Big Brother

Michel en Julie hebben elkaar ook gevonden

1 like

Is julie eigenlijk single?

Nee, heeft een vriend. En Jerrell vroeg hoe het tussen haar en Michel zat (hij zegt niet te kijken, maar dat had hij toevallig opgevangen) en dat vond ze heel erg dat het zo over zou komen. Toen ging ze aan Matt vragen hoe zij en Michel overkwamen op tv maar die gaf aan gewoon als maatjes.

Julie heeft indd een vriend. Maar valt wel op hoe close ze opeens is met Michel. Wat ook best logisch na hun diepgaande gesprekken, maar gisteren nacht waren zo opvallend klef. Was mij eerder niet zo opgevallen. En vond het ook gek omdat, Julie nog zei dat Thomas en Jill wel meer dan maatjes moeten zijn want ze knuffelen elkaar vaak/raken elkaar vaak aan. En toen had ze over dat Michel en zij ook maatjes zijn, maar niet zo doen :see_no_evil:. Ik houd het ook op maatjes, maar ze hebben elkaar wel echt gevonden de laatste dagen. Vind wel leuk.

Zie dat Mike (3e nieuwe bewoner) er nu ook bij is. BB dacht ook de verrassing is er vanaf laten we die 's ochtends vroeg in het huis doen.

Ik vond hun drieën ook het leukste.
De oudere man zijn voorstel filmpje (die de bewoners alleen gezien hebben) deed me echt denken aan een kleutermeester.
Matt kwam heel spontaan over net als Mike.
Jerrel (?) is make-up artist dus die gaat lekker alle vrouwen (of wie dat ook maar wil) opmaken wat de vrouwen daar fantastisch vinden.
Mona kwam ontzettend onzeker over in de live show. Het leek alsof ze elk moment in huilen kon uitbarsten. Jerrel en Matt hadden de bewoners gekozen, dus ik snap wel dat na aanleiding van de live show het publiek voor Mike gekozen heeft.

Wacht is dit de Jerrell die jaren geleden op het EGF zat (was ook MUA) of een andere??

Edit: yes het is hem! https://www.bigbrothertvshow.nl/nieuwe-bewoners-stellen-zich-voor/

1 like

Hahaha dat gezicht van Geraldine toen ze merkten dat de verbinding nog open stond

3 likes

Liese zoekt ook wel veel toenadering. Ze zaten gisternacht ook een tijd samen in de keuken.

Wie denken jullie dat er genomineerd zal worden? Ik gok Thomas en Liese.

1 like

Een van de nieuwe bewoners zei tegen Jill, ik moest nog wat tegen je zeggen van mijn zus(?); je hebt leuke huispakken

Toen zei jerrel ohja ik moest ook nog wat zeggen van iemand, maar dat is niet zo positief.

:roll_eyes:

1 like

Jerrel maakt zichzelf niet heel populair haha. Noemde Michel ook een rat ofzo. Vaag persoon.

Ja pffff
 Ten eerste neemt hij dan dus de aandacht weg van degene (Matt) die iets leuks en aardigs zei tegen Jill, en dan doe je dat ook nog met een negatief bericht
 Hij kwam daarna zo slecht uit zn woorden over wat de boodschap was en van wie die was gekomen dat ik het eigenlijk niet geloofde.

Elke keer als Matt ook iets zei gisteravond op de live stream, dan tetterde Jerrel erover heen.
Ik denk/hoop dat Liese en Julie genomineerd worden.

Wat was het dan, van wie en over wie? :eyes:

Matt zei tegen Jill: ik moest van m’n zusje zeggen dat ze je huispakken/chillpakken(?) zo leuk vindt. Jill: ah zo leuk! Jerrel er overheen waardoor de aandacht naar hem ging: ooooh ja ik moest ook iets zeggen van iemand die jou kende! Jill: oh wat dan en van wie? Jerrel: oh ja nee was eigenlijk niet zo’n aardig bericht. Jill: nou wat dan? Jerrel: ja ehh iets over dat je niet onzeker moest zijn. Jill: oh ja is ook zo, van wie dan? Jerrel: hmm ja weet ik niet meer. Maar er was nog iets! Iets over dat je een keuze gewoon moest maken, dat je voor een keuze stond ofzo. Jill: welke keuze dan
 Jerrel: ja een keuze. Jill: oh welk jurkje ik aan moest doen zeker. Jerrel: ja dat was het! (blij dat ze het zelf ingevuld had denk ik waardoor hij zelf geen lulverhaal hoefde te verzinnen). Jill: maar van wie was het dan? Jerrel: gewoon iemand die keek.

TL;DR
Matt gaf een aardige boodschap van zijn zusje door over de kleding van Jill, Jerrel moest daar overheen met een boodschap die hij had gekregen van iemand die Jill zou kennen (uiteindelijk zeer onduidelijk lulverhaal wat niet eens van iemand was die Jill kende maar een random kijker).

Tot zover mijn spreekbeurt

4 likes

Zouden Mona en Jeroen er nog inkomen?
Zij zijn natuurlijk ook in quarantaine geweest.
Patje is er later alsnog ook bij gekomen.

Wowwww die Jerrel is wel echt next level. Naomi opgemaakt (best mooi) en hij zegt daarna tegen Jill: jij wilde ook toch? Jill: hmm ja, later. Jerrel: Oh nouja je mag ook als man overkomen hoor, dat doe je toch al.

Sorry wat!?

Wat vals zeg. Valt me echt tegen dat niemand er iets van zegt :-1:

Ja, dat viel mij ook wel tegen
 Of er werd iets gezegd maar die microfoon stond niet aan, dat kan ook.

Ik heb het ook gehoord de eerste keer en toen dacht ik dat ik iets verkeerd verstaan had.
Ik heb net terug gespoeld. Hij zei tegen Jill “jij wou ook toch?” En toen zei zij: “jaa maar komt wel (oid)” toen zei hij: “oh je mag als man overkomen hoor, dat doe je toch al wel”. Toen zei Jill: “wat?” Hij: “niks hoor”. En toen ging de live stream over naar Naomi die weg liep, en hoorde je hun niet meer.

Voor de liefhebbers: 13:10 op de live stream. Net voordat Naomi weg loopt.

Ja, echt belachelijk
 Dan ook dat ‘niks hoor’. Bluh. Echt achterbaks. Het was natuurlijk een grapje, maar wel echt een kutgrap en kwam er ook serieus uit.