Ik hoop dat Jill als favoriete bewoner twee nieuwe bewoners mag kiezen. De kijkers kiezen de derde nieuwe bewoner!
Pfffff dat gelul bij die live shows is zo kut. Ze leggen weer lekker de verantwoordelijkheid buiten zichzelf met de cognitieve dissonantie
Dat scheren op de bank
Die Brabander wordt ook wel weer heel typisch stereotype neergezet. Gezelligheid en worstenbroodjes. Ik ben ook Brabants maar kan me niet voorstellen dat ik/vrienden zo overkomen.
Dit komt denk ik ook doordat hij zichzelf meteen omschreef als Brabantse gezelligheid op het moment dat de bewoners een paar dagen geleden de eerste informatie kregen over de nieuwe mensen. Echt als kenmerk van zichzelf stond het er, heel apart.
Mijn God die Jeroen. Neeeeeeee
Ja en dat vind ik ook wel jammer.
Echt hoe staat die Cas achter de desk. Check zijn handen. Staat echt vreemd
Jill is gekozen als favoriete bewoner. Kan niet wachten om Liese haar gezicht te zien hahaha.
Die opmerking van Danielle… als je geen negatieve reacties wil, moet je misschien eens beginnen met zelf niet zo negatief doen.
Die tanden van die Jerrel. Hallo facings.
Zo maar echt
Ik hoop dat Mike de derde kandidaat wordt.
Ik ook! Heb ook op hem gestemd om er in te gaan.
En gelukkig nog een week geen stress voor Jill in de nominatie! Ben benieuwd naar haar regels. Misschien krijgt ze eindelijk kippen.
Wow ja die mensen hadden ook geen idee van de rellen en de avondklok.
Huh wanneer komt de 3e in huis? Ik heb dat even gemist
Morgen! Ze zeiden nog 1 nachtje slapen tegen die 3. Maar de bewoners hebben wel gehoord dat er nog iets gaat gebeuren. De “lijn” naar het huis stond nog open toen ze iets over die andere 3 zeiden.
Ja lol die livemeetings voelen echt telkens als een slechte zoom vergadering
Jerrel blijft maar herhalen dat hij niks weet en weinig gezien heeft van BB. Ik geloof er niks van . Hij heeft denk meer gezien dan hij zo laat weten…