Big Brother

Zolang Jason maar niet wint, ik gun het Bart. En halloooo, Geraldine in der Britney look a like outfit :fire:

2 likes

Dat pak van Jason vind ik wel echt een misser. Is veelste kort. Oh als hij staat valt het wel mee, maar bij zitten leek het wel een driekwart broek :sweat_smile:

Ja ik heb finale ff aangezet :sweat_smile:

1 like

Oh gosh, ik was het al bijna weer helemaal vergeten! Hoe is het gegaan?

Jolien 3e
Jason 2e
En Bart gewonnen, gun het hem echt!
Verder was er vrij weinig aan (de finale)

2 likes

Heb toch maar even gekeken gisteren, maar had beter de laatste 10 min alleen de tv hoeven aan te zetten. Wat een opvulling. Maar de finale was onder de bewoners erg gezellig *sarcastisch.

Chiara klapte niet toen Charlotte opkwam en nam maar een slok van dr drankje.

En Charlotte en consorten waren not amused toen Jolien uit het huis kwam.
20230402_081412

Ben benieuwd of er volgend jaar nog een vervolg komt, de casting heeft wel wat te doen dan en ze moeten iedereen tegelijkertijd in het huis zetten is mijn mening.

Ik zag op het einde de zandloper in beeld en dacht, ja daar hebben ze ook helemaal niets meer mee gedaan. Vond de wall wel echt een leuke toevoeging en de secret room. We gaan het zien, ik ben echt afgehaakt nadat Danny weer terug kwam.

4 likes

Ik heb alles gekeken, maar puur omdat ik sochtens precies 45 min nodig heb dus dat komt lekker uit :upside_down_face: The wall vond ik ook echt een leuke toevoeging! En nu je het zegt van die zandloper…

En eens, terugkomst van Danny was echt schandalig slecht.

1 like

Ja, ik ga wel kijken! Ik werk veel thuis en dan vind ik dit heerlijke achtergrond tv.

1 like

Ja ik ben ook wel weer nieuwsgierig! Vanavond eens kijken naar de nieuwe bewoners. Het interieur van het huis is weer flink veranderd zag ik op social media.

1 like

Yess ik ga kijken, ben benieuwd hoe lang ik blijf kijken, maar zit er nu klaar voor

1 like

Die buttons in diverse kleuren, wel of niet een koffer, het spel in duo’s, die hints en de spiegel kamer, ben wel benieuwd naar het seizoen nu…

Ja die dame in de spiegelkamer zie ik zo weer vertrekken @Friemel wat een gezeur!

1 like

Zij vind zichzelf heel zielig… “ik ga geen band opbouwen als ik hier alleen zit”

Meid je weet toch helemaal niet hoe het gaat lopen, ik zou idd eerder gek worden van mijn eigen spiegelbeeld dan dat ik alleen zou zitten :joy:

2 likes

Ik weet niet zo goed wat ik van de bewoners vind dit jaar

2 likes

Eerst vond ik Lenie wel leuk, maar toen ontpopte hij zich op een nare manier en nu ben ik blij dat ie weg is. Ariana vind ik irritant met haar rare gedoe met Tom. Ashley vond ik eerst stom, maar ik begin haar te waarderen, haha.

3 likes

Ik kijk elke dag trouw want geen leven haha maar ik mis beetje leven in de brouwerij. Zijn niet echt bijzondere types of persoonlijkheden?

Give me some drama.

Ariana is ergens wel vermakelijk. Ashley vind ik slim en dergelijk over dingen, ziet het wel goed allemaal. Aan de mannen heb je niet veel aan behalve lompe opmerkingen over de vrouwen, ze lijken ook nooit te leren dat dat je niet populair maakt bij de kijkers.

Vandaag je wens vervuld? :slight_smile:

Kijkt er nog iemand?

Ik wil echt een borstel of schaar door Ashley’s haar halen.

2 likes

Ik kijk zodat ik mij heel erg kan irriteren aan iedereen denk ik haha. Irritainment gewoon.

Dat eeuwige gezeik van iedereen dat het niet eerlijk is wie er mag nomineren, en wie er is genomineerd. Alsof iedereen vergeten is wat de essentie is van dit programma.

‘Ja hoe jij speelt is niet eerlijk!!’ En dan Ashley die ik weet niet hoelang doorgaat over dat Sabeau haar tactisch vind en niet alles wil vertellen. Maar vervolgens wel hard zijn tegen iedereen. En Doriana vind ik soms ook geen reet aan.

Zit mij hoog blijkbaar haha, heb er prive niemand om over te praten.

Ik kijk opnieuw, wel enkel de live streams en niet de uitzendingen.
Ik lees erover op het fokform.

Ik schrijf er hier niet over omdat afgelopen jaren vooral mensen de uitzendingen keken en je moest opletten met spoilers.
Dat vond ik ingewikkeld.

Ohh ja, irriteer me echt kapot aan die slierten