Ik denk dat hij echt wat tegen Jill heeft. Ook op de manier waarop hij dat gisteren zei over dat “jurkje”. En dan zo’n opmerking. Ik vond het heel leuk om hem te zien make-uppen maar ik vind dit echt een gigantische afknapper. Dit is echt pestgedrag. Ga maar weer naar huis
Jill had toch ook niet voor hem gestemd? Misschien dat hij daar salty over is. Ik hoop dat dit gedrag de rest ook opvalt en hij er snel weer uit gaat. Ik zag Jerrel net ook op de livestream letterlijk op Zoey hangen. Ik zou echt denken: get out of my spade,als je iemand nog geen dag kent
Ik vind Jerrel zo iemand die onder het mom van ‘ik ben gewoon eerlijk’ schaamteloos kutopmerkingen maakt tegen iedereen. Want ‘eerlijk’.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar je bent d’r in, dus wat zeik je denk ik dan. Met de een klik je meer dan met de ander…
Vind het alleen zo onnodig om dan echt telkens kut opmerkingen te maken. Volgens mij vergeet hij een beetje dat wij dat ook allemaal mee krijgen, en de stemmen (mocht hij genomineerd worden) van ons nodig heeft.
Idd, zo vals. Ik hoop dat de rest van de bewoners dit ook door hebben en hij donderdag naar huis mag. Ben er al helemaal klaar mee
Hij was sowieso erg bezig met wie er wel niet op hem had gestemd. Beetje obsessief. Ik dacht gast let it go! Je bent binnen.
Ze hebben de huismeester bekend gemaakt maar alleen “de kijker heeft beslist”… en helaas niet gebracht als Jill is gekozen als de populairste bewoner.
Hoorde net Zoey en Naomi praten over Jerrel: hij heeft wel harde grappen, zo direct. Maar ik kan daar wel tegen. Hij bedoelt het goed.
Huh haha, nou heb het nog niet gezien maar wat ik hier lees?? Dan liever Theo hoor.
Ik vond de reacties van Jill zelf, Thomas en Zoey zo leuk, dansend in die kamer
Ja wat is die jerrel irritant. Hopelijk beseffen ze dat allemaal en stemmen ze hem weg.
Random kut opmerkingen in de mom van ‘grapjes’ en ‘lekker eerlijk en zegt wat ie denkt’.
Irriteren Zoey en Naomi echt nog niet aan hem of doen ze nog voorzichtig met het uitspreken van irritaties…
Die heeft thuis helemaal alles lopen onderzoeken en te plannen.
Even een stomme vraag, maar heb je die screenshot gemaakt met je mobiel? Ik heb dus paar x (en met speciale app) geprobeerd om screenshots te maken, maar het beeld werd dan steeds automatisch zwart. Alsof er een soort beveiliging op zit.
Videoland app heeft idd een beveiliging erop. Als je een screenshot maakt is het zwart beeld.
Vandaar. Ik probeerde het ook met een speciale app, maar daar hetzelfde effect. Maar zag al die screenshots en denk steeds huh hoe dan? nu moet ik steeds een foto maken van mijn laptop scherm.
Lucky you en ook echt via je mobiel? Ik wilde dus het bbq incident (steekvlam) screenshotten en toen kwam ik erachter dat het mij niet lukte.
Helemaal vergeten maar gisteren in de live uitzending of op de stream zei één van de nieuwe inwoners Snap je?! En je zag iedereen flashbacks hebben naar Nathalie
Gek eigenlijk dat het dus blijkbaar sinds kort het niet meer kan. Je zou verwachten dat het al vanaf begin niet kon.
De groep is Jerrell al helemaal zat. Patrick, Nick, Michel en Thomas hebben het moeilijk met hoe druk hij is. En ze vinden de opmerkingen die hij maakt te ver gaan en ze geloven niet dat hij niks gezien heeft, omdat hij overal een mening over heeft.
Zie je dit in de livestream of aflevering? Heb net pas aflevering van gister gekeken dat ze binnen kwamen.
In de livestream. Nick gaat het nog even aankijken en hoopt dat het zenuwen zijn, maar anders gaat hij het voor de groep opnemen. Jill gaf net ook aan er klaar mee te zijn. Hij wilde ook niet bij Thomas en Jill meer op de kamer slapen. Ook door het gesnurk, maar vooral omdat zij verraders zijn (omdat ze niet op hem hadden gestemd om in het huis te komen).
@Eddie dat hoop ik ook! En zie ik eerlijk gezegd ook wel gebeuren. Lees op twitter ook al geen positieve reacties over hem.