Big Brother

Ik kijk nu voor het eerst de livestream, maar is er niemand in dat huis dat rookt? kan ik me haast niet voorstellen met zoveel mensen, of wordt het gwoon niet in beeld gebracht?

Nathalie rookt normaal wel. Maar volgens mij mogen ze nu niet roken.

1 like

Nu alsin op dit moment? Of uberhaupt in het huis?

Dat coach gebeuren vond ik ook zo raar, totaal ongevraagd. En hij kwam niet eens met adviezen, maar sprak meteen op een hele dwingende toon. Ik vind hem geen fijne toevoeging aan het huis.

Zo dan zou je uit verveling toch continu een peuk op willen steken. Goed hoor, dat ze het niet toelaten in het huis.

1 like

Ik heb wel een zwak voor Naomi. Ze doet mij ook beetje denken aan het personage Jamie in Haunting of bly manor. Sta liever naast haar te douchen dan die Michel :see_no_evil:

1 like

Toen ze het introductiefilmpje lieten zien van Michel dacht ik ff dat ik naar First Dates aan het kijken was ofzo, lol. Maar wat een gekwijl zeg om die man, hij ziet er ook prima uit maar zou er persoonlijk niet warm van worden hoor.

1 like

Haha ja! Over dat hij niet weet of hij de ware liefde in BB gaat vinden. Kleine kans man :sweat_smile:

Ik lees op Twitter dat Jill vannacht met de ambulance is afgevoerd omdat ze onwel is geworden en daarvoor heel de tijd aan het overgeven was.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ik las het ook net, hopelijk gaat het goed met haar!
Op twitter staat een hoop commentaar over hoe lang het duurde voor er hulp kwam.

Ik heb de uitzending van gisteren nog niet gezien, maar hoop eigenlijk dat er een nieuw iemand in komt die de token-actie van Daan op tv heeft gezien en dat aan de groep gaat vertellen :upside_down_face:

Of stiekem gaat pakken zonder dat iemand het doorheeft :rofl:

1 like

Überhaupt in het huis

En jeetje wat heftig met Jill!

Ik heb de beelden niet gezien maar zou het überhaupt niet verstandig zijn om 2 of meer kandidaten te hebben die een EHBO-diploma hebben en altijd kunnen ingrijpen? Is er ook minder risico wanneer de regie het laat afweten of de situatie niet goed kan inschatten.

Liese was erbij. Die is verpleegkundige.

Beelden worden trouwens overal offline gehaald zag ik.

1 like

Zou het geluid van de stream bewust uitstaan?

Wat heftig zeg van Jill. Ik vind het echt een eng idee dat je in dat huis geen hulp van buitenaf kunt inschakelen in dit soort situaties en echt afhankelijk bent van de regie die misschien net en kopje koffie is gaan halen. Ze zouden toch iets van een noodtelefoon moeten hebben ofzo.

De regie draait elke keer het geluid uit als de bewoners klagen over hoe lang het duurde voordat er hulp kwam. :roll_eyes:

3 likes

Ik vind Nick nu echt leuker dan toen Theo er was. Nick liep zo achter hem aan en leek geen eigen mening te hebben. Nu leren we hem veel beter kennen!

4 likes

Jeejtje arme Jill. Ik wilde al vragen of er gisteren iets was gebeurt en of laat is geworden, omdat nu nog veel mensen in bed liggen.