Big Brother

Misschien spoiler want livestreams

Daniëlle heeft vannacht n.a.v. opmerkingen in de liveshow alles opgebiecht in de groep en de knikker ligt weer terug op zijn plek. Ze bracht het zo dat ze de knikker had verstopt voor het groepsbelang en iedereen gelooft dat.

2 likes

Wat sneu voor Jill. Hopelijk gaat het weer goed met haar… Ik vind het echt wel erg dat er pas zo laat ingegrepen werd door de regie. Stel er was nog iets veel ergens aan de hand en iemand moest echt per direct een ambu… Ik denk dat we er niks van gaan terug zien op tv, dat van Jill vind ik opzich wel goed want dat is misschien wel te heftig, maar ook niet van die opmerkingen van de anderen denk ik. Ik hoop dat de regie nu wel inziet dat dat anders moet…

Jill zei terug te komen maar ik vraag mij af hoe ze dat willen doen, omdat ze nu uit de bubbel is…

Ik las ergens (weet niet meer waar…Sorry!) dat ze maandagavond een test zou mogen doen en dan is ze op z’n allervroegst dinsdagochtend weer terug in de villa.

1 like

En verder moet iedereen 10 dagen in quarantaine voordat ze het huis betreden? Lijkt me héél raar als ze dat risico gaan lopen.

Kwam dit tegen:

Wel heftig, moet je in een hotelkamer in quarantaine zonder toegang tot tv/internet. Zit je daar de hele dag in je eentje.

Ik hoop voor der dat ze in ieder geval haar telefoon krijgt.

Zou netflix ofzo ook niet mogen? Dan krijg je toch ook niks mee van buiten?

Na 5 dagen (al is do-ma 4 dagen maargoed) na een eventuele besmetting mag je een test doen volgens de GGD en als die negatief is, hoef je niet meer in isolatie. Ik denk dat ze dit aanhouden nu?

Die meid wil zo graag bekend worden haha. :roll_eyes:

2 likes

Wauw.

Mijn gezicht toen ik dit las haha… wat genant om dat te benoemen

Hahaha ik vind dit topic echt leuker dan big brother zelf

6 likes
Spoiler livestream, nieuwe huismeester

Liese is de nieuwe huismeester. Haar nieuwe regels:

• Als ze wakker moeten worden wordt het Big Brother lied gedraaid. Iedereen moet uit bed zijn en z’n bed opgemaakt hebben voor het lied is afgelopen. Om te voorkomen dat iedereen steeds langer blijft liggen. Als iemand te laat is, moet hij/zij een duik nemen in de koude hottub.
  • Elke dag een uur gezamenlijk een buitenactiviteit doen (samen eten of iig buiten tijd doorbrengen).
  • Elke avond na het eten is er een ‘biechtmoment’ (zo noemde Liese het). Ze bespreken hoe de dag was, of iemand nog wat kwijt wil, of iemand nog iets dwars zit, etc. Liese stelde ook meteen voor om elkaar complimenten te geven.
1 like

Ik word gek van nathalie en els die steeds samen roddelen en stressen over de nominaties. Echt de hele dag. En dan zeggen dat nietn doen. Blijkbaar denken ze dat het publiek ze leuk vind??

Nathalie maakt zich zorgen om hoe ze wordt gezien buiten het huis maar blijft zo irritant doorgaan. Ook na wat zoey en patrick hebben verteld. En dan de psycholoog zeggen dat het helemaal niet zo erg is??

Als je alle tweets en comments leest zijn die allemaal negatief over haar. Ik vraag me af waarom BB het probeert te downplayen.

Ik wil zo graag dat BB aan de bewoners een compilatie laat zien van zij die aan het roddelen zijn. Of van wat Nathalie over Els zei in de eerste week met Theo. Of wat tweets laten zien van kijkers. Zo graag.

1 like

Ik vind ze in de uitzending ook heel veel niet laten zien over dit soort dingen terwijl je op die stream bijna dit de halve dag ziet.

Er gebeurt nooit iets spannends als ik live stream kijk. Els zit te ouwehoeren met die nieuwe en jowi en het brilletje zitten weer te roddelen in de badkamer

Ik snap nu ook wel waarom er maar 3,5 afleveringen zijn. Er gebeurt gewoon niet zoveel…

Ik keek net even wat fragmenten van De Gouden Kooi maar damn, wat is dit saai vergeleken met dat :stuck_out_tongue:

2 likes