Kan niet wachten op deze afleveringen, haha!
Wat ontzettend kinderachtig dat hij daarom niet bij hen op de kamer wil liggen. Ze kenden hem niet eens, boeiend dat ze dan niet voor hem kozen. En hen dan verraders noemen, stel je niet zo aan joh
Nick zegt nu ook op de livestream dat hij het nog even aankijkt en anders Jerrel gaat aanspreken. Hij vindt het niet ok dat hij mensen kwetst met zijn opmerkingen.
Oeh!
Beetje een pestjoch die Jerrel.
Ik kwam midden in het gesprek en had gelijk door dat het over Jerrel ging. Dat zegt genoeg. Vind wel tof dat Nick er iets aan wil doen, omdat hij ziet dat de groep er zo mee zit. Kijk Danielle dat is nou groepsbelang…
Jerrell, was dat niet degene met die avatar met rupaul of zo met open benen op het forum? Weet forumnaam niet meer
Kunnen jullie de live-stream kijken via de Videoland app? Ik zie in de app alleen de afleveringen terug.
He? Zat hij op het forum? Iets van vivalicious of zo toch?
Ooh misschien dacht ik dat het iemand anders was
Bij mij werkt de livestream gewoon. Heb je al eerder de stream gekeken of nu voor het eerst? Je moet niet zoeken op Big Brother, de livestream staat gewoon op de homepagina. Even de pagina goed laten laden en dan staan beide streams er gewoon tussen bij mij.
Vanmorgen zei ook al iemand dat hij op het forum heeft gezeten
Yes via de app. Je moet naar de homepage van de app gaan en dan klein stukje naar beneden scrollen. In elkgeval zo doe ik het.
Oooh Thanks @Loempia ik keek niet op de homepage maar zocht inderdaad op big brother. Ik zie hem nu wel
Jerrel vertelt net dat hij even met Michel gepraat heeft omdat hij zich vandaag niet netjes gedragen heeft tegenover hem, en het komt omdat hij zich (nog) geen houding weet te geven tegenover een bepaald type man (het soort man wat Michel dus is). Hij voelt zich bij vrouwen dan fijner. Vind ik hem dan wel weer sieren, dat hij het weet van zichzelf en dat kan toegeven. Maar dat praat het natuurlijk niet goed, en er zijn ook kutopmerkingen geweest naar anderen…
Ik vind het een stom excuus, ik denk eigenlijk dat hij dit alleen maar zegt omdat hij merkt dat anderen iets tegen hem beginnen te krijgen. En hij maakt de opmerkingen ook naar Jill, dus dan heeft het toch niks met het type man te maken? Nog los van de opmerking over dat Jill en Thomas verraders zijn omdat ze niet op hem stemden.
Ja dit, ik gun hem eigenlijk niet echt het voordeel van de twijfel. Hij heeft al best wat rare streken uitgehaald zo.
en @OhMyGosh zeker mee eens hoor. Het excuus praat echt alle andere kutopmerkingen niet goed… Maar hij heeft wel ergens iets van zelfreflectie lijkt het…Maar misschien ben ik dan te naïef en doet hij het vooral om zichzelf te redden.
Ja ik snap je wel hoor. Maar ik weet niet, hij heeft al een beetje zijn eigen ruiten ingegooid voor mijn gevoel.
Hahaha dat laatste doet dit forum bij mij ook zo vaak… Maar ik vertrouw eigenlijk altijd wel op de mede-FF’ers in hun beoordelingsvermogen dus puntje bij paaltje ben ik het er uiteindelijk ook echt mee eens nadat ik zelf het onderwerp van gesprek heb bekeken haha.
En wat betreft die zelfreflectie heb je denk ik wel gelijk, hoop dat ze daar in het huis snel doorheen prikken.
Sorry dubbelpost maar hahaha Jill en Mike zijn volgens Jill een tindermatch geweest. Mike heeft Jill een berichtje gestuurd en Jill heeft nooit geantwoord Mike weet het niet zo goed maar Jill houdt vol… Jill schijnt Eindhoven ingesteld te hebben en daarom kwam ze in de range van Mike. Mike noemt Jill een catfish omdat hij haar niet kan herinneren
Haha ik moet zo lachen om dit gesprek tussen die twee.