Big Brother

Leuke opdracht! Een ook leuk om op de stream iets anders te zien dan bankhangen.

Hoorde trouwens dat Thomas zijn gitaar weer moest ‘inleveren’ (gitaar is er wel maar uit beeld). Maar hij krijgt hem wel weer terug. Thomas mocht daar alleen niks over zeggen.

1 like

Echt een leuke opdracht!
Thomas is mega fanatiek. Vind het echt grappig dat Zoey zo’n sexy jurkje aan heeft en dan van die heerlijke bont slippers er onder

Jill & Thomas dansen op…

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I’ll be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I’ll be watching you

Voel mij betrapt haha :eyes:

1 like

Oke Naomi, Jill en Zoey zijn echt moooood qua dansen hahaha. En thomas die uit een vaas drinkt.

2 likes

Haha ik zag net een stukje bij de livestream waarbij Jill iets zei dat ze het vervelend vind dat er een soort verhaal wordt gemaakt tussen hen wat er niet is. En dat als ze zo dansen, er gelijk wat achter wordt gezocht door de regie. Weet niet meer precies hoe ze het zei, maar kwam hier op neer denk ik :sweat_smile:

1 like

Ja de nadruk wordt er wel zo lekker op gelegd. Zou er zelf ook ongemakkelijk van worden xD. Vind Jill en Thomas wel echt leuk samen (niet persé als stel). Maar ze hebben echt zo leuke band met elkaar.

Moest bij het nummer every breath you take vooral denken aan alle kijkers op de livestream. Van we volgen echt alles van de kandidaten.

Oooh haha zo betrapt, ik begreep het verkeerd :sweat_smile:

Maar inderdaad, vind ze ook leuk samen als vrienden!

1 like

Heerlijk om Nick zo te zien gaan.

Dit voelt inderdaad alsof het zo 7 uur 's ochtends is en het feest aan het uitbollen is.

2 likes

Snap de verwarring! Haha
Toen ik het zelf terug las dacht ik al dit kan je op 2 manieren lezen :see_no_evil: oeps

Haha love de twerkenlessen van Zoey (live stream). Nu zijn ze heel de dag aan het dansen, maar vind de sfeer wel echt verbeterd. Nou hoeven ze ook niet te nomineren dat scheelt ook wel.

Vind Jill soms zo overdreven, vooral met dat boodschappenspel net. Doe ff chill
Mja je merkt aan alles dat ze nog jong is en dan is ‘t natuurlijk leuk als mensen om je lachen

2 likes

Hahaha net een eend die waggel.

Gezien ze vandaag bijna elke nummer mee heeft gezongen (nouja meer blerren xD) zou het zomaar kunnen dat ze morgen geen stem heeft😅

Ze heeft wel goede zelfkennis, want ze zegt in de live stream dat ze in haar gedrag soms 16 is.

1 like

Ik vond de aflevering van gisteren zoveel leuker dan de afleveringen daarvoor. Veel gezelliger!

2 likes

Echt zo leuk die dans marathon. Had gisteren met het kijken van de livestream gewoon zin om mee te doen.

Je kunt nu stemmen op je favoriete bewoner. Wie is op dit moment jullie favoriet?

• Jill
  • Michel
  • Thomas
  • Liese
  • Naomi
  • Zoëy
  • Julie
  • Patrick
  • Nick

0 stemmers

1 like

Je vriendin was bij Rumag! Het zou wel leuk zijn als er nog een ex-deelnemer in zou komen.

1 like

Ik volg nu ook de insta van Big Brother. Leuke tip om te volgen. Ze delen leuke fragmenten in de stories.

Vanavond komen de nieuwe bewoners. Kijk er niet echt naar uit. Heb geen zin in weer nieuwe mensen😅. En ik wil dat Naomi haar huisregels blijven tot het einde! Maakt het leven in het bb huis een stuk leuker.

1 like

Zeer kleine kans wellicht maar de witte laarsjes van Jill tijdens de dansopdracht, heeft iemand enig idee haha? :joy:

Waren dat niet deze? https://www.gutsgusto.com/nl/schoenen/laarsjes-boots/laarsje-stefanie?color=wi
Zie wel dat ze bijna geen maten meer op voorraad hebben!

1 like

Oeh thanks! Jammer, misschien komen ze nog op voorraad!