien net leuker worden, zeker met dat bart freeze momentje en toen kwam de uitzending van gister⦠Zucht.
En Jason moet echt eens ophouden over die muntjes. Ik snap hem wel, maar zwijg dan gewoon jongen, kom er ook niet steeds zelf op terug!
Is fok zo druk dan tegenwoordig @MotherofFour ? Meestal is het over de tv uitzendingen draadje daar ook best stil? (Maar ben al tijdje vergeten eens te kijken)
Nou heel misschien ga ik nu toch het laatste weekje kijken
Raar, ik mocht vandaag niet opnieuw stemmen, en ik had voor het laatst gestemd voor de exit van maandag ⦠Jullie wel?
Geloof wel dat de afleveringen nu erg saai gaan worden, vandaag was al zo, morgen krijgen we dat promotie gedoe⦠(hou ik nooit zo van)
Wel stom dat ze de oude bewoners laten langskomen maar niet in contact met hun, dat had ik denk ik leuker gevonden. (Maar teveel info van buitenaf?)
Ik heb ƩƩn aflevering gekeken (maandag) maar heb het toch weer opgegeven
Net gestemd op Jolien, ik hoop echt dat zij wint. Gun het haar het meest.