Big Brother

Pff :no_mouth: Michel probeert ook tussen de billen van die Belgen te kruipen hĂš.

2 likes

Nou, als ik het voor het kiezen had zou ik ook niet bij Thomas op de kamer slapen met zijn gesnurk, waar hij natuurlijk niets aan kan doen

1 like

Lag Michel niet al op de andere kamer?

Ik zou dat echt niet kunnen hé. Als ik eenmaal een bed heb dan blijf ik in dat bed liggen haha

Julie en Zoey hadden het hier ook samen over. Dat Michel heel erg hun kant optrok, maar zij niet helemaal begrepen waarom. Julie deed het natuurlijk ook, maar zij had al gedacht met dat Liese groepje ga ik het meest klikken. En is daarom bij hen aangesloten. Van Michel snapte ze het niet helemaal. Ook was hij best stil. Nu de anderen 3 zijn vertrokken laat hij wel meer van zich horen. Ze vinden hem veranderd. Maar wat ze daar mee bedoelen snapte ik niet precies. Als in veranderd dat hij nu meer praat of dat hij zich echt anders.

Zoëy had gisteren een open gesprek met Thomas over het missen van Jowi maar ook over haar positie. Zij voelt zich ook niet zeker want zij is de eerste die er dan uitgestemd gaat worden als de rest allemaal weg is.

Maar ze zeggen ook steeds dat er 1 Nederlander en 1 Belgische kandidaat in de finale moeten staan. Dus stel dat er nu niemand zou komen en Jill moet weg. Dan is daarna Michel voor altijd vrijgesteld van nominatie? Dat zou wel heel makkelijk de finale behalen dan zijn.

Zeker slim van Zoey om nu wat naar de andere te trekken. Tegen Liese en Naomi zal ze denk ik niet winnen, dus bij dat groepje blijven plakken zal niet goed zijn. Al vind ik haar niet sluw spellen, vind dat ze het wel netjes doet.

Theo en de andere verlaters zeiken over dat BB knipt en plakt om een bepaald beeld te geven, blahblah.

Dit is zo ironisch want de tv afleveringen besparen ze juist. (Vooral voor nathalie daan en els!!).
Als je de streams keek zag je 24/7 hun nare negatieve gedrag en geroddel. En dat is voor een groot deel niet getoond in de afleveringen.

Danielle haar opmerking tegen Jill ‘je hoeft niet de knapste of slimste te zijn’. Yikes.

2 likes

Lees op Twitter dat er deze week geen nominaties zullen zijn

Ah jammer, dan wordt het een saai weekje denk ik. Sinds Nathalie, Daniëlle en Jowi weg zijn zitten ze alleen maar spelletjes te doen en te hangen op de bank. Niet echt spannend om naar te kijken. Ik mis het geroddel in de hottub :sweat_smile:

1 like

Love it hoe gek jij op Els bent :heart:

3 likes

Wel beter, anders waren sowieso Jill en Thomas de pineut geweest en ik kan het nog niet aan dat een van hen eruit moet en de ander een soort verloren achterblijft.

2 likes

De kandidaten:
25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
19 - man - event manager - zorgzaam en lief

3 likes

Ben wel benieuwd hoe ze dit hele weekend in één aflevering gaan proppen vanavond

2 likes

Even serieus hĂ©, als ze dat hele elkaar eruit stemmen nou gewoon achterwege hadden gelaten en de kijker dat hadden laten beslissen, dan was er waarschijnlijk echt niet zo’n rare sfeer geweest als nu.

5 likes

Dat “ze leven compleet afgesloten van de buitenwereld” gaat ook niet op als er steeds nieuwe bewoners bijkomen. De nieuwe bewoners gaan toch praten over het leven buiten het huis en weten hoe de kijkers denken over alle bewoners. :woman_shrugging: Daarom vloog Julie meteen naar het groepje van Liese.

1 like

Ja, stom.

Volgen jullie Els al op Instagram, zo cute ze krijgt ook allemaal positieve reacties

1 like

Loooool deze opdracht.
Zou wel iets voor mij zijn geweest hahaha.
Dichter bij een feestje komt het momenteel toch niet in het leven.

1 like

Heb net een volgverzoek ingediend! Heeft ze al een eigen Hottub? :see_no_evil:

Damn, 10 uur dansmarathon!! Haha. Wel geniale opdracht.
Ik zie nu wel dat je maar met 2 mensen tegelijk er hoeft te zijn dus dan valt het mee.

Ja, dat valt zeker mee. Maar wel elk uur een extra opdracht. Daarnet moesten alle bewoners dansen op de macarena en het uur daarvoor moesten ze op 1 been blijven dansen. Voltooien ze alles goed dan verdienen ze 5000 euro.

1 like