Ja, heel leuk ook met Matt.
Jerrell wil met iemand van de productie praten en staat voor de dagboek kamer. Hij komt zichzelf heel erg tegen.
Ja, heel leuk ook met Matt.
Jerrell wil met iemand van de productie praten en staat voor de dagboek kamer. Hij komt zichzelf heel erg tegen.
Lijkt alsof hij nooit echt tegengas krijgt of zo. Denkt dat hij met dingen wegkomt en niet nadenkt over hoe het voor anderen is.
Die Matt past er leuk bij zo!
Volgens mij heette hij echt gewoon @jerrellbauman op het forum, hij begon toen net met YT-videoās over make-up dus was dat wel aan het pluggen toen haha
Soms kan ik screenshots maken en soms niet, maar vaker van niet. Echt raar.
Jerryl floot keihard in Jills oor! Wat een vervelend mens. Om met zoān grote bek in een al bestaande groep te komen, jeetje hoe ver van de realiteit sta je dan. Zo brutaal.
Whyyyyy
Moet trouwens echt lachen om Nick die zān trofee kwijt is. Hij speelt het zo goed dat ik niet weet of ie nou alsof doet of echt boos is, maar zo grappig Vind Nick sowieso leuk.
Echt niet normaal, hij deed dat ook bij Matt en die heeft nu al een paar uur een piep in zān oor.
Haha ja prachtig
En dat blije hoofd van Michel
Jerrel is zoān iemand die vroeger is gepest en nu zelf ook maar gaat pesten, bah
En Nick en Liese voelen zicht echt de baas vd villa
Sorry maar ik kan die tanden van Jerrel echt niet aan.
Ik heb soms echt moeite om Patrick te verstaan
Ik heb dat soms ook met Nick
Ćn Naomi
Jerrel zou sowieso niet mijn keuze zijn geweest uit de 5 opties, was verbaasd dat zoveel mensen voor “m kozen, maar ugh hij valt nog meer tegen dan gedacht. Wat een naar figuur zeg! En oppervlakkig, maar die wenkbrauwen zouden me echt continu afleiden als ik met “m zou praten En hij zet dan ook nog als werk permanente wenkbrauwen blijkbaar?! Ik zou het als klant niet aandurven bij hem als ik die van hem zou zien
Jill staat met Zoey in de voorraadkamer te kletsen over Jerrel, maar hun nemen het nu voor hem op? Ik snap dār niks meer van haha
Ik versta Nick ook soms moeilijk (als Belg, lijkt me extra moeilijk om hem te verstaan als Nederlander :p).
Ik vond Liese in het begin ook arrogant / het leek dat ze het deed voor de fame, maar ik heb dat nu eigenlijk helemaal niet meer bij haar.
Ben ik met je eens hoor, maar sommige kijkers stellen hun mening niet bij omdat ze haar niet mogen. Ik erger me juist aan dat kinderlijke gedrag van Jill en die 3 nieuwe inwoners zijn tot nu toe ook geen aanwinst.
Ja idd! Ik ben echt een beetje Jill moe. Zoals ze gisteravond deed, zo kinderachtig en overdreven.
De meeste doen toch ook gewoon mee voor de fameš° en dat is helemaal niet erg. Ik snap echt niet waarom sommige kijkers ze dat zo misgunnen.
Ik ga denk ik stoppen met kijken zolang Jerrel erin zit.
Hij gaat nu Jill haar wenkbrauwen doen en zij voelt zich er niet helemaal chill bij, en zegt dat.
Hij zegt āja je loopt nu toch al voor schutā.
Nu ligt ze dus en is hij bezig met haar wenkbrauwen en laat hij een gigantische boer in haar gezicht⦠wtf