serieus, wat een vervelende gast is dat zeg.
Hij heeft haar wenkbrauwen veel te dun geknipt voor haar smaak. Dat zegt ze eerlijk, dat ze het niet zo mooi vindt. Zijn antwoordt: “je moet je bek houden, je wil me echt voor schut zetten op tv”. Dat bedoelt hij vast sarcastisch, maar in combinatie met alles wat hij gezegd heeft…
Hij gaat ze zo bij tekenen voor Jill.
Ik ga maar stoppen met kijken
Hahaha waarom laat ze dat toe, heeft ze zijn wenkbrauwen gezien. Dat kan alleen maar fout gaan toch
Nu is het wel jammer dat Theo weg is, die had hem meteen de mond gesnoerd
Maat echt. Ik snap ook niet dat niemand zijn bek open trekt.
Hij is nu d’r wenkbrauwen aan het bij tekenen. “Ik weet niet naar welke wenkbrauw vrouw jij gaat, maar dat is zeker de zus van Dolfje Weerwolfje” oid
God god god hou oooooop.
Ik ga nu echt stoppen met kijken want ik word hier veel te chagrijnig van haha
Pffff… Niet normaal. Ik ben echt sarcastisch geboren maar dit vind ik echt te ver gaan
Ook die boer van hem in Jill der gezicht. Echt wat is dat voor humor.
Zo kan iemand echt niet zijn! Is Jerrel niet gewoon een ingehuurde acteur/ Villain?
En hij zet blijkbaar permanente wenkbrauwen met zijn werk… bruh
He gatverdamme. Wat een zak.
Prima als je meedoet voor de fame, maar Liese was op een gegeven moment wel echt arrogant en had naar sommigen echt zo’n houding van ‘jij bent niet goed genoeg om bij mij in de buurt te komen’. Ik vind haar de laatste week wel een stuk leuker, misschien heeft het haar toch goed gedaan dat Nathalie en Daan weg zijn.
Michel had blijkbaar een tijdje Gabi blaaser gedate…?
Oh! Ik was al benieuwd. Hij had vanmiddag over dat hij voor hij het huis in ging aan het daten was met een bekend persoon. Zei hij het zelf in de stream of is het buiten hem om naar buiten gebracht?
Michel zat in de sauna met Nick en Naomi. Toen zei hij ongeveer dit: “voordat ik hier in zat vroeg de productie of ik aan andere tv programma’s heb mee gedaan. Dat heb ik niet. Ik ben gevraagd voor The Bachelorette maar dat heb ik niet gedaan ivm mijn werk. Ik heb na het programma een tijdje met The Bachelorette gedate. We hadden nog steeds contact toen ik hier in ging. Ik wil/wou niet dat mensen het weten want veel mensen hebben een mening over haar. Positief of negatief, mensen hebben dan ook een mening over mij als ze dit weten”.
Maarja nu heeft hij het dus in de sauna gezegd tegen Naomi en Nick en weet ik hoeveel mensen die de live streams kijken
Ik heb (bijna) heel dat gesprek gehoord maar ik hoorde niks vallen over The Bachelorette . Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik het volume op zn hardst moest doen en mijn oor tegen de speaker om iets te horen xD. Wel vreemd indd dat hij het dan als nog zegt. Want hij zei in dat gesprek ook dat hij juist niet wilde dat zij (Gaby) genoemd zou worden in bb. En noemde verschillende redenen. Daarom dacht ik dat iemand anders dan hij zelf het naar buiten had gebracht
Hij fluisterde het ook, maar ik heb het opnieuw afgespeeld met volume op 50
Tsja, ik denk dat je de camera’s echt vergeet op een gegeven moment. Of dat je denkt dat je écht niet goed te verstaan/horen bent als je fluistert. Ik ben ook wel een creep die dingen opnieuw afspeelt om het (opnieuw) te horen. Denk dat veel mensen dat ook niet doen en dat je dat ook niet verwacht als je daar zit
Gaby Blaaser heeft toch een vriend?
Vanavond is het verkleedfeestje. Ben benieuwd, hopelijk een beetje een gezellig feestje!
Wow echt jammer dat Jerrell Bauman niet meer hier op het forum zit. Ergens komt zijn naam me wel bekend voor maar hij was denk ik niet lang lid op EGF? Misschien doordat hij zo aan het pluggen was wat iemand hierboven al zegt. Ja dan zijn mensen hem snel zat denk ik. Hopelijk leest hij nog wel mee en kan hij mooi teruglezen hoe er over hem gedacht wordt. Wat een naar ventje
Ik las net dat Jerrel tegen Jill zei (opnieuw een ‘grap’ natuurlijk…) ‘Er moet toch wel één rotte appel op jou kunnen vallen?!’
puur gif gewoon. Ik vind dat hij net als Theo waarschuwingen moet krijgen.